Ik stond op een heel groot station met boven en beneden computers voor kaartjes. Met een vriendin zou ik via Den helder naar Heerlen reizen ( naar de verjaardag van iemand die ik al 15 jaar niet gezien had)terwijl dat Station Utrecht bleek te zijn. Ik bleef de trein maar missen. Eerst door stroomstoring, toen gewoon omdat mijn pasje het niet deed en toen omdat de deuren voor mijn neus dichtgingen. Mijn vriendin zat al in de trein en mij bagage ( voor een compleet weeshuis) kwam in een bus terecht. Uiteindelijk kwam ik ergens in zuid holland terecht op de stoep bij de ouders van mijn ex met een half dode oude vrouw in mijn handen.
En toen werd ik wakker.
Eigen analyse?: Onzeker en faalangst, veel te verwerken. Maar wat blijkt die oude vriendin bleek idd jarig te zijn die dag en de oma van mijn ex overleed de dag erna! Het bevreemd me nog steeds dat ik dingen voorvoel/droom. Wat kan ik ermee? Het stoort me steeds in een bepaalde zin. Ga nu steeds mijn dromen die ik onthou vertellen als ik ze gedroomd heb maar dan lijkt het net alsof ik wil bewijzen dat ik heb voorvoeld. Is dat vreemd dat ik dat doe?