Loading...
nl

Mijn droom van vorige week

myra
myra jul 1 '08
Ik stond op een heel groot station met boven en beneden computers voor kaartjes. Met een vriendin zou ik via Den helder naar Heerlen reizen ( naar de verjaardag van iemand die ik al 15 jaar niet gezien had)terwijl dat Station Utrecht bleek te zijn. Ik bleef de trein maar missen. Eerst door stroomstoring, toen gewoon omdat mijn pasje het niet deed en toen omdat de deuren voor mijn neus dichtgingen. Mijn vriendin zat al in de trein en mij bagage ( voor een compleet weeshuis) kwam in een bus terecht. Uiteindelijk kwam ik ergens in zuid holland terecht op de stoep bij de ouders van mijn ex met een half dode oude vrouw in mijn handen.
En toen werd ik wakker.

Eigen analyse?: Onzeker en faalangst, veel te verwerken. Maar wat blijkt die oude vriendin bleek idd jarig te zijn die dag en de oma van mijn ex overleed de dag erna! Het bevreemd me nog steeds dat ik dingen voorvoel/droom. Wat kan ik ermee? Het stoort me steeds in een bepaalde zin. Ga nu steeds mijn dromen die ik onthou vertellen als ik ze gedroomd heb maar dan lijkt het net alsof ik wil bewijzen dat ik heb voorvoeld. Is dat vreemd dat ik dat doe?
Delen:
seppe
seppe jul 1 '08
Nee dat is zeker niet vreemd.
Iedereen wil acceptatie of bevestiging op een of andere manier.
Het is als in die droom.
Je staat in een station en je wil ergens geraken met de middelen die jou aangeboden worden.
Maar op de een of andere manier accepteer je die middelen niet en geraak je er niet of kom je ergens anders terecht.
Als je nou misschien eens zou aanvaarden dat je iets kan (voorvoelen, ...) en elke keer als dit gebuerd tegen jezelf zeggen (al lachend) he kijk dat is weer juist en voor de rest niet te veel bij nadenken dan geef je die mogelijkheden de kans om vrij te stromen.

- Je kan iets en je weet het maar je wil het voor jezelf niet (nog) niet toegeven en zoekt daarom extra bevestiging.
Die kan enkel jij maar voor jezelf geven.
Heb er vrede mee dat je iets kan, er komen/gebueren misschien nog meer wonderlijke dingen, houd ze niet tegen maar laat ze gewoon gebueren.
Wees op zen best blij verwonderd en lach (positief) in jezelf elke keer als iets uitkomt of klopt.

Kijk hoe verwonderd en blij een kind is als iets lukt, waarom zou jij dat niet kunnen. smile
myra
myra jul 1 '08
:-)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki