Loading...
nl

Wie wilt voor mij lezen?

*ZON
*ZON jun 30 '08
Goedeavond,

Mijn naam is Anna. Ik heb nu ruim 3 jaar een vaste relatie. De laatste tijd maak ik me erg veel zorgen om mijn vriend. Hij werkt veel en is vaak ontzettend moe. Hij klaagt over verschillende pijnen en thuis kan hij ook weinig rust vinden. (Hij woont bij zijn ouders). Misschien dat iemand me kan helpen door middel van het lezen van zijn foto. Misschien kom ik er op die manier achter hoe hij in zijn velletje zit.
Hij is een verschikkelijke binnenvetter, dus hij verteld nauwelijks iets. Ik ben bang dat die zijn gevoelens zo erg ophoopt dat het ten kosten van hemzelf gaat. Ik wil hem graag kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Anna
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 30 '08
Hoi Anne,

Welkom op Merudi. Voor het fotolezen hebben wij verschillende regels opgesteld die je kunt vinden via:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Hierin hebben wij ook de regel dat wij geen foto van anderen lezen, dus als je wilt dat je vriend gelezen wordt, dan moet hij zichzelf registreren en dan kunnen wij hem lezen. Uiteraard mag je wel van jezelf een foto plaatsen.

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik die graag en doen we ons best om je verder te helpen.

Groetjes Julien.
*ZON
*ZON jun 30 '08
Mijn excuses.

Ik heb het niet volledig doorgelezen.
Hij registreerd zichzelf, is het wel toegestaan dat ik de reacties meelees, wanneer hij dit toestaat?

Groetjes Anna
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 30 '08
Jazeker mag jij alles lezen. Het is een openbaar forum en het is juist de bedoeling dat we alles open en eerlijk delen met elkaar.
Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Hallo.

Ik zie geen foto...

Maar wat jij kunt doen is er zijn voor hem en hem Liefde geven, hij is veel liefde tekort gekomen in zijn leven.

Jij kunt hem helpen door er voor hem te zijn, en hem onvoorwaardelijk je liefde te geven.
Dat zal hem genezen.
ER is tijd voor nodig, maar de liefde is geduldig.

Groet.
Paradijs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske