Loading...
nl

Merudi Logo

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 18 '07
Ik heb hier ooit al eens over nagedacht maar ik vroeg me af, of jullie misschien nog wel een idee hadden. Wat zou een mooi logo zijn voor Merudi? Een icoon dat je echt vind passen bij alles wat op deze site te vinden is. Graag hoor ik je mening en je creatieve ideeen. Uiteraard mag je ook gewoon iets tekenen, of wat dan ook. Ik ben benieuwd!
Delen:
JulienMoorrees
Ik heb een poging gedaan om wat te tekenen vandaag. Ik heb 10 poginkjes gedaan, dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Logo 1

Logo 2

Logo 3

Logo 4

Logo 5

Logo 6
JulienMoorrees

Logo 7

Logo 8

Logo 9

Logo 10
Debiorah
Debiorah apr 18 '07
ik vind ze allemaal wel mooi!
Wat zijn het chinese tekens? En zo ja, wat is de betekenis? Zou wel wat vreemd zijn als een van de tekens bijv. NAsi betekend. ;)
Ik wil mijn creativiteit er ook graag eens op loslaten. Dan plaats ik mijn ideeen later!
JulienMoorrees
Ik heb geen idee wat voor tekens het zijn. Ik heb gewoon wat streepjes gepakt en verplaatst en gerangschikt zoals ik dacht dat ze mooi zouden zijn. Misschien dat er wel een chinees teken achter zit, daar heb ik geen idee van. Ik vond alleen dat het paste bij de uitstraling die ik het wilde geven.
Debiorah
Debiorah apr 19 '07
Okay! Hier ook ff wat van mijn ideetjes.

Jeannette
Jeannette apr 19 '07
wowwwwwwwwwww ik vind die ster met de M super mooi Debiorah!
Acheliah
Acheliah apr 19 '07
De laatste 3 zijn mooi kun je die ook maken met de letters E - W - J - Q - R - N - C en K wil je dat doen Debiorah zijn de initialen van de kinderen en de twee honden. Als je het niet wilt ook goed hoor meissie
Anne
Anne apr 19 '07
Ik vind de 2de die debiorah heeft gemaakt het mooist. :D
Jeannette
Jeannette apr 19 '07
2e is ook heel mooi maar wat druk.
Ik zat te twijfelen tussen de 2e en de 3e maar ik blijf bij de 3e is wat rustiger!
3Dx
3Dx apr 19 '07
3de (M voor ster) is knap, misschien nog wat meer contract tussen M en ster... Sjiek!
Wendy's
Wendy's apr 19 '07
Sorry Nims.. mijn voorkeur gaat ook naar die van debiorah! ;)

dat logo 5 van jouw.. kweetnie, maar daar is iets meej
3Dx
3Dx apr 19 '07
Klopt, logo 5 van NIMS daar is iets mee, da heeft wel iets
jo
jo apr 20 '07
met die ster vind ik ook erg mooi
die streepjes ja je weet idd niet wat het betekend in het chinees
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 20 '07
Hey Deboriah, cool zeg. Ik vind logo 4 het moooist. Ik ben namelijk op zoek naar een heel simpel logo dat niet te druk is maar wel opvalt en eruit springt. Het 4e logo vind ik daarom juist erg leuk. Maar zoals altijd heeft dit vooral met smaak dan iets anders te maken.

Vinden jullie dat het Merudi logo een M erin moet hebben of juist niet? Ikzelf vind dat het niet persee nodig is, maar dat er een algemeen symbool kan zijn om het weer te geven.
ezmay
ezmay apr 20 '07
ik vind 4 iets te blokkerig. 2 en 3 zijn wel leuk, maar 2 is inderdaad een beetje druk, en 3 lijkt een beetje simpel. Ster, M erop en klaar. Dus mijn favo zit er nog niet echt tussen ;)

Die Chinese tekens, tja. Kijk als het nou echt iets betekende dan was het nog wat. Ik vind het ook niet echt passen bij Merudi.

Het logo hoeft niet persee een M erin te hebben vind ik.
JulienMoorrees
Waarom moet het iets betekenen? Het is toch juist dat het iets gaat betekenen, zodra je het koppelt aan Merudi :). Dat is juist het idee denk ik.

Btw, het zijn geen chinese tekens. Het zijn gewoon strepen in een bepaalde vorm.
JulienMoorrees
JA het nieuwe Merudi logo is gevonden

:p
Acheliah
Acheliah apr 20 '07
Leuk hahahahaha NiMS
Ja die gebruiken we, dat we daar niet eerder op gekomen zijn.
Thomas A
Thomas A apr 20 '07
Daar kan gemakkelijk een proces uit voort komen, maar dat maakt Merudi wel zeer bekend!!!!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420