Van het dansfilmpje moest ik lachen en kreeg ik tranen in mijn ogen, omdat hiermee duidelijk te zien is dat dans en muziek geen verschil, discriminatie en/ of apartheid kent........... ..
Maar toen keek ik naar het tweede filmpje en ik heb tranen met tuiten zitten huilen..........
Wat mooi, heerlijk.........als je zo'n band met je paarden hebt.......fantastisch, goddelijk bijna.............
Dit is wat ik met mijn paard had willen hebben.......
Dit gevoel kreeg ik ook toen ik de film zag van "The black stallion" Een film met een jongetje en een zwarte hengst die ook een fantastische band hebben..........
Kreeg vandaag via hyves ook een bijzondere toegestuurd. Er hoort een verhaal bij:
Je zou van minder stillekes worden...
Waargebeurd verhaal
Zoon vraagt aan zijn vader : Pap, wil je een marathon met me lopen? De vader, die ondanks dat hij een hartaandoening heeft zegt JA.Ze lopen een marathon samen....
Zoon vraagt : Pap wil je nog een marathon met me lopen?
Vader zegt weer ja...
Op een dag vraagt de zoon aan zijn vader "Pap wil je de Ironman met mij doen?". De "Ironman" is de zwaarste triatlon die er bestaat ( 4 km zwemmen, 180 KM fietsen en vervolgens 42 km hardlopen). Vader zegt weer ja.
Het verhaal klinkt nog niet erg spannend totdat je dit filmpje ziet.