Loading...
nl

nieuwsgierig

seppe
seppe jun 24 '08
Ik voel mij meestal toppie maar ben bang dat de mensen dat niet aan mij zien confusedgrin
Zie bij mijn eigen foto's ook dat ik nogal "lelijk" kijk maar dat is helemaal niet de bedoeling.
Ja, zoals ik al zei ben nieuwsgierig;

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1169
Delen:
Anne
Anne jun 24 '08
Hej seppe wil je foto wel lezen tongue
Hoor graag hoe je erover denkt...

Leegheid...............

Je ogen stralen een kracht uit..je bezit ook wel een kracht die erg sterk is. Maar deze kracht krijgt voldoening door iets...dat word gevoed uit voldoening. Als dat er niet is ...is er een soort leegheid. Niet helemaal maar wel gedeeltelijk. Dit voel je denk ik doordat je jezelf heel rustig voelt...of heel leeg...niet op deze wereld..er niet helemaal bij zijn

Je karakter.........

Je bent iemand die zich aan regels houd. Je hebt voor jezelf allemaal dingen op een rijtje wat je wilt doen en dat doe je ook..je wijkt er weinig van af.
Je komt over op de foto dat je weinig emoties hebt..maar dit kan ook door de ''leegheid'' wat ik hier boven beschreef.
Als je iets wilt dan ga je er ook voor. Het doel wat je voor ogen hebt behaal je ook meestal. Voor andere mensen kan dit soms als wat dwanmatig overkomen..want je bent erg gefoccust op wat je wilt.

Je voelt jezelf goed zeg je?
Wat zie jezelf aan jezelf of merk je aan jezelf op de fotos..dat ze ''lelijk'' lijken.

Groetjes aNNe
seppe
seppe jun 25 '08
1.) De leegheid die je ziet/voelt kan ik voor mezelf als 'zijn' ervaren. Het klopt dan weer wel dat ik dan op een ander/fijnere plaats ben. Ik stel rond mezelf heel vaak wit licht voor en vanuit dat wit licht ben ik dan op plaatsen waar ik wil zijn/tot mezelf kan komen. Dat heb ik toen op die foto ook gedaan (een soort van supersnelle meditatie).
Dan voel ik me meer wie ik echt ben. Vroeger had ik veel meer een soort van schild rond, maar das zo vermoeiend,bekrompen gevoel smile.

2.) Die regels dat klopt, anders kan ik niet werken.
Over mijn emoties;
Er zijn heel veel dingen die mij diep raken maar ik zie ze dan meer als iets anders, als een les en niet als de emoties op zich, moeilijk uit te leggen.
Ik probeer altijd een gevoel van balans(naar de gelukkige kant) te behouden.
Als ik dan uit balans ben heb ik even tijd voor mezelf nodig om alles op een rij te zetten en wat me is overkomen in te passen in mijn denken/leven.
Mijn moeder heeft al vaak gezegd dat ik teveel en te diep over dingen nadenk.
Maar zo ben ik nu eenmaal. Ik heb diepe emoties die laat ik wel niet (snel) zien en ik ga daar anders mee om.

Vooral met emoties rond verliefdheid lig ik nogal eens in de knoop. Dit is voor mij een heel diepe/sterke emotie en doet mij nogal eens pijn.
Die durf ik dan ook uit te sluiten omdat ik het gevoel heb dat ik moet wachten/op iets aan het wachten ben.
Alsof wat ik zoek op een andere plaats is.

Van dat doel klopt ook al gebuerd dit gewoonlijk wel op mijn eigen tempo (en dat is meestal trager dan de mensen rondom mij zouden willen smile). Ik zou mezelf kunnen omschrijven als een slordige perfectionist.

3.)Ik vind mezelf op foto nogal nors, streng, ... zelfs kwaad kijkend maar zoe voel ik mij niet.
Ik heb al wel gemerkt als ik soms "innerlijk" lach dat mijn mond niet meebeweegt smile. raar om te zeggen maar het is zo.

Ik hoop dat ik er niet te diep op ingegaan ben.
Maar hoe ik me voel en hoe ik ben uitleggen kan ik niet.
Hoop toch dat ik je vragen goed beantwoord heb.
Jij hebt het ook goed gedaan, dank u

Seppe
Anne
Anne jun 25 '08
Seppe het lijkt dan er wel erg veel op..dat je vaak in een andere soort wereld zit..daar waar je jezelf beter voelt dan in deze wereld te zijn..daar waar het rustiger is..maar je word er dan zo stil van..zo leeg lijkt het...
groetjes aNNe

ik ken ook wel zo soort gevoel..soms is het zo stil in mij ineens...dan voel ik mezelf wel..maar de wereld om me heen niet..die is een soort van vervaagd dit gebeeurd vooral als ik moe ben..maar ik kan ook tegen mezelf zegen ik wil in die wereld van rust zijn..en dan kom ik daar gelijk in..
Maar je beleeft alles anders dan anders..je beleeft alles wel maar niet helemaal..heel rustig zonder emoties.
Lena
Lena jun 26 '08
hoi seppe,
je wenkbrauwen zijn sterk aanwezig en geven daardoor ook een bepaalde uitdrukking :)staan sterk aanwezige wenkbrauwen niet ergens voor, kracht???
het hoort bij je gezicht, en nors kijken?? ach dat doen we allemaal wel op zijn tijd.

Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Hai Jongen.

Wees gewoon wie je bent en trek jen niks van anderen aan.

Wees gewoon jezelf en alles gaat vanzelf, dat is mijn tip voor jou.
Je mag er zijn, op alle mogelijke manieren, aanvaard jezelf, wees losjes...

En de wind blaast je in de rug...

Je waait de goede kant op....je komt op de plek van je bestemming.

Toppie wordt het..
Groet,
Paradijs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy