1.) De leegheid die je ziet/voelt kan ik voor mezelf als 'zijn' ervaren. Het klopt dan weer wel dat ik dan op een ander/fijnere plaats ben. Ik stel rond mezelf heel vaak wit licht voor en vanuit dat wit licht ben ik dan op plaatsen waar ik wil zijn/tot mezelf kan komen. Dat heb ik toen op die foto ook gedaan (een soort van supersnelle meditatie).
Dan voel ik me meer wie ik echt ben. Vroeger had ik veel meer een soort van schild rond, maar das zo vermoeiend,bekrompen gevoel
.
2.) Die regels dat klopt, anders kan ik niet werken.
Over mijn emoties;
Er zijn heel veel dingen die mij diep raken maar ik zie ze dan meer als iets anders, als een les en niet als de emoties op zich, moeilijk uit te leggen.
Ik probeer altijd een gevoel van balans(naar de gelukkige kant) te behouden.
Als ik dan uit balans ben heb ik even tijd voor mezelf nodig om alles op een rij te zetten en wat me is overkomen in te passen in mijn denken/leven.
Mijn moeder heeft al vaak gezegd dat ik teveel en te diep over dingen nadenk.
Maar zo ben ik nu eenmaal. Ik heb diepe emoties die laat ik wel niet (snel) zien en ik ga daar anders mee om.
Vooral met emoties rond verliefdheid lig ik nogal eens in de knoop. Dit is voor mij een heel diepe/sterke emotie en doet mij nogal eens pijn.
Die durf ik dan ook uit te sluiten omdat ik het gevoel heb dat ik moet wachten/op iets aan het wachten ben.
Alsof wat ik zoek op een andere plaats is.
Van dat doel klopt ook al gebuerd dit gewoonlijk wel op mijn eigen tempo (en dat is meestal trager dan de mensen rondom mij zouden willen
). Ik zou mezelf kunnen omschrijven als een slordige perfectionist.
3.)Ik vind mezelf op foto nogal nors, streng, ... zelfs kwaad kijkend maar zoe voel ik mij niet.
Ik heb al wel gemerkt als ik soms "innerlijk" lach dat mijn mond niet meebeweegt
. raar om te zeggen maar het is zo.
Ik hoop dat ik er niet te diep op ingegaan ben.
Maar hoe ik me voel en hoe ik ben uitleggen kan ik niet.
Hoop toch dat ik je vragen goed beantwoord heb.
Jij hebt het ook goed gedaan, dank u
Seppe