Loading...
nl

Wie wil mij lezen..?

admin
admin jun 15 '08

Komt ie dan!
Delen:
Ayasha
Ayasha jun 15 '08
De foto is verwijderd Karin. Ik doe deze tijdelijk op slot. Je kan me pb'en met de link van de foto, dan zet ik de werkende foto in het topic en heropen ik hem. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '08
Het lijkt erop dat de foto het nu wel doet. Topic is weer geopend.
Ayasha
Ayasha jun 16 '08
inderdaad, gisteren deed hij het dus niet bij mij. Stond dat hij verwijderd was. Oprechte excuses Karin! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '08
Nou dat stond er bij mij ook kath, dat hij verwijderd was door Photobucket, dus waarom hij het niet deed is mij ook een raadsel.
Acheliah
Acheliah jun 16 '08
Ik zie verdrietige, bange ogen met een klein lachje om de mond. Ik denk dat je het in je kinderjaren niet makkelijk hebt gehad maar dat het nu wel iets beter gaat. Is dit een oude foto en een recente foto

XXX
Acheliah
Acheliah jun 16 '08
probeer maar je hebt wel een lekker koppie beetje afrikaans vindt ik smile
Acheliah
Acheliah jun 17 '08
Wat een donkere ogen en lange wimpers. Voor een echte nederlandse heb je wel donkere ogen.

Ik zal eens proberen:

Je geniet van alledaagse dingen. Ook van kleine dingen. Volgens mij hoef jij niet zoveel moeite te doen om echt gelukkig te zijn. Je hebt veel vrienden en je houdt wel van een geintjuh. (Beetje plagen). Je lijkt me ook een hele vrolijke meid die met iedereen op kan schieten. Is er iemand die jouw tegen werkt kun je fel uit de hoek komen. Je neemt geen blad voor de mond maar doet mensen niet onnodig pijn dat ligt niet in je aard. Je ziet er graag verzorgt uit toch ben je soms te makkelijk een beetje sloddervos. Maar dat vergeven mensen uit je omgeving snel omdat je zo lief bent. Je houdt niet van ruzie maar van eerlijkheid. Ondanks dat je goudeerlijk ben hou je er niet van om onnodig mensen te kwetsen. Mensen vertrouwen je blindelings en roddelen heb je een schurfthekel aan jouw motto is dan ook doe een ander niet aan wat je zelf niet aangedaan wil worden. Nou meis ik zie alleen maar een mooie vrolijke meid.

Dit kreeg ik door zal wel niet goed zijn. XXX
Anne
Anne jun 17 '08
Ik wil je foto wel lezen N@NN,
Allereerst welkom op het forum smile

Liefde........
Ik zie iemand die bestaat uit liefde. Pure liefde. Jou liefde voor alles is heel groot.
Je geeft iedereen liefde. Je straalt van liefde en mensen voelen dat. Maar je vergeet jezelf zo vaak. Of je durft jezelf geen of weinig liefde te geven...andere gaan voor.

Verdriet...Ongelukkig..........

Je hebt verdriet gehad. In je verleden zijn er dingen gebeurt die je veel verdriet en pijn hebben gedaan. Je kon niet zijn wie je wilde zijn..je wist niet hoe het moest..het kon niet....hierdoor was je best wel ongelukkig.
Het verdriet is er nog steeds..je hebt het wel kunnen plaatsen een beetje maar niet helemaal. Het schuilt nog steeds achter je glimlach.

Bang...

Je ogen vooral op de 1ste foto stralen bangheid uit...
Bangheid voor de wereld...Bangheid voor jezelf.
Soms vraag je je ook af..waarom de wereld zo is zoals die is...je vind het af en toe een raare wereld.

Dit was het tot nu toe... Ik hoor graag van je wat klopte enzo smile
Ook wil ik graag weten waarom je op het idee kwam om je foto te laten lezen

Groetjes aNNe
Acheliah
Acheliah jun 17 '08
Dit vond ik ook aNNe op de eerste foto maar wist het alleen niet op te schrijven. Het vult aan op mijn tweede schrijven hierboven

XXX
Anne
Anne jun 18 '08
Dinie,

Zit je nu heel mij fotolezing bij die van jou toetevoegen??/

Gr Anne
peter58
peter58 jun 23 '08
Karin : een leuk mooi & aardig en iets wat verlegen jong meisje.
Maar verschuul je nu maar niet achter je haar. Of wil je dat juist om (....). Je lacht en giegeld wat af met je vriendinnen. En volgends mij laat je de jongens maar wat aan tobben. Maar je vindt het wel leuk hoe zij zich in bochten draaien om jou aandacht te trekken. Maar jij kijkt iets verscholen achter je haar en ziet alles.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '08
Hoi N@nni,

Ook ik wil graag je foto lezen. Ik heb nog niets van de vorige berichten gelezen, zodat ik niet bevooroordeeld ben. Kan dus zijn dat ik dingen dubbel zeg dan iemand anders. Wel hoor ik graag wat er wel of niet klopt.

Als eerste vallen de vele gezichten die je hebt me op. Het is erg moeilijk om te bepalen welke van deze, nu je ware gezicht is. Ik denk eigenlijk ook dat je die zelf ook nog niet gevonden hebt, en steeds maar weer wat uitprobeert om te kijken wat bij je past.

Je bent voor anderen nogal eens vaag / wazig en snappen ze eigenlijk helemaal niets van wat jij allemaal aan het doen bent. En dat vind jij juist prima en zelfs erg prettig, want dan kan niemand jou kwetsen of iets naars met je doen.

Je bent een erg spontane dame die soms iets te spontaan is. Dan zeg je meer dan eigenlijk verstandig is, en kom je weer eens in de moeilijkheden.

Ik zie dat je ook regelmatig ruzie hebt met "vriendinnen" op de één of andere manier. Er is altijd wel iets waardoor ze jaloers op je worden. Geen idee waarom dat gebeurd.

Je houdt er niet van om een meeloper te zijn, en bent vooral jezelf. Daardoor is het voor jou soms wel erg lastig om toch "meeloop dingetjes" te moeten doen. Maar dat is nou eenmaal nodig om toch nog enigzins in de maatschappij geaccepteerd te worden.

Je bent aardig beinvloedbaar omdat je moeite hebt met het overzicht te bewaren en in situaties dan maar zoekt naar iemand die jou wel even helpt. Wat dat betreft vind je het misschien wel erg makkelijk als iemand anders jouw probelemen oplost, en wil je zelf eigenlijk het liefste niets doen.

Je bent wel een erg rustig en stil meisje en hebt moeite met grote menigten mensen om je heen. Volle kamers, en volle ruimtes doe je jou ook geen plezier mee.

Je houdt van detail en hebt hier oog voor. Preciese klusjes kun je best goed. Ik weet alleen eigenlijk niet of je ze wel leuk vindt. Kan best zijn dat jij er een hekel aan hebt, maar er toch goed in bent.

Je onzekerheid heb je nog wel eens last van. Dan weet je niet meer zo goed wat je wilt/ kunt en moet doen.

Enige wat ik je nog wil meegeven: Probeer wat constanter jezelf te zijn. Zoek het gezicht dat je het beste past, en houdt die gewoon op. Het kost veel tijd om zo vaak te wisselen, en op een gegeven moment weet je niet meer wie je zelf bent. Dat is dus erg zonde, en ook niet echt nodig.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel of niet klopt.

Groetjes Julien.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '08
Bedankt voor je reactie N@nni. Ik hoop dat je er ook iets mee kunt en weer wat van jezelf hebt geleerd.
Thomas A
Thomas A jun 26 '08
Kracht

Schoonheid

Eigenzinnigheid…….

Je bent een krachtige en meestal ook heldere persoonlijkheid. Al heel vroeg heb jij voor jezelf de keuze gemaakt om in jouw eigen cirkel te gaan staan en jezelf af te schermen voor dingen die jij niet wilt. Al vroeg heb jij hierdoor de verantwoording voor jouw eigen leven opgepakt. Het kan goed zijn dat jij ook al op jonge leeftijd het hebt opgenomen voor broertjes en of zusjes….. Je bent in staat om op cruciale momenten de juiste beslissingen te nemen om goed te kunnen handelen. Hierbij zet je soms jezelf even aan de kant om de juiste betrokkenheid te kunnen hebben. Je hebt een kwikzilver achtige geest die snel van alles registreert en verwerkt. Hierdoor volgen mensen in jouw omgeving jou soms niet, gewoon omdat ze die mogelijkheid niet hebben. Op jouw beurt heb jij er dan weer geen begrip voor dat zij trager zijn/handelen dan jij. Mensen kunnen gemakkelijk een beroep doen op jou door dat jij vrijwel altijd kracht en evenwicht uitstraalt. Anderen zullen niet snel ‘nee’ te horen krijgen als zij om hulp bij jou komen. Je bent wel kritisch in het ‘er zijn’ voor anderen en laat je niet ‘leeg geven’.

Schoonheid………… je hebt veel oog voor alles wat mooi en goed is en streeft ook zeker levenskwaliteit na. Je hebt een romantische aard en durft te luisteren naar de gevoelens van het hart. Dit laat jij zeker niet aan iedereen merken. Je hangt je gevoelswereld zeker niet aan de grootste boom. Dat is voor jou voor intimi. Je hebt veel over voor een harmonische sfeer (zonder jezelf daarbij te vergeten). Ik zie veel bloemen bij je en je daar eigenlijk ook wel
regelmatig mee bezig hier iets mee te doen. Je hebt moeite met grofheden van mensen en zult mensen die heel dichtbij je staan daar op wijzen…………..

Eigenzinnigheid……. Die eigenzinnigheid van jou, daar kan niet iedereen mee overweg. Al is het wel eens anders geweest, nu zit je daar amper nog mee en denkt en doet wat voor jou goed voelt. In het ver-leden heeft jouw eigen sterke karakter wel voor gevoelens van eenzaamheid gezorgd - gewoon door de eigenheid die amper deelbaar leek – maar je hebt dat heel goed op leren pakken door meer en meer zelfrespect en eigenwaarde te leren zien.. Dit is nog steeds sterk in onwikkeling en je gaat nu weer een groeiperiode door die je verder en verder bij jouw kracht (cirkel) brengt.
Jouw eigenzinnigheid maakt je ook origineel in je aanpak van dingen. Je zou een goede zangstem kunnen ontwikkelen als je dat zou willen en een absoluut eigen stijl ontwikkelen zo ook goed kunnen tekenen. Je hebt een zeer verfijnde motoriek en die je in staat stelt om een (lastig) instrument te leren bespelen. Dan nog wel even met jezelf praten omdat je erg ongeduldig kunt zijn. Toneel?
Je houd van gezelligheid en hebt een hoop humor. Als jij een saai feestje binnenkomt ben je in staat de boel rap op te vrolijken. Je bent op straat een opvallende ver-schijning, alleen al vanwege een flinke aura-uitstraling; die wappert meters om je heen. Ja soms vind je dat heel erg lastig………….

Jij bent een van die mensen die erachter zal komen dat het niet allemaal voor niets is waar jij voor knokt; Ik zie jouw wijsheid nog wel eens door velen gezien (gehoord) gaan worden…………

Met respect

Thomas

Thomas A
Thomas A jun 29 '08
Mooi die openhartigheid in je bericht(en). Mensen als jij komen achter de mysterien van hun be-staan en dat wil je ook graag.

Ik kom er nog op terug; we gaan naar de levenstuinen vandaag en ben verder even wat contact maken met vrienden...........

http://www.levenstuinen.nl/

iedereen een superfijne dag...........
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 9 '08
Lieve schat,

Hèhè, ik heb je foto gevonden, ik zie aan de berichten dat er al veel gecshreven is,wat kan ik je nog vertellen?

Ik zal proberen of ik nog iets kan aanvullen.

Goh je doet me aan Anne Frank denken zeg.. eek

Er is iets met je handschrift, alsof je soms kiest op welke manier je het liefst wilt schrijven. Heb je meerder manieren van schrijven?

Ik zie geuren en bloemen bij jou en begrijp dat mensen nogal eens wat jaloers op je kunnen reageren. Je bent zo helder en licht dat mensen het positieve van zichzelf in jou gereflecteerd zien. daarbij ben je iemand die het gewoon vreselijk goed bedoeld allemaal. Je bent heel echt en oprecht. Mensen hebben dan ook de neiging om jou voor zichzelf te willen hebben, daar gaan je nekharen van overeind want jij bent van jezelf en je hecht juist zoveel waarde aan vrijheid. Je zult je nooit zomaar binden, al denken mensen dat wel. ergens ben je het nog steeds naar waardering zoekende kind.

Het gezin waaruit jij komt is een kwetsbaar gezin, daar bedoel ik mee dat je van allebei je ouders onbedoeld nogal wat dubbele signalen hebt gekregen en jij je niet altijd veilig en echt kind hebt kunnen voelen, jij had wat meer duidelijkheid en sturing nodig en die zoek jij nu voor jezelf. Zij zijn (waren) zelf erg zoekende in dit leven. Ik voel wel innerlijke zachtheid bij beiden al zie/zag je dat niet altijd aan de buitenkant. Bij één van hen voel ik een probleem met het verwerken of ontkennen van problemen en daardoor een neiging tot depressiviteit en/of een wat overmatig alcoholgebruik.

Kan het zijn dat je naast een zus nog 1 broer hebt? Hij voelt wat serieuzer en in zichzelf gekeerd, maar pas op hij voelt alles! Je zus voelt aan als iemand die direct is en ook weet wat ze wil, vrolijk en zakelijk. Dat heeft ze dan zeker van opa of zo? Heeft je nikname met je zus(je) te maken?

Ik weet niet waar je woont hoor maar ik krijg het beeld van een weg langs het water terwijl jij op een fiets zit. Heb je zo´n ´ouderwetse´ fiets soms? Ook zie ik veel riet en sigarenplanten langs die langere weg.

Omdat je zelf zo kwetsbaar overkomt, dat ben je ook wel, maar je bent veel sterker dan je lijkt, benaderen mensen jou nogal wel eens te voorzichtig, maar eigenlijk heb je veel liever gewoon duidelijkheid. Je baalt ervan als mensen zeggen dat ze je lief vinden (en ik schiet nu direct in de lach, want zo ben ik dit bericht begonnen tongue)

Jij hebt altijd liever gewoon de waarheid. Omdat mensen nog wel eens het verkeerde beeld hebben van jou, lijken ze soms ineens omm te draaien, terwijl jij achterblijft met veel vraagtekens, want in jouw beleving was er niets aan de hand.

Jij hebt een goed contact met dieren, hoewel ik bij jou het meest katten zie. Ook wicca en witte magie is iets dat je goed ligt.

Je bent enorm gevoelig en hebt daardoor geleerd jezelf af te sluiten en eigenlijk is dat alleen maar goed, want anders knalt alles zo naar binnen. Het is ook heel belangrijk dat je op de plek waar je woont, altijd een plek hebt waar je je even terug kunt trekken om tot rust te komen.

In je dagelijkse werk of studie zie ik een aantal mensen om je heen, wat serieuze mensen en je bent een vrolijke noot daartussen.

Verder heb je creatief talent, waardoor je niet altijd weet wat je wilt, maar ik vraag me af of je al eens iets geschreven hebt? Je zou erg leuke verhalen kunnen schrijven.Ook de piano zou je goed liggen, al heb je er een haat-liefde verhouding mee. Hadden jullie die vroeger thuis?

Bloemen zouden je erg goed doen en in contact brengen met de kwetsbare en vrouwelijke kant in jou. Eigenlijk doe je heel hard je best die nog wel eens weg te drukken. Maar in wezen ben je juist heel verfijnd en kwetsbaar. Ik heb de indruk dat je je daar een beetje tegen afzet en dat dit met de band tussen jou en je moeder was/is te maken heeft. Ik denk dat je op een zeker moment anders tegen haar aan zult kijken. Ergens hindert het jou ook wel eens in het contact met je kind al ben je dat niet altijd bewust.Ook al lijkt je meer dan je soms denkt op je moeder, je bent en blijft de unieke jij wink. Heb jij een ketting of een soort medaillion of een spiegeltje van je moeder soms? Het is ovaal en bewerkt.

Ook hoor ik in de verte de naam Bianca, of Danka en ik zie rozen, gardenia, jasmijn, kamperfoelie en gebroken hartje, maar dat kan ik (nog) niet helemaal plaatsen.

Gelukkig pas jij je steeds minder aan aan anderen en geef je steeds beter je grenzen aan.

In je aura voel ik veel lichte pastelkleuren en veel wit.

Kun je hier iets mee?

Liefs,

Pacho
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 9 '08
Hai Nanni, ja helemaal blanco was ik niet meer omdat ik wat berichtjes van jou gelezen had, hoewel dat meer berichtjes waren die niet zoveel over jou vertelde, meer over hoe je dingen ziet. In jouw topic heb ik bewust niet doorgelezen (het waren me ook lappen tekst zag ik... en ik heb er dus maar eentje bij gelapt wink) omdat ik blanco wilde zijn op je foto. Ik vind het altijd het gemakkelijkst als ik iemand echt helemaal voor het eerst zie, dan vertrouw ik meer op mijn objectieve waarneming.

Schroom je niet om aan te geven als ik er naast zit hoor, daar leren we weer van, ben ook maar net een mens tongue. Soms werk ik meer met mijn wetendheid en soms meer met mijn zien of voelen. Bij jou was het meer een voelen (misschien dat sommige dingen je daarom meer raakte), hoewel ik merkte dat je je soms een beetje verstopte wink.

I.i.g. bedankt voor je vertrouwen, ik hoor het wel als jij zo ver bent.

Liefs,

Pacho
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 10 '08
Een aanvulling.

Je schrijft dat je zusje 5 was, kan het zijn dat ze bijna 6 was?

Ik ben een oen met namen hoor, soms hoor ik heel duidelijk een klank en soms vaag, maar Bianca of Danka, kan ook Magda zijn. Ik hoor heel vaag...a...a.. Verder het getal 39.

Jouw moeder heeft in jouw prille jeugd veel met jullie gezongen, geneuried en volgens mij kon ze ook fluiten. Ze was altijd heel opgewekt en trok zo´n beetje iedereen mee op haar kar (daarin lijken jullie ook op elkaar). Later heeft ze wel veel zorgen gekend, ze werd wat zwaarmoediger en ook chaotischer en prikkelbaar. Maar dat zal met je en daarna met je vader en andere zorgen te maken hebben gehad.

Ik begrijp nu ook beter wat dat met jou gedaan heeft, alsof jij goed moest maken dat je zusje niet meer hier was.

Liefs,

Pacho
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 12 '08
Origineel bericht van: n@nn!
als eerst reageer ik effe op je laatste stukje hier,..en zal daarna kijken of ik op je langere tekst ga reageren;)
is wel zo makkelijk op deze manier omdat die vorige op de andere pagina staat en ik niet steeds kan terugsrollen!

ze is overleden eind oktober, en zou in maart 6 worden, dus 5.5 jaar.
mijn tweede doopnaam is gerda geen klik met wat ik hoorde, gerda is de eerste doopnaam van mn moeder, en mijn buurvrouw heet gerda. eindigen dus op ''a''.
de namen die jij noemt zeggen me verder niet veel( maar je zegt zelf al dat je daar een vaag gevoel bij hebt;) ).ik vind namen verstaan soms erg moeilijk, soms gaat het ook ploep hoor, maar dan zal het er nu minder toe doen misschien of ik mag eerst nog wat verder oefenen natuurlijk wink

heb wel een vriendin ooit gehad die bianca heet, maar daar heb ik niet echt contact meer mee.
ook heb ik een vriendin die sascha heet, waar ik wel nog goed contact mee heb en waar ik over bepaalde dingen erg goed kan praten en mn moeder toen ook.

ja, ik heb veel herinneringen van toen ik heel klein was, en kan me ook veel muziek en zingen herinneren.
fluiten zegt me eerder weer niks.
t schijnt dat ik echt veel aan mn moeder hing, altijd op schoot willen en dat deed ze dan ook vaak urenlang.
voordat mn zus overleed was het altijd druk in huis, veel kinderen, altijd uitgebreide verjaardagen, gezellige drukte ,altijd gezellig de zoete inval enz.
dit doe ik nu zelf ook. ben echt gek op kinderen, werk vrijwillig op school en speelzaal, en pas best vaak op of er komen vriendjes spelen en doe dan leuke dingen.
mensen vragen me dan of dat niet teveel of te druk voor me is, maar ik krijg van kinderen juist energie.
hoe meer kinderen hoe beter tongue.
na de dood van mn zus is het wrs bergafwaards gegaan, zowel met mn pa en mn ma en hun problemen rondom dat en hun eigen geschiedenis, logisch ook.
chaotisch en prikkelbaar was mn moeder zeker weten, maar dat is ze altijd al geweest heb ik begrepen.

Ja, omdat er iets positiefs tegenover stond was het in balans. Maar later was dit orde van de dag en ik de indruk dat ze het vervelend vind dat ze er zo op gerageert heeft

Dank je wel voor je antwoord Nanni, ik stuur je nog even een pm, omdat ik nog wat dingen voel die ik hier niet zomaar neer wil schrijven.

Liefs,

Pacho

nou, ik ga effe kijken naar de vorige pagina, en zal kijken of ik er op antwoord, en anders zal dat morgen worden!

Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420