Lieve schat,
Hèhè, ik heb je foto gevonden, ik zie aan de berichten dat er al veel gecshreven is,wat kan ik je nog vertellen?
Ik zal proberen of ik nog iets kan aanvullen.
Goh je doet me aan Anne Frank denken zeg..
Er is iets met je handschrift, alsof je soms kiest op welke manier je het liefst wilt schrijven. Heb je meerder manieren van schrijven?
Ik zie geuren en bloemen bij jou en begrijp dat mensen nogal eens wat jaloers op je kunnen reageren. Je bent zo helder en licht dat mensen het positieve van zichzelf in jou gereflecteerd zien. daarbij ben je iemand die het gewoon vreselijk goed bedoeld allemaal. Je bent heel echt en oprecht. Mensen hebben dan ook de neiging om jou voor zichzelf te willen hebben, daar gaan je nekharen van overeind want jij bent van jezelf en je hecht juist zoveel waarde aan vrijheid. Je zult je nooit zomaar binden, al denken mensen dat wel. ergens ben je het nog steeds naar waardering zoekende kind.
Het gezin waaruit jij komt is een kwetsbaar gezin, daar bedoel ik mee dat je van allebei je ouders onbedoeld nogal wat dubbele signalen hebt gekregen en jij je niet altijd veilig en echt kind hebt kunnen voelen, jij had wat meer duidelijkheid en sturing nodig en die zoek jij nu voor jezelf. Zij zijn (waren) zelf erg zoekende in dit leven. Ik voel wel innerlijke zachtheid bij beiden al zie/zag je dat niet altijd aan de buitenkant. Bij één van hen voel ik een probleem met het verwerken of ontkennen van problemen en daardoor een neiging tot depressiviteit en/of een wat overmatig alcoholgebruik.
Kan het zijn dat je naast een zus nog 1 broer hebt? Hij voelt wat serieuzer en in zichzelf gekeerd, maar pas op hij voelt alles! Je zus voelt aan als iemand die direct is en ook weet wat ze wil, vrolijk en zakelijk. Dat heeft ze dan zeker van opa of zo? Heeft je nikname met je zus(je) te maken?
Ik weet niet waar je woont hoor maar ik krijg het beeld van een weg langs het water terwijl jij op een fiets zit. Heb je zo´n ´ouderwetse´ fiets soms? Ook zie ik veel riet en sigarenplanten langs die langere weg.
Omdat je zelf zo kwetsbaar overkomt, dat ben je ook wel, maar je bent veel sterker dan je lijkt, benaderen mensen jou nogal wel eens te voorzichtig, maar eigenlijk heb je veel liever gewoon duidelijkheid. Je baalt ervan als mensen zeggen dat ze je lief vinden (en ik schiet nu direct in de lach, want zo ben ik dit bericht begonnen
)
Jij hebt altijd liever gewoon de waarheid. Omdat mensen nog wel eens het verkeerde beeld hebben van jou, lijken ze soms ineens omm te draaien, terwijl jij achterblijft met veel vraagtekens, want in jouw beleving was er niets aan de hand.
Jij hebt een goed contact met dieren, hoewel ik bij jou het meest katten zie. Ook wicca en witte magie is iets dat je goed ligt.
Je bent enorm gevoelig en hebt daardoor geleerd jezelf af te sluiten en eigenlijk is dat alleen maar goed, want anders knalt alles zo naar binnen. Het is ook heel belangrijk dat je op de plek waar je woont, altijd een plek hebt waar je je even terug kunt trekken om tot rust te komen.
In je dagelijkse werk of studie zie ik een aantal mensen om je heen, wat serieuze mensen en je bent een vrolijke noot daartussen.
Verder heb je creatief talent, waardoor je niet altijd weet wat je wilt, maar ik vraag me af of je al eens iets geschreven hebt? Je zou erg leuke verhalen kunnen schrijven.Ook de piano zou je goed liggen, al heb je er een haat-liefde verhouding mee. Hadden jullie die vroeger thuis?
Bloemen zouden je erg goed doen en in contact brengen met de kwetsbare en vrouwelijke kant in jou. Eigenlijk doe je heel hard je best die nog wel eens weg te drukken. Maar in wezen ben je juist heel verfijnd en kwetsbaar. Ik heb de indruk dat je je daar een beetje tegen afzet en dat dit met de band tussen jou en je moeder was/is te maken heeft. Ik denk dat je op een zeker moment anders tegen haar aan zult kijken. Ergens hindert het jou ook wel eens in het contact met je kind al ben je dat niet altijd bewust.Ook al lijkt je meer dan je soms denkt op je moeder, je bent en blijft de unieke jij
. Heb jij een ketting of een soort medaillion of een spiegeltje van je moeder soms? Het is ovaal en bewerkt.
Ook hoor ik in de verte de naam Bianca, of Danka en ik zie rozen, gardenia, jasmijn, kamperfoelie en gebroken hartje, maar dat kan ik (nog) niet helemaal plaatsen.
Gelukkig pas jij je steeds minder aan aan anderen en geef je steeds beter je grenzen aan.
In je aura voel ik veel lichte pastelkleuren en veel wit.
Kun je hier iets mee?
Liefs,
Pacho