Loading...
nl

Wie wil deze foto lezen?

Sita
Sita jun 15 '08
Delen:
Claire
Claire jun 15 '08
Een trotse moeder met voor haar de liefste baby van de wereld!
Wat een droppie...........
Dat is wat ik zie.
peter58
peter58 jun 17 '08
Wat een droppie...........Droppie Oeps zo heet onze kat {kater}
Maar dat terzijde.

Wil zeggen op dit moment denk ik de luier inhoud te ruiken.
En Sita wat straal jij een rust uit. Ben jij een gestudeerd persoon { en heeft werk} die nu tijd genomen heeft voor de baby. Mij lijk jij toch wel een flierefluiter .En jou man vindt dat wel Oké......Goed.
Doen jullie bij-de het zelfde soort aan werk ,dat komt ineens zo bij mij op.
En je woont niet in een al te drukken omgeving.

Hier laat ik het even bij
Acheliah
Acheliah jun 17 '08
Ii zie een vrolijke moeder met stralende ogen. En zeer zeker een babytje dat heel pienter de wereld in kijkt. Denk dat dat babytje een heel snel kindje wordt later vlug lopen en zitten enz. Toch zie ik schrik in je ogen, ben je bang dat je het niet goed doet wat je kindje betreft. Volgens mij ben jij een top mama en doe jij het perfect. jullie komen er wel

XXX
calenzia
calenzia jun 19 '08
Een trotse moeder die toch wat onzeker is over of ze het wel goed doet.
Heb je het gevoel dat er teveel aan te getrokken wordt?
Volgens mij ben je erg moe en toe aan wat rust. Ik krijg last van vermoeidheid tijdens het lezen van je foto
Eerste kindje?

Zegt de naam Kira of Kyra je iets?

Je kindje is heel nieuwsgierig naar de wereld om zich heen. Een echt denkertje. Alles eerst aandachtig bestuderen en dan bedenken hoe het in elkaar zit
Vlinder
Vlinder jun 20 '08
Lieve Sita,

Het eerste wat me invalt is dat je een zonnig karakter hebt, spontaan en goedlachs...

Op dit moment zijn er veel mooie dingen in je leven en je geniet er met volle teugen van...

Je regelt je zaakjes prima en het kost je weinig moeite om alles draaiende te houden... al is het nu wel even wennen aan de nieuwe situatie...

Ik denk dat je kindje een jongetje is... hij heeft een mooi karakter en zal later veel met zijn handen gaan werken, hij heeft veel creativiteit in zich.... volgens mij schrok je kindje van de flits van de foto hihi... bij mij komt de naam Bas of Bastiaan in me op...

Ik heb het gevoel dat je bevalling moeizaam is geweest en daar heb je je wel even zorgen om gemaakt...

ook komt het beeld van een herders hond in me op ik weet niet of dit bij jou hoort....en je opa ... is hij misschien overleden en was hij een heel speciaal iemand voor je? Ik krijg het gevoel dat hij waakt over jou en je kindje...

Dit is wat ik doorkrijg, graag hoor ik van je of het klopt...

Lieve groetjes Vlinder
Sita
Sita jun 20 '08
Peter 58:
Ik heb wel een opleiding gevolgd en heb daar werk in gevonden. We hebben moeite moeten doen om Zinzi te krijgen, dus neem ik er nu wel extra de tijd voor. Ik werk er ook bij, en mij man en ik hebben idd wel een link wat betreft werk ook al doen we beide wat anders het heeft met elektra te maken.
Ik kan idd een losbol zijn, niet wat relatie betreft. Daar ben ik juist een heel trouw persoon in, maar ik vindt het heerlijk om met vriendinnen te winkelen of naar een concert te gaan.

Mama4ever:
Ik ben weleens onzeker, en heb graag bevestiging of ik het wel goed doe. Mijn meid is idd heel erg vlot, ze kruipt al met haar 6 maanden en is vlug

Calenzia:
Wat je zegt klopt, ik ben weleens onzeker. Ik ben ook erg moe, maar dat komt omdat ik de verzorging van Zinzi compleet op me neem. Niet omdat mijn man het niet kan, maar hij ziet het niet...
Ze is inderdaad één kindje dat de hele wereld bestudeert en ontzettend nieuwsgierig is.
De naam Kira zegt me zeker wat, die naam hebben we heel lang voor haar gehad, tot op het laatste moment. Ze heet uiteindelijk: Zinzi!

Vlinder:
Jij zit er denk ik nog het dichtste bij, al is het een meisje en degene die jij denkt dat over mij waakt zal mij oma zijn.

Ik ben inderdaad spontaan en goedlachs(vreemd om van jezelf te zeggen), ik probeer heel veel te genieten, al ben ik soms ook wel heel erg moe.
Ik ben altijd heel erg georganisserd, dat is iets wat ik nu wat meer los moet laten omdat ik mezelf anders voorbij ga lopen. Ik ben nu al continue moe en kan de energie nergens vandaan halen.

Bas of bastiaan zegt me helaas niks, zoals ik al zei is het een meisje en ze heet Zinzi. De bevalling was inderdaa zwaar, en het ging niet heel makkelijk. Het ging in het begin ook niet zo goed met Zinzi en ik heb ook erg tegen de bevalling op gekeken.

Mijn ouders hebben een herdershond gehad, verder zou ik het niet weten.

Allemaal heel erg bedankt, jullie zaten allemaal best goed.
Acheliah
Acheliah jun 20 '08
Graag gedaan

XXX
Vlinder
Vlinder jun 22 '08
Lieve Sita,

Bedankt voor je reactie... met baby's zit ik er vaak naast... sorry... Zinzi... wat een mooie naam... hoe ben je daarop gekomen? Heeft het nog een speciale betekenis? Je hebt een pracht van een meid, ze zal het heel ver gaan schoppen in haar leven... ze heeft een groot hart boordevol liefde... net wat deze wereld nodig heeft...
trouwens nog van harte gefeliciteerd met het Mama zijn....

Lieve groetjes Vlinder

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420