Ik heb de veemarkthallen in utrecht altijd al als klein kinds af aan toen ik er kwam als bedreigend gevoelt.
Ik kwam daar vaak vroeger vooral toen ik klein was met mijn ouders naar rommelmarkten.
Er hing altijd een sfeer die niet prettig was, die heel sterk was en negatief.
Vorig weekend was ik er weer in de veemarkthallen ze hadden een paranormaalbeurs (die niet zo leuk was). Ik voelde gelijk toen ik binnen stapte die sfeer..die er al jaren hangt zolang ik me kan herhinneren. Die sfeer die zo sterk aanwezig is en negatieviteit uitstraalt. Ik voelde me bekeken en niet op me gemak. Me moeder met wie ik was voelde dat ook. Vooral in de kantine is die sfeer erg heftig.
Dit zetten me aan het denken.
Ik dacht aan de laatste keer dat ik in de veemarkthallen was geweest..dat was ongeveer een jaar geleden. Er was toen een rommelmarkt. Ik was jaren niet er geweest en vind rommelmarkten altijd erg leuk..de oude spulletjes enzo.
Ik was op een gegeven moment helemaal niet goed geworden. Ik was er net nog niet zolang..maar ik werd ineens overweldigd door iets, ik begon te zweten, te trillen en voelde me plotseling doodmoe. De sfeer die hing er ook zoals altijd.
Ik kwam thuis en ging op me bed liggen maar de moeheid waar ik plotseling door was getroffen ging niet weg. Ik was doodmoe.
Ik had gedacht dat het te maken had met de mensen de gevoelens van mensen en de oude spulletjes die ook energie uitstralen.
Maar nu denk ik er anders over. Ik denk dat er een sfeer hangt die erg negatief is, ik weet niet hoe die daar komt of wat het precies is.
Het lijkt net of een soort energie/entiteit probeert bezit van je te nemen. En dat ook die vorige keer was gebeurt.
Ik weet dat er in de veemarkthallen ook dieren werden verkocht..maar ze werden toch niet afgeslacht ofzo? Want zo gevoel kreeg ik bij die sfeer die ik er voelde.
Ik wil verder graag weten iets over de geschiedenis van de veemarkthallen en of er in het verleden iets is gebeurt enzo..maar op internet kan je er helaas weinig over vinden. Ik denk ook niet dat ze het bekend zouden maken.
Ik vroeg me af of jullie ook wel eens bij de veemarkthallen zijn geweest en die sfeer hebben ervaren??
Groetjes aNNe