Ik heb een hele zware tijd achter de rug zo'n 8 jaar geleden en dan druk ik mij heel zachtjes uit. Ik ben nu twee jaar verder en nog vecht ik tegen mijn innerlijke strijd, mijn eenzaamheid en mijn angst. Ik heb zo'n rotleven gehad met mannen dat mijn zelfvertrouwen ver gedaald is. (Ik durf niet voor mijzelf op te komen bang om andere pijn te doen ik weet immers wat pijn is). Terwijl ik dit schrijf tril ik van binnen en heb ik de behoefte om te huilen. (wat ik net ook gedaan heb) Iemand wilde sex met mij en ik dacht ik ben sterk genoeg om hem af te wijzen maar nee hij gooide mij op de bank en ik kon niks meer doen (ik klapte finaal dicht). Ik ben 12 dagen geleden aangerand en heb iets moeten doen (tegen mijn zin ik voel me vies, ranzig en smerig). Ik schaam me vreselijk en zeker omdat ik het mijn vriend niet verteld heb. De reden dat ik hem niets verteld heb is mijn angst hem kwijt te raken en niet alleen door hem zelf maar ook omdat ik er achter ben gekomen dat die kerel gek is. (hij jaagt op wild) Slaat mensen in elkaar met ijzere pij... het woord krijg ik niet eens uit mijn strot sorry. Ik voel me op dit moment zwaar overspannen en kom niet meer verder. Het gevoel is zo erg dat ik wil dat het rot gevoel ophoudt. Sorry moest het ff kwijt. Ik loop helemaal te trillen.
:'(:'(