Loading...
nl

Nederland - Italië 3-0!!!

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '08
Wat een wedstrijd. Ik heb echt enorm genoten. Zijn er nog meer voetbal liefhebbers hier?
Delen:
admin
admin jun 10 '08
Ik niet wink
Claire
Claire jun 10 '08
Ben geen voetballiefhebber. Maar als nederland moet spelen wil ik nog weleens kijken, heb alleen de 2de helft gezien en eerlijk gezegd........kwam het doordat ik langs een groepje mensen kwam die buiten tv zaten te kijken en op mijn vraag antwoorden dat het 2-0 was. Voordeel van vlak voor de pauze je tv aanzetten is dat het scoren van de doelpunten tig herhaald worden, dus was ik weer helemaal bij.

Zo de oranje versiering die ik op mijn werk in de huiskamers van de bewoners gehangen heb, inc. de poster met waarop de benen van de spelers te zien zijn kunnen voorlopig nog even blijven hangen.

Op naar de beker, ze kunnen hem met deze wedstrijd en als ze zo doorgaan spelen zoals ze nu gedaan hebben met deze wedstrijd de beker al aan een oor vasthouden. Mijn voorspelling...... dit jaar winnen ze hem!!!
Lena
Lena jun 10 '08
Heb genoten en wat hebben ze een mooie wedstrijd neergezet <:)
liesanne
liesanne jun 10 '08
Ik heb zelf niets met voetbal....
Maar ik kan wel genieten van de sfeer en de spanning er omheen die ik bij anderen zie, het werkt altijd wel aanstekelijk.
(zoals gisteren, toen ik thuiskwam en mijn mannetjes allebei in een oranje shirt voor de tv zaten...)

Zelf ik kan niet begrijpen dat mensen zich zo druk kunnen maken om een stelletje lullen die achter een bal aan rennen....
Tja.....

Lena
Lena jun 10 '08
Origineel bericht van: liesanne
Zelf ik kan niet begrijpen dat mensen zich zo druk kunnen maken om een stelletje lullen die achter een bal aan rennen....
Tja.....

ach het is maar hoe je het bekijkt dan wink
Ayasha
Ayasha jun 10 '08
Wat ben ik dat EK nu al kotsbeu gehoord zeg...Wat een drukte, EK pakketten, overal voetbal op TV Sjezus! Het is maar een sport hoor...Nee, ik heb niets tegen voetbal maar ze doen er "te" over.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 10 '08
Haha, er is hier iemand jaloers dat België niet goed genoeg is om mee te doen, en dan maar afgeven op voetbal. Echt een rood duiveltje aan het woord hier winktongue
gast
gast jun 10 '08
Quote:

Hihi, het hadden mijn woorden kunnen zijn wink

Geef het volk brood en spelen.....
Lena
Lena jun 10 '08
Origineel bericht van: gast
Quote:

Hihi, het hadden mijn woorden kunnen zijn wink

Geef het volk brood en spelen.....

zou het ook zo kunnen zijn dat mensen ervan kunnen genieten en het leuk vinden?
net zoal paardrijden ,tennis, handbal ,motorcross , sport is zo divers.
Ayasha
Ayasha jun 10 '08
Origineel bericht van: NiMS
Haha, er is hier iemand jaloers dat België niet goed genoeg is om mee te doen, en dan maar afgeven op voetbal. Echt een rood duiveltje aan het woord hier winktongue

Lieve schat, dat de belgen zuigen kwa sport is me al langer duidelijk. Kortom; als ik vind dat voetbal een stomme sport is, ben ik jaloers? En dat voor iemand die niet veroordeelt? winkIk zal beslist een duiveltje zijn, maar dat heeft allerminst met voetbal te maken. Als ik een belgische voetbalspeler tegenkom herken ik hem niet. Ik ben nog bekwaam om te denken 'tgoh, wat voor sport zou die doen dat ie zo afgetraind is?' :+ Dus neen, ik ben absoluut niet jaloers op de oranje voetballers dat ze gewonnen hebben tegen een italie dat naar het schijnt slecht speelde. (ik heb de hele zeik vandaag ook al op school moeten aanhoren, zonder te kijken weet ik toch al de halve match. *zucht*)

Lena dat kan, maar het kan ook dat je het een stel lullen vind die achter een bal aanrennen, bovendien zijn ze nog vreselijk arrogant ook!
Lena
Lena jun 10 '08
Origineel bericht van: kath
[

Lena dat kan, maar het kan ook dat je het een stel lullen vind die achter een bal aanrennen, bovendien zijn ze nog vreselijk arrogant ook!

vandaar mijn eerdere reactie ach het is maar hoe je het bekijkt dan!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 10 '08

Dus neen, ik ben absoluut niet jaloers op de oranje voetballers dat ze gewonnen hebben tegen een italie dat naar het schijnt slecht speelde.

Naar het schijnt slecht speelde haha. Italie speelde best goed, maar Nederland gaf ze gewoon geen enkele kans. Ze waren gewoon niet goed genoeg. laugh
Lena
Lena jun 12 '08
Hoe schat je de kans in tegen Frankrijk morgen??
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '08
Ik denk dat ze gaan verliezen. Frankrijk moet nu spelen, en nederland is misschien iets te overtuigd. Ik hoop wel dat ze gaan winnen, en eerlijk gezegd speelt Frankrijk ook niet op zijn best. Maar ja, het kan dus alle kanten op.
Lena
Lena jun 13 '08
smileik denk dat ze gewoon gaan winnen,
tuurlijk zijn de Fransen ook sterk,maar als Nederland hetzelfde aanvallende spel speelt ,en de verdediging niet uit het oog verliest dan moet het kunnen hoor!
Ayasha
Ayasha jun 13 '08
Origineel bericht van: NiMS

Dus neen, ik ben absoluut niet jaloers op de oranje voetballers dat ze gewonnen hebben tegen een italie dat naar het schijnt slecht speelde.

Naar het schijnt slecht speelde haha. Italie speelde best goed, maar Nederland gaf ze gewoon geen enkele kans. Ze waren gewoon niet goed genoeg. laugh

heb van niemand in de klas gehoord dat ze goed speelde, integendeel zelfs, die pas was niet goed, die voetballer speelde slecht enz enz... En daar zit echt wel een meisje tussen dat Italie de hemel in prijst.. laughHeb altijd gedacht dat ze het nog wel voor Italie zou op nemen als ze verloren tegen baby's...Daar heb ik me dus in vergist maar desalniettemin zegt dat wel iets over haar fan zijn. winkEn zij was absoluut niet happy met "haar spelers".

IMO denk ik dat de nederlanders niet meteen hoog van de toren moeten blazen omdat het ze eens voor een keertje gelukt is. winkEn dat zou ik ook van de rode duivels gezegd hebben want die zijn zo mogelijk nog slechter dan nederland. laugh
Claire
Claire jun 13 '08
Natuurlijk WINT Nederland vanavond!! Ik doe een gokje 2-1.
Heb dinsdag de krant en daarbij de reacties van ons Nederlandselftal voorgelezen. Daarna met de bewoners uit volle borst Hup Holland Hup laat de leeuw niet in zijn hempie staan gezongen. Het was erg gezellig die ochtend.

Daar kunnen onze zuider buren (België) niet tegenop!! Helaas.....
Claire
Claire jun 14 '08
laughZo, Nederland is met zijn 4-1 van gisteren door naar de kwartfinales. Wat waren ze gisteren weer goed en wat zag het in Bern feestelijk uit. Een plein vol van oranje......
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen jun 14 '08
Ik ben ook geen voetballiefhebber.
Van huis uit gaat dat met veel drank en een hoop kritiek..
' buitenspel.. zag je dat niet blinde koe' enz enz

Maar na de overwinning op de Italianen.. Wilde ik het toch wel kijken. En voor de meiden ook, die krijgen op school van alles te horen over het NL team en de verhalen over het voetbal kijken..

Nou gisteren hebben we er dus een klein feestje van gemaakt.
Haren oranje gespoten, vlaggetjes op onze wangen getekekend en voetbal gekeken..

En ik moet zeggen.. 't was echt een mooie spannende wedstrijd!
De meiden hebben de 1e helft gekeken en dat was best moeilijk voor ze. Die hadden meer aandacht voor het bordje met worstjes en kaas dan voor de tv!

En de uitslag... 4-1 !!! Wauw!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske