Loading...
nl

Hebben jullie nog tips?

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 21 '08
Ik wil graag de beste spirituele website van Nederland hebben winken stel daarom een open vraag aan jullie allemaal. Hebben jullie nog tips voor deze website, of zouden jullie bepaalde dingen liever anders zien? Graag een reactie.
Delen:
inneke
inneke mei 21 '08
hihi, de beste spirituele website, hihi
gast
gast mei 21 '08
Wat win je er mee?
Lena
Lena mei 21 '08
een plaatje onder mijn naam!
JulienMoorrees
Er staat een plaatje onder je naam Lena. Ik zie een foto van een meisje.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: gast
Wat win je er mee?

Dat jouw favoriete website winknog beter wordt en nog meer wordt wat jij graag wilt.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: inneke
hihi, de beste spirituele website, hihi

Er kan er maar 1 de beste zijn smile
Lena
Lena mei 21 '08
jammer ik zie haar niet!

geloven in je eigen kracht Nims! hij groeit en bloeit volgens mij al, eenvoud is een sterke eigenschap!
JulienMoorrees
Eigen kracht prima, maar ik wil niet verzanden een rigide omgeving die alleen maar mijn visie weerspiegelt. Tenslotte zitten hier meer dan voldoende mensen die weten wat ze willen en ook een visie kunnen uitdragen. Deze mensen wil ik nog meer ondersteunen en bieden wat zij nodig hebben.

Dus ben je ooit iets tegengekomen waarvan je dacht, hey dat zou ook op Merudi kunnen, drop a line laugh.
inneke
inneke mei 21 '08
Ik weet wel iets: het moet "Onthoud" zijn ipv "Onthoudt" onder de inloggegevens smile
JulienMoorrees
Goeie tip! Aangepast smile
Lena
Lena mei 21 '08
Zijn er nog nieuwe berichten van het Engel front???
Debiorah
Debiorah mei 21 '08
Chips...mijn plaatje is ook foetsie...:s
Euhm...ff denken ik denk dat de site misschien nog wat toegangkelijker kan worden voor bepaalde mensen. Zoals jullie allemaal vast wel hebben gemerkt is spiritualiteit in opkomst, meer en meer aandacht, meer mensen die hun ogen en hart openen.
Persoonlijk denk ik dat de startpagina van merudi nog niet echt een breed publiek aanspreekt, er is niet in 1 oogopslag te zien dat je hier werkelijk alles kunt vinden over spiritualiteit en desnoods om raad kan vragen. Ik denk dat het voor sommige mensen nog wat hooggegrepen "lijkt". Op de pagina, na taalkeuze vind je vooral veel tekst en termen. Misschien kan dit nog wat inleidender vormgegeven worden? Bijv. de overgang naar de nieuwe aarde zal niet iedereen gelijk wat zeggen. Misschien eerst een inleidend verhaal over spiritualiteit in een toegangelijke en nuchtere taal en vervolgens welke rol de nieuwe aarde daarin speelt en dan het doel van merudi?
Het is zomaar een gedachtenkronkel....
gast
gast mei 21 '08
Iemand die zoekt zal deze website hoe dan ook vinden als dat antwoord kan geven op de vragen die hij/zij zichzelf stelt.
Dus waarom meer/beter willen zijn dan hoe het nu is.
Debiorah
Debiorah mei 21 '08
Iedereen wil zijn kindje groot zien worden toch...
gast
gast mei 21 '08
Ook dat gaat vanzelf wink
JulienMoorrees
Oh ik weet het al! Dat met die plaatjes is een bug in Internet Explorer. Komt omdat er geen maximale groot is opgegeven. Ik zal eens kijken wat ik eraan kan doen.
JulienMoorrees
Juist, de plaatjes werken weer! Je moet alleen hem even opnieuw instellen als hij er raar uitziet. Excuses hiervoor.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Debiorah

Persoonlijk denk ik dat de startpagina van merudi nog niet echt een breed publiek aanspreekt, er is niet in 1 oogopslag te zien dat je hier werkelijk alles kunt vinden over spiritualiteit en desnoods om raad kan vragen. ....

Misschien eerst een inleidend verhaal over spiritualiteit in een toegangelijke en nuchtere taal en vervolgens welke rol de nieuwe aarde daarin speelt en dan het doel van merudi?
Het is zomaar een gedachtenkronkel....

Goed idee! Heeft iemand een goed voorstel voor een nieuwe tekst op de startpagina? Ik had hem al iets aangepast door niet direct meer te beginnen over engelen, want ik merkte dat een aantal mensen dat al iets te afschrikkends vond.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: gast

Dus waarom meer/beter willen zijn dan hoe het nu is.

Eigenlijk heel simpel. Stilstand is achteruitgang.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420