Hsp mensen om je heen herkenne..
Ik herken om me heen een aantal mensen die ook hsp zijn, alleen ze weten dat zelf niet.
Ze weten zelf niet wat er met hun aan de hand is en lopen bij dokters van de ene dokter naar de ander en dan word er bloedarmoede geconstateert, of allergieen, vermoeidheidssyndroom, kort gezegd de dokters komen steeds met andere dingen aan zetten omdat ze zelf niet weten wat deze personen mankeren.
Ik herken aan hun verhalen van waar ze last van hebben, en gewoon door ze te kennen hoe ze zijn, dat het heel erg op hsp lijkt..en ik denk ook dat het zo is.
Ik ben me er echter van bewust dat ik niet zomaar voor dokter kan spelen en hun een etiket kan oplakken..plus ik weet niet of ze wel open staan voor dit onderwerp.
Ik vind het heel erg moeilijk want ik weet uit mijn eigen ervaring dat het niet leuk is jaren te hebben meegemaakt en niet weten wat er met je aan de hand is. Ik probeer beetje bij beetje te vertelle dat ik het herken uit mijn eigen ervaring.
Alleen het voelt als een blok waar ik niet weet hoe ik er door moet komen en of ik dat wel moet doen.
Hebben jullie hier ook ervaring mee?
Groetjes aNNe