Hoi Myra ik wil je foto wel lezen
hoor graag wat er klopt en wat niet...
Sterk of het tegenovergestelde......
Mensen zien jou als een sterk persoon, zo kom je althans over op hun. Je laat weinig emoties zien tegenover de wereld omdat je je emoties diep hebt wegestopt...onderdrukt als het ware...Je bent bang om ze te uiten omdat je dan ''zwak'' bent. Ik denk dat dit te maken heeft met iets uit je verleden..dat je altijd sterk moest zijn en niet ''zwak'' mocht zijn.
Hierdoor doe je jezelf soms stoerder voor en sterker voor dan dat je zelf bent...
Maar doe het niet..wees alsjeblieft jezelf en onderdruk niks
De wond is diep........
De pijn kan ik haast voelen als ik naar je foto kijkt. Het verdriet.... De tranen uit je ogen..kan ik zien....
Wat een pijn zeg, het is heel erg heftig. Er moet echt iets ingerijpends zijn gebeurt omdat het zo heftig voelt.
Zou het te maken hebben met dat je nooit hebt gevoeld dat je bent of werd geacepteerd?? Dit komt zo in me op als ik naar je foto kijk
De wereld is zo anders dan dat jij zou willen.....
Je vraagt je vaak af waarom de wereld zo is zoals die is....Je kan het ergens niet begrijpen en vind het een raare wereld.
Je voelde je vroeger niet geaccepteerd en anders dan anderen mensen..ik weet niet in hoeverre dit nog steeds een rol speelt maar het gevoel straal je nog steeds uit..omdat de pijn diep zit.
Je hebt ook een kant en die voelt heel erg hard...daar word ik haast raar van als ik die voel..je moet hier wel mee uitkijken want het is niet zo goed deze kant.
Ik denk dat deze kant vooral naar voren komt als je je in het nauw voelt gedreven...
Het is verder erg belangrijk om je gevoelens te accepteren die je hebt zo ga je je beterder voelen en leer je jezelf kennen.
Ik hoor wel wat je van mijn fotolezing denkt
Groetjes aNNe