Loading...
nl

nieuwsgierig naar waar jullie denken waar ik sta

myra
myra mei 14 '08

helaas heb ik um niet groter! Ik in het midden!
Delen:
myra
myra mei 14 '08
myra
myra mei 16 '08
Nims heeft deze opnieuw aangemaakt! Thomas of debiorah, zouden jullie nog eens een keer willen lezen?
Debiorah
Debiorah mei 21 '08
Ik zal mijn best doen, hopelijk pik ik de goede energie eruit, het kan namelijk wel dat ik van jullie drieen dingen oppik!
Hopelijk heb je wat geduld?
myra
myra mei 27 '08
Misscien is een andere dan beter! Bij deze! Deze is afgelopen weekeinde genomen. Groetjes

myra
myra mei 27 '08

Deze zie je mijn ogen beter!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '08
Hoi ik zal ook jouw foto proberen te lezen. Ik hoor heel graag van je wat er wel / niet klopt.

Ik zie iemand die aardig vlak is. En daarmee bedoel ik niet je uiterlijk, maar hoe je over komt op andere mensen. Onbekenden zien maar 1 kant van je, en dat is een kant waarin jij de sterke, stoere en vooral daadkrachtige vrouw bent. Jij wilt deze kant zo consequent mogelijk laten zien, zodat de buitenwereld ook echt denkt dat je zo bent.

Dan zie ik nog de andere kant die je wel kunt laten zien als je je vertrouwd voelt en bij mensen bent die jij vertrouwd. Dit is juist de liefdevolle, gekke en vooral ook zwakke vrouw die jij ook bent.

Waarom zou je niet altijd een heel mens zijn? Ik zie gewoon een enorme verdeeldheid in je, die bijna een levensstijl is geworden.

Een flink stuk verdriet begint aardig boven te komen en schijnt echt helemaal door je heen. Het wordt echt tijd om de balans van je leven op te maken en eens terug te kijken. Je gaat maar door zonder dat je precies weet waarom en waarvoor. Lijkt me toch een beetje zonde van je tijd, toch?

God wat heb je het toch moeilijk. Weet dat je omgeving enkel een spiegel van jezelf is, waarin je alleen maar hoeft te kijken en te leren. Mensen komen niet zonder reden op je pad, en moeten je ook iets duidelijk maken. Val je keer op keer weer in dezelfde kuil, kijk dan eens goed naar de les.

Waarom val je op foute vrouwen? Misschien ben je er zelf gewoon wel eentje, en is dit de les die je moet leren.

Je vindt van jezelf dat je sommige dingen niet verdiend, en dat is nou precies de reden waarom dat soort dingen dus mislopen. Ga er nu eens vanuit dat jij het wel verdiend om gelukkig te zijn. Je zult zien dat je dan ook echt gelukkig kunt zijn.

Tot slot kan ik alleen nog maar een boodschap geven: "Wees trots op jezelf!"

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt en wat je ervan vindt.

Groetjes Julien.
myra
myra mei 28 '08
Hoi Julien,

Tja wat moet ik zeggen! Ik ben hard bezig los te laten, te zijn en te leven ipv overleven. Dus ja je slaat de spijker op zijn kop! Ik merk dat ik mijn heel mens zijn, ook laat zijn. Merk dat ik durf te huilen ipv te schreeuwen en probeer heel hard niet in mijn valkuilen te stappen. Foute vrouwen: tja nee, dat denk ik niet! Wss ben ik niet klaar voor haar en zij niet voor mij. Ik ben blij met wat en wie op mijn pad komen. Hoop heel erg dat ik mijn gedragingen in tegenstelling tot mijn goeie bedoelingen snel op EEN rij krijg. Denk dat ik hard op weg ben en ben voor een groot deel trots op mezelf. Ja het is verdomde moeilijk en hoop heel vaak dat de pijn snel verdwijnt omdat ik um meer dan zat ben. Ook ik weet dat dingen pas gebeuren als ze moeten en dat ik geduldig moet zijn met mezelf en anderen. De les is me duidelijk iig, nu nog de handvaten om dat wat ik moet veranderen ook te kunnen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '08
Je moet niets verandern, maar je moet jezelf zijn. Dat is de eerste stap. Doe niets wat je niet wilt.
myra
myra mei 28 '08
Er zijn dingen die ik moet veranderen omdat ik er zelf last van heb! Voor de rest probeer ik mezelf te zijn.
inneke
inneke mei 28 '08
acceptatie komt altijd eerst Myra, dan zal veranderen wat veranderen moet. DAt is lief zijn voor jezelf! Hoe meer weerstand je hebt tegen iets, hoe meer energie je het geeft om te blijven bestaan. Dan blijf je vechten. Accepteer wat er is, geef het al je aandacht en dan kan het transformeren.
myra
myra mei 28 '08
Ik denk persoonlijk dat ik geaccepteerd heb dat ik bepaalde zaken niet leuk aan mezelf vind. Ik weet het, dat is een andere interpretatie van de dingen. Maar anyway zonder mezelf te kort te doen, ik moet aandacht geven aan die zaken en ze langzaam veranderen anders blijf ik steken.
inneke
inneke mei 28 '08
niet met je verstand he, niet met je oordelen "het is niet goed, ik heb er last van...", maar met je gewaarzijn. Waarnemen ,niet oordelen. Er in stilte bijzijn en helemaal voelen wat er is.
Anne
Anne mei 28 '08
Hoi Myra ik wil je foto wel lezen smilehoor graag wat er klopt en wat niet...

Sterk of het tegenovergestelde......

Mensen zien jou als een sterk persoon, zo kom je althans over op hun. Je laat weinig emoties zien tegenover de wereld omdat je je emoties diep hebt wegestopt...onderdrukt als het ware...Je bent bang om ze te uiten omdat je dan ''zwak'' bent. Ik denk dat dit te maken heeft met iets uit je verleden..dat je altijd sterk moest zijn en niet ''zwak'' mocht zijn.
Hierdoor doe je jezelf soms stoerder voor en sterker voor dan dat je zelf bent...
Maar doe het niet..wees alsjeblieft jezelf en onderdruk niks smile

De wond is diep........

De pijn kan ik haast voelen als ik naar je foto kijkt. Het verdriet.... De tranen uit je ogen..kan ik zien....
Wat een pijn zeg, het is heel erg heftig. Er moet echt iets ingerijpends zijn gebeurt omdat het zo heftig voelt.
Zou het te maken hebben met dat je nooit hebt gevoeld dat je bent of werd geacepteerd?? Dit komt zo in me op als ik naar je foto kijk

De wereld is zo anders dan dat jij zou willen.....

Je vraagt je vaak af waarom de wereld zo is zoals die is....Je kan het ergens niet begrijpen en vind het een raare wereld.
Je voelde je vroeger niet geaccepteerd en anders dan anderen mensen..ik weet niet in hoeverre dit nog steeds een rol speelt maar het gevoel straal je nog steeds uit..omdat de pijn diep zit.

Je hebt ook een kant en die voelt heel erg hard...daar word ik haast raar van als ik die voel..je moet hier wel mee uitkijken want het is niet zo goed deze kant.
Ik denk dat deze kant vooral naar voren komt als je je in het nauw voelt gedreven...
Het is verder erg belangrijk om je gevoelens te accepteren die je hebt zo ga je je beterder voelen en leer je jezelf kennen.

Ik hoor wel wat je van mijn fotolezing denkt smile
Groetjes aNNe
myra
myra mei 28 '08
Hoi Anne,

Nou dat is het mss wel helemaal. Ik heb nu pas het gevoel dat ik ben. Het is vreemd om te weten dat het zo is. Het is ook klote dat ik het pas weet nadat ik heb gevoeld en meegemaakt wat ik het afgelopen jaar heb meegemaakt. Dacht dat ik heel was en onafhankelijk. Ma mijn scheiding voelde ik dat nog sterker. En toen kwam ik iemand tegen die me de ogen opende en waar ik teveel aan ben gaan hangen en die ik nu in die relatievorm kwijt ben. Als vriend doe ik mijn stinkende best. De pijn van afgelopen jaar is onwss. En ja, heel veel heeft met miskenning uit het verleden te maken.

Die harde kant die je bedoelt, is er een die idd op komt als ik met de rug tegen de muur sta. Die is dan ook zo heftig dat die zich openbaart op een manier dat mijn hersens vergeten ( een soort van black out, die Gzd maar zelden zijn) maar mijn geweten herinnert me er ook weer aan.

bedankt voor je lezing. Tranen welde op om te zien dat zoiets van je afgelezen kan worden.
Anne
Anne mei 28 '08
Hej myra,

Het was niet mijn bedoeling om je tranen te laten komen wink

Ik vind het fijn om te horen dat je jezelf veel beter hebt leren kennen de laatste tijd winken dat je denkt dat je aardig op weg zit. Vergeet niet dat je nooit uitgeleerd ben wat betreft jezelf kennen wink
Het gevoel wat je ervoor terug krijgt voelt geweldig.

Dat van die soort black outs vind ik wel wat schrikachtig... Ik wist niet dat het zo heftig is. Je weet dus helemaal niet wat je doet?? dan...en hoelang zo iets duurt?
En heb je dit al heel je leven?
Die kant die zo hard is..wat ik voelde naar je foto te kijken waar dit uitvoort komt de black outs...je moet er echt mee opassen wink

Groetjes aNne
myra
myra mei 28 '08
komt goed...
myra
myra mei 29 '08
Ik heb een aspecifieke afwijking in de hersenen ( wie niet? ;-0). Als ze der al een naampje aan geven noemen ze het epilepsie in de slaapkwab. Ik slaapwandel dan ook en als je iets van me wil weten kun je het bets dan de vragen stellen want je zut altijd een eerlijk antwoord krijgen haha. Bij teveel druk, stress, emotionele druk van maanden op maanden, resulteert dat na slaapgebrek wel eens in een te agressieve manier van uiten. Ik ben dan echt in de ogen van anderen ( ik weet het vaak niet) uberhaupt niet mij. Andere ogen noemen ze het en als het daarna gepaard gaat met huilen dat weet ik echt niets meer. Maar goed dit gebeurd slechts 1 keer per jaar of nog minder en alleen als ik consequent te lang over mijn eigen grenzen ben gegaan.

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 29 '08
Waarom ga je over je eigen grenzen heen dan? Doe vooral de dingen waar je goed in bent, in plaats van de slechte dingen te verbeteren. Je bent er niet voor niets slecht in, dus why bother?
Anne
Anne mei 29 '08
Myra, Doe je dit alles alleen wat je doormaakt? Of heb je een persoon met wie je praat erover? Of ga je naar een psychiator toe?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420