Loading...
nl

hallo

seppe
seppe mei 3 '08
hallo, dit is de eerste keer dat ik aan een forum deelneem. Ben alles nog wat aan het uitzoeken.
Vind het vooral interesant om met andere mensen over spirituele zaken te spreken als ik de kans heb.
Voor mij is dit niet gemakkelijk want de personen in mijn directe omgeveing staan daar zo niet voor open of zijn hier niet mee bezig.
Wel heb ik al door dat dit niet simpel is omdat ieder op zijn eigen tempo hier mee bezig is en andere mensen al verder/
nog niet zo ver kunnen staan of zelfs een andere weg kunnen volgen.
Het beste voor iedereen en hoop dat dit een leerrijke ervaring gaat worden.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 3 '08
Welkom Seppe op Merudi. Leuk dat je voor de eerste keer voor dit forum hebt gekozen. Ik hoop dat je er veel van zult leren, en ook veel kan bijdragen.

Wat zijn je spirituele ervaringen die je op dit moment hebt gehad, als ik vragen mag?
seppe
seppe mei 4 '08
Ik heb altijd al geloofd in een leven na de dood.
Als kind heb ik eigenlijk nooit de gedachte gehad dat het dan stopt.
Ik heb ook één keer van dichtbij een ufo gezien (+-13 jaar) en toen ben ik 'al' begonnen met voor mij het samenbrengen van het geloof en buitenaards leven,
wat ik toen toch heel moeilijk vond.
in het laatste jaar van het middelbaar ben ik dan beginnen uitgaan en ben in de knoop geraakt met mezelf.
Daar ben ik twee jaar geleden uitgeraakt en voel nu dat ik een doel gevonden heb.
Ik voel ook veel verbondenheid met heel oude culturen,
en heb precies iets te maken gehad met het leven en verval van een hoge beschaving.
Nu zou ik mezelf als lichtwerker omschrijven.
Anne
Anne mei 4 '08
Hej seppe welkom hier :)

Ik voel ook me sterk aangetrokken tot oude culturen ;)zoals de indianen, mayas... vooral culturen uit zuid amerika.
Ik wil daarom ook heel graag keer naar mexico.
Welke culturen voel jij je erg tot aangetrokken?

Groetjes aNNe
seppe
seppe mei 4 '08
Heb een keer zelf een regresie gedaan en toen zag ik mezelf als maya of inca krijger samen met mannen in harnassen en geweren in een tocht door de jungle.
Ook zag ik mezelf op een berg staan met niet veraf dinosaurusachtige wezens (ik vond dat zelfs heel gewoon) en in de verte in een dal een nederzetting in ringvorm zoals Atlantis.
Ik voel ook veel voor verhalen over Atlantis en Lemurië.
Anne
Anne mei 5 '08
Interessant seppe ;)
is regressie therapie niet gevaarlijk? En kom je gelijk in een vorige leven of heb je meerdere sessies nodig? Ik heb me er nog niet zo in verdiept maar het spreekt me wel altijd aan om ooit een keer te doen.

Ben je zelf spaans?/ door de tekst onderin je venster Que sera, sera
seppe
seppe mei 6 '08
Ik ben daar niet voor weggeweest voor die regressie ze.
Had dat gelezen in een boek en heb dat dan gedaan.
Nadien heeft men dan gezegd en heb erover gelzen dat dan oude karma kan terugkomen en van die dingen maar heb daar geen last van gehad.
Heb het dan ook maar eenmalig gehouden.
Nee ben Belg maar volg zo een beetje de weg van; laat maar komen, we zien wel.
Que sera,sera heb ik van het gelijknamige liedje.
Durf meneigen wel eens druk te maken over politiek of andere zaken en daar word je niet beter van dus probeer ik het zo maar he vind ik veel beter.
Mijn moeder zou eens graag geesten oproepen maar daar wil ik niks van weten.
Ik denk als men dat niet goed doet of te veel sensatie wil dat je dan gemakkelijk contact kunt maken met lagere trillingen als je daar voor open staat.
misschien is dat bij regresie ook zo dat weet ik niet.
Ik moet wel zeggen dat ik tijdens die ervaring ineens in een zwart gat viel en ik een beetje bang werd.
Toen kwam er uit het niets een draak die mij uit wat ik toen zag als een zwarte grot vloog.
Ik ben eigenlijk nooit bang geweest van draken. Ale aan het denken aan draken want heb er nog nooit ene gezien.
Sorry voor de lange teks maar vind het plezant dat er mensen zijn waarmee ik over zulke dingen kan praten en die dat geloven.
Lena
Lena mei 6 '08
 Origineel bericht van: seppe
maar vind het plezant dat er mensen zijn waarmee ik over zulke dingen kan praten en die dat geloven.

en wij vinden het fijn om te lezen!
Anne
Anne mei 6 '08
Jah precies ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie