Ik heb een vraag... Het is misschien een rare vraag, maar ik zit er al best lang mee. Is het erg slecht als je lang niet je haar laat knippen? Ik had gelezen dat het niet zoveel uitmaakt, want als je je haar laat knippen groeit je haar er niet sneller door en het wordt er ook niet gezonder van. Het enige wat wel zo is dat je haar er mooier uitziet. Klopt dit of weten jullie dit niet? Ik ben namelijk al best wel een tijdje niet geweest en ik ben best bang dat de kapper er opeens een groot stuk vanaf knipt, wat niet echt nodig is. Nu heb ik er een soort angst voor ontwikkelt om naar de kapper te gaan. Je kapper zou toch naar je moeten luisteren als je zegt een heel klein stukje eraf? Het is toch je eigen haar of zie ik het verkeerd? Hebben jullie dit ook? of weleens gehad? Het is voor mij best een probleem... Wat denken jullie zou ik het ook niet aan een familielid of een kennis kunnen vragen of een stukje van mijn haar af zouden kunnen knippen? Geen van die mensen hebben een opleiding ervoor gevolgd, maar hun vertrouw ik wel meer. Hebben jullie weleens iemand geknipt, of door iemand die geen kapper is je haar hebben laten knippen? Nou ik hoop dat jullie hier een beetje antwoord op zouden kunnen geven.
Ik ook altijd met mijn rare problemen en vragen ook sorry hoor daarvoor