Loading...
nl

Liefde

gast
gast apr 12 '08
Een mooie uitleg over wat het zien en ervaren van de diepere dimensie eigenlijk is:

Uiteindelijk is het alleen liefde.
Delen:
gast
gast jun 4 '08
Wie kan hier in zien dat alles liefde is?
Lena
Lena jun 4 '08
Uiteindelijk is het alleen liefde.

ondanks de tips die eronder staan, ik zie het niet.
smile
gast
gast jun 4 '08
Het hele eieren eten is dat je je focus verder moet leggen dan het beeld dat je voor je ziet. We zijn genijgt (en of dit nu bewust of onbewust is) om onze focus op het dichtsbijzijnde punt te leggen i.p.v. verder te kijken dan onze neus lang is.
Ik weet, het is niet makkelijk, en zeker deze op een beeldscherm is niet makkelijk maar uiteindelijk zal het je een keer lukken. En dan weet je dat alles liefde is.
Lena
Lena jun 4 '08
Gelukkig is dat laatste wel een zeker weten geworden gast,alleen in deze wereld niet altijd eenvoudig om te blijven vasthouden.

Ha ik dacht al dat komt door al dat denken ;)maar was in wiskundige puzzels ook nooit goed. smile
Lena
Lena jun 5 '08
Zal het over een paar dagen nog eens bekijken!
gast
gast jun 5 '08
Mij lukte het ook niet in één keer, zelfs niet in drie keer.
Het wordt wel steeds makkelijker als je weet hoe het moet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 5 '08
Leuk filmpje smile. Lukt mij wel in een keer, maar heb destijd enorm veel gespeeld met dit soort tekeningen, dus weet ondertussen aardig snel hoe je ze kan zien (binnen 5 seconden zie ik ze al). Wel interessante boodschap. Het is een kwestie van focus om de hogere dimensies te zien. Echter is het maar een fractie van deze dimensie, want niet alle informatie kun je in die lagere dimensies tonen.
Lena
Lena jun 5 '08
Nee,daarom is het voor een gewone sterveling ook niet zo makkelijk allemaal te vatten.Ik wil graag begrijpen maar besef dat het is zoals het is.Immers wat je niet ziet,zie je niet.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki