Loading...
nl

Engelse site

Debiorah
Debiorah dec 27 '06
Hallo merudianen!
Ik had eigenlijk een soort oproepje/vraagje aan iedereen hier.
Het gaat om de Engelse versie van het Merudiforum. Het viel mij op dat het op deze site nog akelig stil is en dus ook weinig aantrekkingskracht heeft. Ik dacht misschien hebben jullie wat zinvolle topics! Misschien wat interessante engelse teksten die potentiele nieuwe merudianen een idee geeft van wat ze met het forum kunnen. Het is maar een idee en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Delen:
Mimi*
Mimi* dec 27 '06
Het is wel een goed idee. Maar mensen moet dan eerst de site vinden. Ik weet niet of je als je iets intypt bij google deze site ziet staan. Want ik heb m via via zoals wel meer mensen. Het is wel het proberen waard denk ik!
Debiorah
Debiorah dec 27 '06
Ja dat is idd ook een goed idee mimi, ik zal het es checken!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 29 '06
Heel goed idee. Ik denk wel dat het drukker wordt wanneer de engelse teksten helemaal zijn ingevuld. Zo is het tenslotte ook gegaan met de nederlanse site.

Maar goed, voor iedereen die ook de engelse taal machtig is, zou ik willen zeggen:
http://forumen.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi

Leef je uit ;).
jo
jo dec 29 '06
mijn engels is niet zo goed :(misschien word het tijd daar eens aan te werken!!
hestia
hestia dec 30 '06
no hard feelings,maar sorry ik heb het leiver in het nederlands dan weet ik zeker dat ik alles snap ;)
maar ja voor de gene die juist het engels goed onder de knie hebben of voor mensen uit een ander land is dit mischien wel leuk :D
hestia
hestia dec 30 '06
al is mijn nederlands ook niet bepaald goed zie ik al weer;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 30 '06
Je kan spelfouten en typfouten van jezelf aanpassen door op de "wijzig" knop te drukken :). Niemand die het dan door heeft ;).
Debiorah
Debiorah dec 30 '06
precies en ik denk ook niet dat mensen er echt over vallen dat iets verkeerd is geschreven. Als de boodschap ten minste duidelijk is. :)
LPChip
LPChip jan 3 '07
Misschien is het een idee, voor degene die engels kan, om nieuwe topics op het engelstalige forum te openen in plaats van het nederlandse?

Dit simpelweg omdat we een aanloopje moeten creeren om meer bezoekers te trekken.

Het nederlandse stukje loopt goed nu, en daar hoeven we niets aan te doen om dat weer "op-te-starten". Het engelse stukje kan wel wat tekst gebruiken om mensen te helpen bij hun keuze om te registreren.

We zitten nu op 7 mensen, waarvan er maar 1 niet op dit forum zit. Dat kan natuurlijk beter. :)

Wat vinden jullie ervan?
Mimi*
Mimi* jan 3 '07
Goed plan. Dan komen er misschien daar ook meer mensen. Ik zelf wil best iets openen. Ben tweetalig opgevoed. dus das wel handig ;)
LPChip
LPChip jan 3 '07
Kijk! Dat is de juiste instelling. :)Alvast bedankt. :)
Mimi*
Mimi* jan 4 '07
Al 8 mensen :p Het is alleen nog een beetje stil op de engelse site!
Debiorah
Debiorah jan 4 '07
Goed initiatief Chip! :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '07
Het groeit vanzelf! Niet vergeten dat merudi.net nederlandse al 3 jaar draait. Vooral veel geduld heeft dit zo gemaakt wat het nu is. Ik heb vertrouwen in het lot, dat de mensen uitzoekt om hier neer te strijken ;).
LPChip
LPChip jan 5 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Het groeit vanzelf! Niet vergeten dat merudi.net nederlandse al 3 jaar draait. Vooral veel geduld heeft dit zo gemaakt wat het nu is. Ik heb vertrouwen in het lot, dat de mensen uitzoekt om hier neer te strijken ;).
Misschien wel, maar je kan het lot ook een handje helpen.

Het nederlandse forum is klein begonnen met een paar sub-fora en is naar gelang steeds groter geworden. Het engelse forum is vanaf het begin al breedt opgezet zoals het nederlandse forum is. Hierdoor krijgt het forum een veel leger aanzien dan het eigenlijk is. Om die reden heb ik daar wat extra topics gestart, en heb juist gekozen voor de forums die nog helemaal leeg waren. Zo krijgt de index een veel dichter uiterlijk wat het forum enorm ten goede komt.

Ik heb menig forums de mist in zien gaan omdat ze vanaf de start te veel sub-fora's hadden waar geen content in zat. Ik heb zelfs op een forum niet geregistreerd omdat het gewoon te leeg was. Tuurlijk, het lot zal mensen brengen als dat nodig is, maar in dit geval kunnen we het lot een handje helpen door het wat "aan te kleden" (eg. dus wat meer daar te posten).
Mimi*
Mimi* jan 5 '07
Je hebt helemaal gelijk Chip!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '07
Dat is ook helemaal waar! Het is goed dat er gepost wordt ;). Leef jullie uit zou ik zeggen :D.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
Ik heb weer wat hoofdstukjes van Deboriah gekregen :). Ik zal deze online zetten als ik wat tijd over heb. Bedankt allemaal die helpt met vertalen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
Gabriel is nu volledig online inclusief een downloadbare PDF in het engels. Klik hier voor meer info:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/en/index.htm
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki