Loading...
nl

mijn poezewoeffies

inneke
inneke apr 8 '08
Sinds paasmaandag woont Jeezeke bij ons. Anderhalve week later kwamen we erachter dat ons meisje een kereltje is :)
We zijn er zot van! Nu vrijdag komt er een vriendinnetje voor ons Jeezeke: Byzantijntje (Bizzeke. Spannend!!!!

Delen:
gast
gast apr 8 '08
Ah wat een scheetjes zeg! Ik hoop dat jullie samen heel gelukkig worden.
Nu al verpest zie ik; op bed slapen! Bij ons lagen er altijd 3. Nu zijn ze meestal 's nachts op pad dus lekker rustig voor ons. (we hebben nog maar een klein bedje 1.40m x 2.00m)
inneke
inneke apr 8 '08
haha, ja wij vinden dat tot hier toe heel plezant zo'n levend knuffelbeestje erbij...
liesanne
liesanne apr 8 '08
schattig toch altijd, die kleintjes....

hebben jullie die andere poes ook nog , die (als ik het goed heb) was komen aanlopen?

admin
admin apr 9 '08
Geweldig Inneke, wat zijn ze mooi!
Thomas A
Thomas A apr 9 '08
Als ik die foto's zo zie vind ik het toch wel weer heel verleidelijk hoor, zo van die katjes. Misschien begin ik toch ooit wel weer aan een poes........
inneke
inneke apr 9 '08
de poes die was komen aanlopen is zelf terug naar haar baasje gegaan...we hadden die toch niet kunnen binnenhouden omdat ze het buitenleven gewend is. De poezen kunnen enkel op het terras, niet de wijde wereld in (zouden niet terug in ons appartement geraken).

Ja Thomas, moeilijk te weerstaan he :-)
es
es apr 9 '08
Ohh, lief hoor!
Die van ons wordt volgende maand 19, lang niet meer zo schattig, maar wel heel lief. Meestal. :)
Wel mooi, helemaal zwart met lichtgroene ogen. Maar ze wordt hier en daar grijs en begint een beetje uit te zakken, echt zo'n oud beestje aan het worden.
Anne
Anne apr 9 '08
Wat een lieverdsss :)
Lena
Lena apr 9 '08
poezewoeffies :)wat leuk Inneke!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela