Loading...
nl

Wat..

admin
admin apr 7 '08
Is jullie gevoel bij deze site.

http://yanini.nl/yanini/tachyon/

Gisteren heb ik twee hangertjes voor jessy gekocht ivm haar verdriet buien.
Terwijl de dame van deze site met haar werkte zag ik het meiske opknappen en heb ik dus de twee kralen gekocht.
Ze lacht veel meer en is veel opener, toch vind ik het erg jammer dat ik niets tot weinig van de werkelijke werking van de kralen kan terugvinden en dan ga ik dus weer zo lekker twijfelen.

Iemand?
Delen:
es
es apr 7 '08
Oh boy, dat soort dingen, daar hou ik helemaal niet van!
Maar als het werkt, werkt het, maar dat kan ik niet beoordelen.
Ik vind het erg duur, krijg een beetje een Tineke de Nooij-gevoel, sorry.
Ik zou zeggen, ga op je eigen gevoel af, maar volgens mij zou de Reiki die ze geeft alleen al voldoende moeten zijn, maar ja, ik heb er geen verstand van! Aan mij heb je niets, sorry!
Kamizja
Kamizja apr 7 '08
Objecten kunnen worden geladen met energie, de drager zal de werkzaamheid van de energie in stand houden als deze er in gelooft en de energie op dat moment bij de drager past...
Het kan een kristal van 100 euro zijn, of een gelukskiezeltje dat je zelf vind op vakantie tijdens een wandeling.
Achteraf is het moeilijk te ontrafelen wat nu heeft gewerkt als je meerdere dingen tegelijk gebruikt: de behandeling en een talisman en de aandacht die jij hebt voor het probleem van je kind. Misschien is het zelfs juist de combinatie van meerdere dingen die maakt dat het werkt.
Het feit dat haar verdriet gezien wordt (opgemerkt)en er mag zijn, erover gepraat mag worden, geeft de ruimte dit weer los te laten. Het heeft zn dienst gedaan.
Wat ik wel eng vind aan een talisman is dat het je je eigen kracht kan ontnemen als je alles er aan ophangt. Het is belangrijk dat Jessy ook ervaart dat haar eigen kracht haar ergens bovenop kan helpen. en dat die andere dingen slechts een steuntje in de rug zijn in het proces.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes, Kamizja
inneke