Loading...
nl

Wat..

admin
admin apr 7 '08
Is jullie gevoel bij deze site.

http://yanini.nl/yanini/tachyon/

Gisteren heb ik twee hangertjes voor jessy gekocht ivm haar verdriet buien.
Terwijl de dame van deze site met haar werkte zag ik het meiske opknappen en heb ik dus de twee kralen gekocht.
Ze lacht veel meer en is veel opener, toch vind ik het erg jammer dat ik niets tot weinig van de werkelijke werking van de kralen kan terugvinden en dan ga ik dus weer zo lekker twijfelen.

Iemand?
Delen:
es
es apr 7 '08
Oh boy, dat soort dingen, daar hou ik helemaal niet van!
Maar als het werkt, werkt het, maar dat kan ik niet beoordelen.
Ik vind het erg duur, krijg een beetje een Tineke de Nooij-gevoel, sorry.
Ik zou zeggen, ga op je eigen gevoel af, maar volgens mij zou de Reiki die ze geeft alleen al voldoende moeten zijn, maar ja, ik heb er geen verstand van! Aan mij heb je niets, sorry!
Kamizja
Kamizja apr 7 '08
Objecten kunnen worden geladen met energie, de drager zal de werkzaamheid van de energie in stand houden als deze er in gelooft en de energie op dat moment bij de drager past...
Het kan een kristal van 100 euro zijn, of een gelukskiezeltje dat je zelf vind op vakantie tijdens een wandeling.
Achteraf is het moeilijk te ontrafelen wat nu heeft gewerkt als je meerdere dingen tegelijk gebruikt: de behandeling en een talisman en de aandacht die jij hebt voor het probleem van je kind. Misschien is het zelfs juist de combinatie van meerdere dingen die maakt dat het werkt.
Het feit dat haar verdriet gezien wordt (opgemerkt)en er mag zijn, erover gepraat mag worden, geeft de ruimte dit weer los te laten. Het heeft zn dienst gedaan.
Wat ik wel eng vind aan een talisman is dat het je je eigen kracht kan ontnemen als je alles er aan ophangt. Het is belangrijk dat Jessy ook ervaart dat haar eigen kracht haar ergens bovenop kan helpen. en dat die andere dingen slechts een steuntje in de rug zijn in het proces.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes, Kamizja
inneke
inneke apr 7 '08
Hey Karin, je kunt wel wat vinden over tachyon hoor. Je kunt ook eens kijken onder nulpuntenergie.

Ik heb een keer op zo'n tachyondeken gelegen tijdens een reikibehandeling om extra energie te krijgen...euh, ik voelde niks spectaculairs, kan zeker aan mij liggen natuurlijk... :)
admin
admin apr 7 '08
Oké ik zal wat verder neuzen.
Ja Es dat had ik achteraf ook, net als met die magneten waar ze reclame voor maken.
De prijzen zijn waanzinnig hoog, maar het feit dat Jessy zo positief reageerde haalde mij om.
Klop kamizja de aandacht kan ook veel doen, maar die was er eerder ook dus of dat nu meetelde weet ik niet.
Natturlijk zal de sfeer en alles eromheen absoluut hebben meegewerkt, toch voelde deze vrouw heel oprecht.
Maar goed jes zit voorlopig lekker in d´r vel en paps is een paar euro armer.
Ik wacht wel af.
gast
gast apr 7 '08
Sommige mensen weten goed in te springen op de behoefte van mensen.

Misschien is het zo dat je dit soort dingen blijft aantrekken en waarderen totdat je in balans bent en dit soort dingen niet meer nodig hebt om in balans te blijven.
Dus zolang je er baad bij hebt kun je het gebruiken maar als je weerstand gaat voelen zou ik er wel mee stoppen er waarde aan te hechten anders sla je weer door naar de andere kant. (maar dit is mijn idee er over)
admin
admin apr 7 '08
Ja snap ik Sylvia, ik ben inderdaad wel iemand die erg aan symbolen hangt. Niet omdat ik denk dat daar extra kracht in zou zitten maar ik haal er wel kracht uit (wazig...en lastig uit te leggen).
Wat natuurlijk ook meespeelt is dat ik errug gevoelig ben voor mensen die het "goed" menen momenteel.
Die dame zei dat ze vond dat ik er erg moe uitzag en ik was dat ook, de tranen kwamen alweer omhoog en dan een arm om me heen en ik ben verkocht.
Ook daarom vroeg ik jullie mening, ik ken mezelf wel een beetje en het is erg handig om een paar nuchtere mensen om me heen te hebben.
Ik blijf het proces vij Jes volgen en mocht ik gaan denken dat ik weer ergens ingetuind ben trek ik gelijk aan de bel.
Voorlopig lacht mijn dochter weer en dat is me ook wel veel waard zelfs al zou het alleen maar tussen haar en mijn oortjes zitten.
Dank voor je nuchtere kijk Sylvia!
gast
gast apr 7 '08
heb ik toch nog één klein vraagje Karin; want is het echt zo belangrijk dat ze altijd lacht? Het tegengestelde zal er bliven tot ze volledig in balans is dus moet daar ook ruimte voor blijven.
Vaak leert men meer van tegenslag dan van alleen maar gelukkig zijn.
sarina
sarina apr 7 '08
 Origineel bericht van: Karin
Voorlopig lacht mijn dochter weer en dat is me ook wel veel waard zelfs al zou het alleen maar tussen haar en mijn oortjes zitten.

Nou, dan heb je het wat mij betreft goed gedaan hoor! Als het haar helpt is het al goed.... Wetenschappelijk gezien zal er best een verklaring voor zijn, of wellicht geen verklaring, so what..... Waar het om gaat is dat zij weer lekker in haar vel zit.

Ik heb voor mijn saartje bijv. een dromenvanger ooit gekocht. Zij was er erg mee gerust gesteld. Nou, doel bereikt dus.....
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '08
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n goed idee om kinderen met van alles en nog wat op te zadelen dat zogenaamde stralingsvelden e.d. in zich hebben. De reden waarom is dat een kind dan totaal wordt beinvloed door iets onnatuurlijks.

Karin, heb je er misschien wel aangedacht dat je dochter van deze stralen gaat lachen omdat deze straling een soort drugs voor haar zijn? Vergelijk het eens met alcohol. De meeste mensen worden er vrolijk van en doen heel uitgelaten. Maar is dat natuurlijk gedrag? Nee absoluut niet. Chagerijnig, angstig en moeilijk doen hoort erbij! Een kind dat lastig is, volstoppen met Ritaline? Een nieuwetijdskindje dat lastig is, volhangem met talismannen? Ik zie geen verschil.......
admin
admin apr 8 '08
Nee, nooit aan gedacht Nims, ben het er ook niet mee eens.
Enne Tony krijgt ritalin omdat hij daar zelf om vroeg.
Ik ben geen volstopmoeder en mijn kinderen zijn niet lastig :)
En straling vind ik erg ver gaan, het is geen telefoon, het is een hangertje.
liesanne
liesanne apr 8 '08
Karin, 'hulpmiddelen' daar sta ik persoonlijk niet afwijzend tegenover, maar ik denk dat echte 'genezing' en heling van binnenuit moet komen.....ook bij kinderen.

Dus ik kom weer aan met mijn stokpaardje:

Quote:
Kinderen worden echter met een mooi mechanisme geboren: ze zijn in staat om hun pijn te ontladen!!!

Het allerbelangrijkste is de aandacht van de ouder voor het ‘innerlijke trauma’ van het kind, en om hem de te ruimte geven om te ontladen………

Wij hier, (en overal) lopen in ons volwassen leven allemaal (in mindere of meerdere mate) tegen onze innerlijke trauma’s aan, we huilen onze ‘genezende’ tranen vroeg of laat…..
Waarom onze kinderen zolang laten wachten……..juist als je er zo goed in bent om jezelf te ‘helen’ in je kinderjaren...............................

een knuffel voor jou....
admin
admin apr 8 '08
Dank je wel liesanne.

Nims, ik vind jouw reactie helemaal nergens op slaan en ik voel me eigenlijk enorm beledigd met deze uitlating.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '08
Dat geeft niets Karin. Ik wil wel rechtzetten dat ik niet Tony bedoelde met de ritalin kwestie want ik weet dat dat voor jou niet zo gelde. Ik besefte me niet toen ik het opschreef, dat in jullie gezin ook Ritalin wordt gebruikt. Ik refereerde naar die mensen die het gebruiken om hun kinderen maar rustig te krijgen.

Toch slaat mijn reactie wel degelijk op iets, namelijk waarvoor ik wil waarschuwen. Een kind is gewoon nog niet in staat om goed te beoordelen hoe deze zich voelt en wat normaal is.

Wenselijk gedrag wordt aangepraat en kinderen gaan zich dan ernaar vormen. Dat betekend dus ook, dat elk extern middel een beinvloeding is. Dat kan heel positief zijn hoor, dat zeg ik niet, maar vraag je altijd af, waarom doe ik het, waarom wil het kind het, en waar gaat het naartoe.

Zoals ik al aangaf is alcohol ook een middel om een bepaald effect te krijgen, en zelfs misschien wel het gewenste effect. Maar zolang je niet weet wat het probleem is, dat hoort bij die oplossing, ben ik 100% tegen het gebruik van enig middel zonder dat je weet welk probleem je nu oplost.

Wil het kind voldoen aan de verwachtingen van de omgeving, wil het kind zich alleen nog maar vrolijk voelen, wil het kind niets meer voelen? Allemaal vragen die je kunt stellen. Wat wil ze precies en waarom? Vooral dat waarom is belangrijk.

Zoals je zelf zegt is Jessy steeds verdrietig. Daar wil ze vanaf. Maar om daarvanaf te komen moet je eerst de oorzaak achterhalen, voordat je begint te kijken naar een oplossing waardoor ze "verdoofd" wordt. Verdriet is een emotie met een oorsprong (misschien wel een vorig leven). Verdriet moet je verwerken en niet verdrin(g/k)en.

Hopenlijk begrijp je nu beter wat ik bedoel.

Groetjes Julien.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '08
p.s. het is een hangertje met Tachyon straling, dus onderschat dat niet!

Jij weet ook als geen ander dat een steen enorm veel invloed heeft, en dat is ook geen straling. Ik had het daarom ook over beinvloeding. Je weet gewoon niet wat een extern-iets doet met iemand anders, dus zomaar beweren dat het onschadelijk is, of niets doet, zou ik erg mee uitkeken.
Lena
Lena apr 8 '08
Karin,heb er zelf niet zoveel mee.
Geloof meer in innerlijke kracht,ook in het kind.
We willen graag beschermen en helpen, ik geloof meer in hulp van krachten om ons heen, die we mogen ontvangen en dus gratis is.
sarina
sarina apr 8 '08
Ik weet dat kinderen intuïtief altijd de goede steen uit mijn bak met knuffelstenen pakken. Ik weet ook dat kinderen die steen soms kwijt raken als het niet de goede (meer) is. Stenen kunnen ook breken als ze niet goed zijn voor die persoon of teveel energie geven. De beïnvloeding is dus wederzijds, en niet gevaarlijk wat mij betreft.

Verder weten kinderen als geen ander hoe ze zich voelen, net als volwassenen. Sterker nog, kinderen gaan veel eerlijker met hun gevoelens om omdat ze gewoon 'echter' zijn, en minder gevormd. Het is maar goed dat ze niet weten wat 'normaal' is.... 'normaal' bestaat namelijk niet.

Het is vaak de wens van volwassenen om alles te willen verklaren. Als je kind verdrietig is vraag je natuurlijk waarom. Wellicht kun je helpen om de oorzaak weg te halen. Soms is de oorzaak duidelijk, en kinderen kunnen dat erg goed verwoorden. Maar als ze dat niet kunnen, dan houdt het op.

Waarom zou je dan nog moeten weten waar het verdriet vandaan komt? Het mag er gewoon zijn. Als je kiespijn hebt vraag je toch ook niet: Waarom heb je kiespijn? Het is er, dus doe je alles om er vanaf te komen...

Als er iets is waar je je beter van voelt, dan mag dat toch gebruikt worden? Jessy voelt zich beter dankzij de hanger, nou dan is 'ie dus goed voor haar....
admin
admin apr 9 '08
Dank je wel voor je uitleg Nims, voelt een stuk beter.

Sarina, Jessy voelt zich veel beter, het is ook niet de vraag waar het verdriet vandaan komt, het is het openstaan voor gevoelens van anderen en daar komt haar verdriet vandaan. Zo heeft ze het zelf uitgelegd, ik heb haar zeker geen woorden in de mond gelegd, met tien jaar kan ze dat goed uitleggen.
Maar Jessy kan zich niet goed afsluiten en ik ben niet de hele dag beschikbaar om dat voor haar te doen, ze is gewoon nog erg jong om zoiets te kunnen visualiseren.
Visualiseren werkt niet, heb ik al geprobeerd, op stenen reageerd ze enorm sterk en de goede voor haar heb ik nog niet gevonden.

Het is ook niet dat ze lastig is, ze is superlief maar loopt hier al zooo lang mee. Bijna iedere ochtend en avond een tranenbad, bij mamma zijn, dan heeft ze nergens last van, maar ze zal de wereld toch in moeten. Haar prestaties op school hadden en hebben hier wel onder te lijden want ze slaapt slecht, droomt enorm veel, veel nachtmerries, heeft ze altijd al gehad.
In zo´n geval is een kind niet lastig, in zo´n geval wil je je kind helpen.
Nu sinds zondag stralen haar oogjes weer, speelt ze weer vaker buiten en gaat ze weer lachend naar school.
Ik voel nu alleen mijzelf mam zei ze, niet meer dat andere verdriet. Hoe het werkt weet ik niet en dat is jammer, ik zou er graag meer over weten.
Ik ben niet gelijk fan van die glaskralen, ik vind ze belachelijk duur, duidelijk iets wat voor "gewone" mensen niet bereikbaar is.
Dat stuit me erg tegen de borst, maar de transformatie is enorm tot nu toe.
es
es apr 9 '08
Karin, ik vond deze pagina, misschien heb je hier iets aan?
Je moet de site zelf even verder bekijken voor meer info, maar dit is heel concreet een bescherming die je misschien voor Jessy kunt toepassen.

http://www.aanroep.nl/geschenken.html
admin
admin apr 9 '08
Dank je wel Es, ik ga gelijk kijken!
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies