Loading...
nl

Mijn foto ook maar :)

LaBelleza
LaBelleza apr 5 '08

Voel je vrij om mijn foto te lezen.. Ben benieuwd :);)
Helaas geen super kwaliteit, maar ik heb momenteel niet veel beters...
Delen:
Anne
Anne apr 5 '08
Labelleza,

Ik wil je foto wel lezen :)ik wil wel horen wat er klopt en wat niet.

Soms gaan dingen niet zoals jij het graag zou willen. Je stelt je hierdoor naar buiten erg hard op..of dat er niks aan de hand is en dat het je niks kan schelen enzo. Maar diep van binnen blijf je met zulke dingen wel een tijdje zitten voordat je ze een plaats kan geven. Sommige dingen kan je echter geen plaats geven en zitten je nog steeds erg dwars en doen je pijn, ookal probeer je ze nog zo hard te vergeten en denk je dat je ze bijna bent vergeten maar ze vreten nog steeds energie van je.
Als ik jou was zou ik me wat bewuster worden van deze ''dingen'' die je nog steeds dwars zitten en ze proberen te ''verwerken'' en een plaats te geven. Als je dat kan, ben je veel sterker.

De wereld is soms raar voor jou. Je staat met open ogen te kijken wat er om je heen gebeurt..en wat je voelt. Je kan het allemaal niet goed verwoorden wat je voelt en denkt. Niet alles in ieder geval. Je snapt soms niet waarom dingen zo gebeuren zoals ze gebeuren. Maar ik denk dat dat met tijd te maken heeft. Dat je van zelf wel begrijpt waarom dingen zo zijn gebeurd en niet anders.

Je bent van jezelf uit een gezellig vrolijk persoon. Maar je kan dat niet altijd zijn. Iets blokkeert dit in jou. Ik denk omdat het komt dat je nog niet alles een plek hebt gegeven. Zodra je dit kan zal je een wereld van verschil voelen en zien. Dit is denk ik de belangrijkste boodschap die ik je kan geven.

Groetjes aNNe
LaBelleza
LaBelleza apr 5 '08
Brr ik krijg er kippevel van!
Het klopt eigelijk van het begin tot het eind...

Dankje Anne :)

Nog meer mensen die een poging willen wagen?

Groetjes LaBelleza
Anne
Anne apr 5 '08
Oke Labelleza... ben blij om te horen dat het klopt wat ik voel en zie.

Voelde je dit zelf ook allemaal al zo voordat ik je foto heb gelezen? Zag je het zelf ook zo of is het meer door dat je foto nu is gelezen de gevoelens die je had nu verwoord zijn?

Groetjes aNNe
LaBelleza
LaBelleza apr 5 '08
Grotendeels voelde ik het wel, alleen ik wist/weet het niet goed te omschrijven..

Nogmaals bedankt!
Ook dit helpt me weer een stukje verder.
Anne
Anne apr 5 '08
Oke dat is goed...ik hoop dat je er wat aan hebt en wat mee gaat doen ;)Je kan er alleen maar sterker van worden door het onder ogen te zien :)
peter58
peter58 jun 19 '08
LaBelleza Het eerste dat er in mij opkomt is. JIJ moet (Namelijks niets)niet met de hoorde meelopen als je dat niet echt wilt. Niet van "zij" doet het of heeft het dan doe ik het en wil het zelfde als haar. Als ik naar bijde foto's kijk vindt ik je uniek en speciaal en hou dat zo.
Dit is een kort maar duidelijk boodschap.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki