Loading...
nl

mooie droom

silke
silke apr 4 '08
hoi,
ik laat nog eens van me horen :)

Al een tijdje trug had ik een zeer mooie droom,en het was tot nu toe de enigste droom in mn leven die zo levensecht aanvoelde, alsof ik er echt was

Hier komt ze...

ik herinner me nog dat ik smorgens aan een busstation stond namelijk in dat van genk, en ik begreep niet hoe ik daar was geraakt maar ik moest in elk geval de bus naar bree nemen (waar ik op school zit)maar in het echt stap ik altijd wat verder op bij mijn thuis voor naar school te gaan.

Van het ene moment op de andere rees ik de lucht in en vloog ik, ik vloog rakelings met mn voeten en mijn handen uit elkaar gesprijt over een heldere blauwe ongerepte zee, en ik zag een heldere blauwe lucht met wat streepwolken en genoot van een zacht briesje rond mijn gezicht. Niet lang daarna vloog ik over grote en hoge struiken of heggen of hoe je het ook noemt, en in die heggen zaten mooie, grote en felgekleurde lelie's in zowat alle kleuren, en in de verte maar wazig zag ik een waterval met een poel en goudgeel zand.

meer hierover weet ik niet meer, alleen dat dit de enigste droom uit mijn leven was die zo mooi en echt aanvoelde

groetjes silke
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki