Loading...
nl

Ik stop als moderator..

Ayasha
Ayasha dec 20 '06
Hallo!

Bij deze meld ik dat ik afscheid neem als Moderator, het was leuk zo lang het duurde maar ben helaas gewoon niet gemaakt om moderator te zijn. ;)

Eerst en vooral merkte ik dat ik veel meer in botsing kwam met bepaalde forumleden als moderator. Dat is zeker niet mijn bedoeling en dan ga ik liever verder als gewone poster dan als moderator. :)

Ten tweede (en sorry aan de mods en beheerder) is het nu eenmaal zo dat mijn manier van denken over de 'regels' (weet even niet goed hoe het te zeggen) gewoon heel anders dan die van jullie,dus om te voorkomen dat er ruzie in het team komt...

Daarbij komt nog dat de zin me gewoon ontbreekt op het moment, ik wil e et veel andere dingen bezig houden en heb weinig zin om veel tijd te steken in het feit dat ik moderator was. Dan vind ik het persoonlijk beter om er mee te stoppen en eventueel andere de kans te geven, dan om mod te blijven maar niets uit te voeren en niet echt mee te werken in het team en niet echt mijn mening te geven over veranderingen op het forum enz.

Ik hoop dat er begrip komt van jullie kant. Zo niet zou ik dat jammer vinden maar dan is er niets aan te doen :)Maar het zijn hier allemaal mensen die respect hebben voor elkaar dus ik reken er wel op! :)
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 20 '06
We hebben het hier uitvoerig over gehad dus ik snap je beslissing. Toch wil ik nog wel even zeggen dat ik het echt heel jammer vindt. Ik wil je in ieder geval erg bedanken voor je moderatorschap in het verleden en ik hoop dat je je ooit weer zal bedenken. Laten we hopen dat het een fase is waar je op dit moment doorheen moet.
LPChip
LPChip dec 21 '06
Jammer om te horen Kath, maar als je het graag wilt, wie zijn wij dan om jou tegen te houden? :)
Ayasha
Ayasha dec 22 '06
Geen dank NiMS, heb het met plezier gedaan. En we zien wel wat de toekomst brengt.

LPChip, dank :)veel succes aan degene die me gaat vervangen :D(ook al is die nog niet bekent :D)
Charlie
Charlie dec 22 '06
Ben blij dat je zelf kiest om weg te gaan. Wat een opluchting. ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 22 '06
Beste Charlie,

Wil je dit soort vijandigheid niet op het forum uitten? Wat je op msn doet moet je zelf weten, maar hier op het forum heeft niemand er wat aan.

Alvast Bedankt.
Ayasha
Ayasha dec 22 '06
Charlie...Maak me nou niet boos. Als er een iemand is waarvoor ik niet ga is het wel voor jou. En in tegenstelling tot sommige onder ons zal ik het hier maar doen zodat iedereen ineens weet hoe ik ben; meid, ik sta boven je! De enige reden waarom je dit doet, is omdat je me niet aan kan.
Ik wist dat er nog wat ging komen achter dat gesprek ;)Bij deze voer ik jouw dreigement maar uit.
Als je overigens ook een greintje verstand had, had je gezien dat het begin bericht van 20 december was, en ons gesprek de dag er na pas gevolgd is, oh nee juist, dat was vast het grandioze plan? ;)
Zoek een leven meisje, je hebt het nodig!

edit; Hoewel nee laat maar, dat is nou net je macht, er is helemaal geen leven om te verzieken dus ja.. In principe zit je veilig.


NiMS; ik zeg al vast sorry.
????
???? dec 22 '06
VREDE OP AARDE
VREDE OP AARDE
IN DE MENSEN EEN WEL BEHAGEN
AMEN

Fijne feestdagen dames. Er valt nog veel te leren.
Mimi*
Mimi* dec 22 '06
Jammer kath dat sommige mensen het een opluchting vinden dat je er mee stopt! Succes verder met alles!
Ayasha
Ayasha dec 22 '06
Mimi* ik weet van wie het komt ;)Bedankt!

ook voor jou fijne feestdagen sylli, beetje hypocriet om ineens volledig anders te gedragen omdat het feestdagen zijn niet? (Niet verkeerd opnemen :D)
Mimi*
Mimi* dec 22 '06
Misschien beginnen mensen al met hun goede voornemens voor 2007. Zich anders gedragen! :p
Ayasha
Ayasha dec 22 '06
Mimi*; enneh...Wat precies zouden de goede voornemens in dit geval inhouden? :D
Mimi*
Mimi* dec 22 '06
Wie z'n voornemens?
Ayasha
Ayasha dec 22 '06
ach jezus ik snap je bericht nu pas :D*uhum...Donkerblond van haarkleur :+*
Dat is dan wel erg vroeg :D
????
???? dec 23 '06
Ach, laat ik het zo zeggen; er komt een tijd, nu nog niet dus, dat je beseft dat het allemaal niet zo nodig is om je druk te maken over en te reageren op andere mensen. Het is "the bigger picture" die je nu nog niet ziet. En dat geldt overigens niet alleen voor jou Kath, maar voor iedereen die dit nog niet ziet.
Tamara26
Tamara26 dec 23 '06
Ben wel benieuwd eigenlijk waar t over ging....
Maar dat is mijn persoonlijke nieuwsgierigheid, sorry...
Ayasha
Ayasha dec 23 '06
laten rusten Tamara26... Het ging nergens over.
Tamara26
Tamara26 dec 24 '06
Ja begrijp ik....
paula39
paula39 dec 24 '06
jammer dat je stopt als moderator
hoop wel dat je op het forum blijft

liefs paula
Charlie
Charlie dec 24 '06
Kath: Misschien voor jouw spirituele bullshit, maar ik wens iedereen (dus ook jou)alvast heel veel liefde en licht voor 2007. Iedereen heel veel succes met het zoeken naar jezelf. Groet,

Charlie.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki