Hallo!
Bij deze meld ik dat ik afscheid neem als Moderator, het was leuk zo lang het duurde maar ben helaas gewoon niet gemaakt om moderator te zijn.
Eerst en vooral merkte ik dat ik veel meer in botsing kwam met bepaalde forumleden als moderator. Dat is zeker niet mijn bedoeling en dan ga ik liever verder als gewone poster dan als moderator.
Ten tweede (en sorry aan de mods en beheerder) is het nu eenmaal zo dat mijn manier van denken over de 'regels' (weet even niet goed hoe het te zeggen) gewoon heel anders dan die van jullie,dus om te voorkomen dat er ruzie in het team komt...
Daarbij komt nog dat de zin me gewoon ontbreekt op het moment, ik wil e et veel andere dingen bezig houden en heb weinig zin om veel tijd te steken in het feit dat ik moderator was. Dan vind ik het persoonlijk beter om er mee te stoppen en eventueel andere de kans te geven, dan om mod te blijven maar niets uit te voeren en niet echt mee te werken in het team en niet echt mijn mening te geven over veranderingen op het forum enz.
Ik hoop dat er begrip komt van jullie kant. Zo niet zou ik dat jammer vinden maar dan is er niets aan te doen Maar het zijn hier allemaal mensen die respect hebben voor elkaar dus ik reken er wel op!