Loading...
nl

Read Me Please!

BryceJerryJoffer
BryceJerryJoffer apr 3 '08

Transformatie?!?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '08
Hoi,

Welke van deze foto's is de meeste recente? Dan krijg je namelijk een zo goed mogelijke lezing.
Anne
Anne apr 3 '08
Jeffrey,

Zie verdriet de tranen stromen uit je ogen..
Dat zal met je verleden te maken hebben. Je hebt alles nog niet helemaal een plaats gegeven. Het meeste wel..maar toch blijven er altijd dingen ''hangen'' omdat het toch je verleden is.

Je wilt zo graag hard zijn, je kan het ook wel zijn, maar diep vanbinnen ben je het eigenlijk niet. Je bent eigenlijk een goed persoon maar soms is het zo geweest dat je het niet helemaal in de hand kon hebben om zo te blijven. Je wilde sterker zijn, harder om je gevoelens niet te voelen. Hierdoor heb je dingen gedaan die eigenlijk niet zo goed waren.

Dominant....Manipulatief...Manipulleren.
Als je iets wilt dan kan je net zolang doorgaan tot dat je je zin krijgt.
Je kan goed op mensen in spelen, om zo voor elkaar te krijgen wat je graag wilt. Hier hangt een beetje een slechte sfeer bij...voel ik.

Je bent best intilligent. Je weet veel dingen al en je bent best wel slim, hierdoor ''verveel'' je je in sommige situaties..en komt er een soort van ''iets slechts'' naar boven zoals wat ik hier boven heb geschreven.
Je moet hier erg mee oppassen..je moet erbij stil staan dat dit gebeurt en het veranderen naar iets ''goeds''

Er straalt een kracht uit je ogen en die is best sterk. Je moet er alleen mee oppassen dat je die als iets goeds gebruikt. Het kan ook heel makkelijk als iets ''slechts'' worden gebruikt bij jou.
En dat is echt de belangrijkste boodschap die ik uit al je foto's haalt.
Je moet er echt iets mee doen. Begin het met het onder ogen te zien...het te observeren.. en vraag je zelf af wat je eigenlijk wilt? en wat je vind?

Wil graag horen of je dit ook zo voelt, en wat je ervan vind??
Zowiezo wil ik graag weten hoe oud die foto's zijn

Groetjes aNNe
BryceJerryJoffer
BryceJerryJoffer apr 7 '08
Nims!

Ltste 2 foto's zijn meest recent.
Ze staan op volgorde van oud naar nieuw.

Grtz!
Bryce
BryceJerryJoffer
BryceJerryJoffer apr 7 '08
Hey Anne,

Bedankt dat je aandacht aan mij besteed! :)
Ik kan weinig anders zeggen dan: Je hebt gelijk..
Heel knap, heb ik veel respect voor.
Om je eerlijk te zeggen, dit wist ik wel al.
Als ik het zelf omschrijf, doe ik het zo:
De wortel van mijn liefde gaat zeer diep en rijkt tot VER buiten mij. Hierdoor reageer ik vaak 'fel' in sommige situaties omdat ik het best wens voor de persoon waarmee ik praat, ben altijd op zoek naar harmonie maar dit levert mij veel moeilijkheden op..
Ik heb zo'n idee dat ik een lief DUIVELTJE ben.. Misschien raar om te zeggen maar zo VOELT het. Het positieve daaraan WAS voor mij dat ik goed en kwaad zeer goed kon onderscheiden, alleen DEED ik ook weleens bewust iets waarvan IK vond dat het 'wel kon'.
Als ik eens psychedelica gebruikte, (paddo's, 2cb) komt die DUIVEL heel dichtbij.. Hij speelt met me. Ik denk dan dat hij mij manipuleert en pest en dat hij me kwaad wil maken, gewoon voor de lol. Het is een deel van mij waar ik niet blij mee ben iig. Ik ben ook bereid om dit te veranderen maar weet nog niet HOE. Wanneer jij hier oplossingen ziet, ben ik 1 en al oor!
De foto's:
1. 13jr
2. 15jr
3. 14jr
4. 16jr
5. 17jr
6. 18jr
7. 18jr
8. 19jr
9. 19jr
10.20jr
11.20jr
12.20jr
13.zelfde foto als 12.
P.S. Heb nog 1 foto van waar ik een jaar of 9 was.
Heb je daar nog iets aan?

Veel liefs en LIGHT!!
Bryce
Anne
Anne apr 7 '08
Hoi Jeffrey,
Heb je reactie gelezen.
Ik vind het goed dat jezelf ook al ''begrijpt'' hoe je in elkaar steekt. Door dit onder ogen te zien is het een stap in de goede richting om jezelf te accepteren zoals je bent..en sommige dingen te ''veranderen'' om ze in een nieuw kader te plaatsen. Ze te herzien en hierdoor een plek te geven.

Je zegt zelf dat jezelf ook niet blij bent met dat stukje van wat je bent. Het stukje van het ''duiveltje'' wat in jou schuilt. Je bent bereid om dit te veranderen maar je weet niet hoe...
Ik zie wel een oplossingen maar toch zal je het zelf moeten doen. Zowiezo vind ik waar een wil is is een weg...en die heb je in ieder geval dus de 1 ste stap is al gezet ;)

Zoals ik bij je fotolezing al schrijf ''''''''''
Er straalt een kracht uit je ogen en die is best sterk. Je moet er alleen mee oppassen dat je die als iets goeds gebruikt. Het kan ook heel makkelijk als iets ''slechts'' worden gebruikt bij jou.
En dat is echt de belangrijkste boodschap die ik uit al je foto's haalt.
Je moet er echt iets mee doen. Begin het met het onder ogen te zien...het te observeren.. en vraag je zelf af wat je eigenlijk wilt? en wat je vind? ''''''''''

Je moet proberen jezelf te accepteren zoals je bent...de goede dingen in jezelf te zien en de slechte...de slechte dingen kan je in een nieuw ''kader'' plaatsen doormiddel van vragen stellen aan jezelf over deze slechte dingen.. van wat je nu vind?? en wat je gevoel erbij is?? en hoe je het zou willen??. Hierdoor kan je oude dingen ''Herzien''

Je zegt dat je nog een foto hebt van dat je 9 was?? Is dat zo belangrijke foto omdat je toen 9 was zijn er toen dingen gebeurt..omdat je vraagt of ik die wil lezen??

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn advies...anders kan je misschien wat boeken erover lezen...of met iemand anders erover praten..of profesionele hulp zoeken.. Kijk het hoe jij het wilt en het beste vind ;)

Veel liefs succes,
Anne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske