Goedenacht!!
Ik heb hier HELEMAAL geen tijd voor maar las het bericht van evelyn en nu wil ik ook!!
komt ie:
Geboren op 16-12-1987 als Jerry Joffer.
Ik groeide met broer, zus en Mams op in Amsterdam-West, Bos en Lommer. Ik was de enige blanke in de klas en was vaak de dupe van agressieve jongetjes.
Thuis had ik een grote broer van 10 jaar ouder die me ook wel graag treiterde. Mijn zus 15jr ouder, was als 2de moeder voor me.
Ze ging met me naar zwemles enz. aangezien mijn moeder het gezin moest onderhouden.. Ik sliep vaak slecht en dacht dan aan doodgaan en hoe dat zou zijn, was geen fijne tijd.
Ik was 8-9jr. Mijn moeder kreeg een vriend.
Sjaak heet de man en ze is nog steeds 'gelukkig' met hem.
Maar goed, we verhuisden van Amsterdam naar Rijsenhout.
Totaal andere omgeving, lekker rustig en allemaal blanke jongens en meisjes, haha.. Ik begon me toch af te vragen wie mijn vader was! Ik aan mijn moeder vragen, hoe zit dat met mijn vader?
Moeders helemaal overstuur, wilde er niets over kwijt.
Ze had het ook erg moeilijk want Sjaak zijn vrouw (samen 2 kinderen geadopteerd) was overleden aan kanker en de kinderen van sjaak vonden dat het allemaal te snel ging.
De kinderen: chyla en robin katten mijn moeder vaak af.
Ik kwam er langzamerhand achter dat mijn vader niet lief was.
Het enige wat mijn moeder mij vertelde: Hij had meerdere vrouwen, kon handen niet thuishouden, ook niet bij zus en sprong uit het raam. OKAY..
Best pittig. Mijn zus heeft me later verteld dat hij ook wel goede kanten had, was creatief met tekenen en kon zingen.
Weet nog steeds bar weinig en miste altijd een deel van mezelf, zo voelde het iig.
Daar kwam bij dat ik HEEEEEEL druk wasen en ik kwam vaak niet uit mijn woorden. Ik stotterde (doe nog beetje af en toe en werd vaak uitgelachen. Daarentegen was ik heel stoer en versierde al vroeg meisjes en had sex, rookte, ging joyriden en stelen ALLEMAAL op mijn 13e! Dat was ook het moment dat ik het schaatsen en wielrennen (favo bezigheid Sjaak) inruilde voor VOETBALLEN!! hihi.. Ben trouwens vergeten te zeggen dat mijn moeder en sjaak gingen trouwen en ik had de naam van sjaak aangenomen, want vond dat een aardig gebaar van mezelf. Nu heet ik dus Jerry 't Hoen. Vanaf mijn 13e ging alles moeizaamNOG moeizamer.. Ik had vaak ruzie met sjaak. ik mocht geen vriendjes over de vloer als mijn ouders er niet waren en ze waren er vaak NIET! daarnaast vond ik dat sjaak zich maar weinig voor mij interesseerde en ik begon geld te stelen. We woonden in een groot huis en ik vond dat sjaak dat wel kon missen. Om het beetje kort te houden, vanaf 15de kwam sjaak erachter. vertrouwen weg enz. ELKE DAG RUZIE om helemaal NIKS. Ik nam geen geld meer weg maar sjaak was vaak geld kwijt e.d. als ik mayo op mijn bord deed en het niet opmaakte had ik OOK ruzie. Sjaak was erg gefixeerd op mij. Op school kwam ik WEINIG. hadheb een slimme kop maar kon mijn focus er niet bij houden. (nog steeds lastig) Ik rookte vrij lang wiet en probeerde gewoon 'vrolijk' te zijn. Op mijn 18de was het zover en ik wist het al lang. Sjaak ging op vakantie met mijn moeder voor 3 weken. ze hadden de buren, kennissen, stiefzus enz ingelicht om mij nauwkeurig id gaten te houden. na 1,5 week woensdag avond hele huis vol vrienden en drugs en SJAAK staat binnen! Ik lag boven in zijn kamer in zijn kledingkast met een meisje toen ik hem hoorde brulle. er vlogen mensen ramen en deuren uit, over het balkon het was volgens mij best hilarisch. Ik moest eruit. naar een vriend. 3 maanden was ik daar en toen mocht ik ook vertrekken. hangende pootjes naar huis, ga maar naar de psycholoog zeiden ze daar. ik dacht: waar gaan JULLIE niet! maarja. ik daar heen. Dat was het beste dat mij ooit overkomen was. Ik had fijne gesprekken met die mevrouw en ze vond mij een bijzondere jongen. Ze zei dat ik zeer intelligent was en een goed inzicht in normen en waarden en dat ik heel goed kon analyseren waarom het allemaal zo stroef liep thuis. Duidelijk was voor mij namelijk dat sjaak niet met kinderen om kon gaan en ze daarom geld gaf.. vandaar ook dat zijn zoon nog steeds in de schulden zit 33jr, zijn dochter met haar zoon gescheiden is en financiele problemen heeft en een knipper relatie met een 10 jaar jonger iemand. ik dacht waarom niet met mij?? zou grappig zijn.. nee sorry ik dwaal af! maar goed, vanaf dat moment voelde ik me happy. Ik dacht alleen maar ZIE JE NOU WEL!!!
Jeugdzorg en Crisisteam en Christelijke organisatie zorgden ervoor dat ik thuis in de grote schuur in een een caravan mocht wonen. Wat een ervaring! haha leuk. daar zat ik een jaar en mijn stiefzus ging het huis van haar ex in en ik mocht in haar bouwkeet. daar woon ik nu een jaar met een poesje ze heet Posi(tief) en ze is nu bijna een jaar en ZWANGER!! ondertussen heb ik nu sinds een jaar een amwaybusiness waardoor ik in aanraking kwam met ZEER GOEDE boeken waardoor ik totaal anders ging denken en vooral VOORUIT denken en kwam in aanraking met anthony robbins. Ik was laatst bij zijn Unleash the Power Within seminar in Londen en dat was een schitterende ervaring. Daar nam ik mijzelf als doel, ik wil mensen inspireren, motiveren en verder helpen ontwikkelen. Ltst zat ik te denken, als ik nu internationaal succes wil.. inspireren motiveren ontwikkelen word dan: inspire motivate develop, de letters I.M.D. zaten in mijn hoofd maar snapte het niet.. IMD IMD IMD IMD WHAAAAAAT!??
I AM THE! ik was ook altijd al heel filosofisch en ben ook op de hoogte van illuminati en had lessen vd pleiaden gelezen met betrekking op licht en duisternis enz. maar ALLES VOELT ZO GOED EN VERTOUWD!! Ik ben nu dus bezig met een gigantisch plan en ga jullie daar zeker meer over laten horen. het spijt me ook van de ontzettende chaos in dit verhaal want ik kan het ook heel GOED en logisch vertellen maar moet ook echt gaan slapen nu..
haha.. Pure liefde voel ik mensen!!
Jullie hebben in ieder geval iets om op te reageren denk whaha..
oooooowjah!! ben bezig met een advocaat want wil me eigen achternaam weer terug EN ik wilde altijd al een 2de naam en dat word mijn game naam Bryce+Jerry+Joffer. Ik wil ook nog zeggen dat ik spiritueler werd en meer bewust dmv astrologie. ik ben boogschutter en ascendant weegschaal en in maya sign: Galactic Red Earth. weet niet of jullie er wat aan hebben, IK WEL IIG!!
nou trusteh mensen lieve lieverds hou van jullie en ben blij dat ik dit mocht delen en hoop dat jullie ook blij zijn maar denk het wel hahaha LIGHT! Xx..
Bryce Jerry Joffer