Loading...
nl

Voor de allerliefste juf van de heeeeele wereld!

admin
admin mrt 28 '08

Een superfijne dag morgen Sarina!

Knuf,

Karin
Delen:
gast
gast mrt 28 '08
Hi Sarina, ook van mijn kant een hele fijne dag morgen en alvast gefeliciteerd!
liesanne
liesanne mrt 28 '08
inneke
inneke mrt 29 '08
Gelukkige verjaardag Sarina!!! (de kaarsjes en kleurtjes fantaseer je er maar bij ;-))
Lena
Lena mrt 29 '08
<:)Van harte gefelicteerd Sarina,
Fijne dag vandaag!
es
es mrt 29 '08
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!
Beschermengel
Beschermengel mrt 29 '08

Proficiat!! Sarina
Thomas A
Thomas A mrt 29 '08
Sarina van harte!!!!

Een heel fijne verjaardag gewenst!!!

Helma & Thomas
Anne
Anne mrt 30 '08
Ook gefeliciteerd Sarina :Dhoop dat je een leuke dag hebt gehad.
groetjes aNNe
sarina
sarina mrt 31 '08
Nou dank jullie wel allemaal! Leuk dat er zoveel mensen aan me denken. Door alle drukte heb ik nu pas tijd om het te lezen, dus een beetje late reactie..... Ik heb van de kinderen een compleet verwenpakket gekregen, ha ha echt schattig, allemaal aparte kadootjes in een koffertje, en van Peter een mooi horloge. In het pakket zat ook het boek de Silmarillion van Tolkien, dus voorlopig kan deze juf weer lekker lezen. Ik moet alleen de komende weken volledig werken (i.p.v. 2 dagen) omdat er een groep drie weken lang geen leerkracht zou hebben. Tja, drie weken lang verdeeld worden is ook niet alles, dus we gaan maar eens kijken of deze juf het redt om de hele week 'de allerliefste juf van de heeeele wereld te zijn'. Ha ha, misschien denkt groep 7 daar na deze weken wel héééél anders over. Maar nogmaals, allemaal heel erg bedankt voor de lieve felicitaties. Ik hoop jullie binnenkort eens te ontmoeten in het bos van Thomas, lijkt me erg leuk!
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen mrt 31 '08
Beetje laat maar alsnog een heel fijn nieuw levensjaar gewenst!

Heel veel plezier, licht en warmte gewenst.
sarina
sarina apr 2 '08
Nog een beetje later.... Jij ook gefeliciteerd hé! Van harte, we schelen maar één dag!!! Grappig......
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen apr 4 '08
Thnx, LOL

zie het nu pas haha

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie