Loading...
nl

eindelijk feest

es
es mrt 28 '08
Na de afgelopen maanden gedroomd, gedroomd en nog eens gedroomd te hebben van allerlei toestanden, zo ingewikkeld dat ik het niet na zou kunnen vertellen, droomde ik vannacht heel anders. Het was zo maf, mijn huis was beschadigd, en er waren twee mannen die de gaten provisorisch dicht kwamen maken, in afwachting van vernieuwingen. Op de achtergrond werd een totaal nieuw gebouw opgetrokken, en ik ging de straat op om met slingers te gooien, hoe heten die dingen, serpentines geloof ik. Ik had ook zakjes gekregen, en die maakte ik open en gooide de inhoud over mensen heen. Bv. een meisje dat op de grond een boek zat te lezen, die gooide ik zo'n zakje over het hoofd en ze kreeg een enorme bos wit 'haar' met paarse plukken erin. Er was een man die ging solliciteren, en die kreeg van mij een ander zakje, en hij ging dus op pad met gouden slierten in zijn haar. Op de achtergrond ging het bouwen gewoon door.
Zo maf. Maar het was wel heel positief allemaal, wel een verademing na de stresstoestanden van de afgelopen tijd!
Ik heb nog heel wat engerds weg moeten jagen in de afgelopen weken, onzichtbaar, maar ik herinner me ook een zwarte wolk met twee grote handen die op me afkwam die ik weg moest houden, haha.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mrt 28 '08


Het lijkt wel of je een inwijding hebt meegemaakt,
Het nieuwe gebouw het meisje met de witte haren ineens!

Je huis was beschadigd ( dat ben je eigenlijk zelf) maar is nu geheeld door de 2 mannen.

De serpentine ....energieën ...gouden slierten! jeetje mooi hoor!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki