Loading...
nl

Gegroeid, is het te zien?

Evelyn Maureen
Evelyn Maureen mrt 27 '08
Delen:
es
es mrt 28 '08
Jazeker! Je ziet er blij uit! Nog een beetje onzekerheid in je ogen, maar veel sterker.
Maar ik ben geen fotolezer, haha!
Beschermengel
Beschermengel mrt 28 '08

Ja ...je ziet er erg blij uit!

je lijkt inderdaad op een elfje ...heeft iemand dit al eerder gezegd? geloof het wel he.
Lena
Lena mrt 28 '08
Van harte gefeliciteerd! <:)
Fijne dag vandaag.
Beschermengel
Beschermengel mrt 28 '08

Ohh proficiat Evelyn Maureen...ik had het niet gezien...bij deze dan he!! En een fijne dag gewenst!
gast
gast mrt 28 '08
Gefeliciteerd meid!
admin
admin mrt 28 '08
http://nl.youtube.com/watch?v=yj6cbM-h8xg

Je ziet er prachtig uit Evelyn, je ogen stralen hier echt!
liesanne
liesanne mrt 28 '08
Anne
Anne mrt 30 '08
Nog gefeliciteerd :)wel een beetje laat... maar je ziet er goed uit. Je hebt veel kracht dat stralen je ogen uit, doe er wat mee ;)

Groetjes aNNe
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen mrt 31 '08
Dat doen we ook zeker!

Therapie, neemt serieuze vormen aan.
Na het gesprek van vorige week waarin we het hadden over mijn lijf en haar gevoeligheden. En hoe ik regelmatig overdonderd word door lawaai en geur, maar ook over dingen voelen van anderen en dat overnemen.

De therapeute kwam zelf al met de term HSP.
Heel fijn!

Ze vroeg of ik dat al langer had. Ja! maar pas nu neem ik de tijd voor om daar naar te luisteren. Het gaat ook niet anders meer.

*wat ook in het boekje loslaten en vergeven stond, als je om nieuwe patronen vraagt, is er geen weg terug meer*

Ik heb m'n lijf veel te lang misbruikt, de signalen genegeerd.
Wat ik bijv. toen ik 19 was ging ik maar door en maar door. Erg handig als je HSP bent en makkelijk in de ernergie/ emoties van anderen mee kan gaan. Vermoeid, hoe kom je erbij. ALs het maar gezellig is haal ik daar energie uit. De volgende dagen zo brak als het maar kan, maar dat 'hoort erbij' 's avonds een vent 's ochtends een vent, opstaan uit bed en weer doorgaan. Dag in dag uit. Mijn lijf is moe, vraagt om heel andere dingen dat ik gewend ben,. Het lijstje met 'niet eten is niet goed voor je' word gestaag groter. Maar ook dat geeft weer een hele grote uitdaging.

Ik wist niet dat ik vis lekker vond!
Wij aten nooit vis thuis, vissticks ja, maar meer dan dat nee.
Ik ga gewoon weer op ontdekkingstocht :D

En toen kwamen we bij het stukje, ik weet dat ik heel veel in m'n mars heb. Maar wat doe ik er nu eigenlijk mee? Ik heb een complex Briggs-mayer profiel (INFJ voor de kenners) EN ik kan me daar heel goed in vinden, Maar wil er wat mee doen. Als ik de naam Gandhi of eleanor Roosevelt zie staan, schrik ik van de potentie die hun hebben ( in positieve omgeving) en dat ik hetzelfde profiel heb! Ik weet dat het erin zit en het schreeuwt om naar buiten te komen.

Ik ben niet meer te stoppen...
Wie er ook op m'n pad komt, wat er ook gebeurd, ik ben er klaar voor..

KOM MAAR OP!
Wullabee
Wullabee apr 2 '08
he lieve Evelyn,

He vanmorgen bij het doorkijken van het forum op jou berichtje hier gestoten.
Ten eerste gefeliciteerd alsnog.
Ik vond je stukje hierboven humorvol geschreven,en ik ben blij dat je er zo jong achter bent gekomen,dat spaart stress geloof me.
liefs brigit
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen apr 4 '08
Ach ja..

Sommige dingen kom je vroeg achter, andere dingen te laat.
Natuurlijk weet ik dit al langer, maar het is fijn om te horen dat het bevestigd word door iemand die mij persoonlijk niet 100% kent.
En mij waarschijnlijk ook nooit 100% zal kennen.

Het doel van de therapie, komt nu een stapje dichterbij. En ik vind het prettig, dat ik het dit keer helemaal zelf kan bepalen wat ik wil leren en dat daar goed rekening mee gehouden word.

Vanmorgen weer tig veren in m'n kont gekregen voor al het werk dat ik verzet dag in dag uit. En dan is het erg jammer dat als ik dus vermoeid ben het niet meer zo zonnig inzie, terwijl ik daar helemaal geen reden voor heb. Ik doe het goed, ook al is het een 'niet normale' manier. EN zullen veel mensen het ook niet begrijpen dat dit mijn manier van leven is.

een beetje 'harder' daarin worden is nodig, maar dat zelfvertrouwen opbouwen om niet steeds naar een ander te kijken maar de bevestiging in mezelf zoeken. Dat moet groeien.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 5 '08
Ja ik zie zeker groei ten opzichte van de vorige keer.
Je staat een stuk zekerder in je schoenen en weet ook veel meer wat je wil.

Ik zie nog steeds wel een stukje onzekerheid doorsijpelen, dus helemaal ervanaf ben je nog niet, maar echt een enorme verbetering! Ik denk dat je dat zelf ook wel gemerkt hebt, dus ga vooral zo door!

Ik zie nog wel wat warrigheid in je foto, dat het je soms even allemaal teveel is, en je echt niet meer precies begrijpt waar het nu allemaal om draait en welke kant het op gaat.

Groetjes Julien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420