Loading...
nl

Filmpje: Hoe mijn nieuwe huis is geworden

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '08
Jawel, na 5 maanden klussen en verbouwen, wonen we eindelijk in onze nieuwe woning. Voor wie het leuk vind om te zien hoe het is geworden, heb ik een filmpje gemaakt. Enjoy.
Delen:
sarina
sarina mrt 26 '08
Lieve NiMS, je gaat me toch niet vertellen dat al die ruimte in dat filmpje voor jou alleen bestemd is??? Met hoeveel mensen woon je daar? Ik ga je een voorstel doen. RUILEN???? Het is niet eerlijk verdeeld in deze wereld. Ik moet nadenken over het gebruik van elke vierkante centimenter met al die kids...... Maar zonder gekheid, het ziet er prachtig uit NiMS. Complimenten... Heb je dat allemaal zelf gedaan? Echt mooi!
gast
gast mrt 26 '08
Jullie zijn erg creatief met de ruimte bezig geweest hoor! Petje af. Geniet er maar met volle teugen van.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '08
We hebben het met zijn tweëen, en het lijkt misschien erg groot, maar het valt tegen. We hebben gewoon goed ons best gedaan het groot te laten lijken. Het is namelijk een hele smalle, maar vooral lange woning. De breedte van het huis is 3,5 meter op de grootste stukken, en 2,5 op de smalle stukken. Alleen hij is wel 15,5 meter lang. De truuk is gewoon om het niet helemaal vol te bouwen en goed op te meten of alles past :).

En nee ik wil zeker niet ruilen :D. Daar hebben we niet 5 maanden voor geklust.
Beschermengel
Beschermengel mrt 26 '08

Mooi Nims!! jullie huis!
ook hoe je het filmpje hebt gedaan met muziek erbij!
sarina
sarina mrt 26 '08
Nou ja, dan moet ik het maar met mijn eigen huis blijven doen.... Knap gedaan hoor om de ruimte zo goed te benutten.
Thomas A
Thomas A mrt 26 '08
Gaaf hoor NiMS, ziet er goed uit. Respect hoe je het allemaal voor elkaar hebt gekregen!!!!
Lena
Lena mrt 26 '08
Te gek Nims,
Wat een werk!Maar wat een resultaat.
Ja die open- haard(zucht)
Kamizja
Kamizja mrt 26 '08
Nou, jou hoeven we niet op te geven voor "help mijn man is klusser", haha. Ik zou me er wel thuis voelen, hou ook erg van paars en een rustige harmonieuze omgeving.
Verdraag je soms slecht rommel en chaos om je heen?
(Geintje, ik blijf ermee bezig ;-)hihi)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '08
Ik heb niet zoveel moeite met chaos en rommel, maar ik vind een opgeruimd en netjes huis nog veel prettiger. Ik wil wel een plek hebben waar je tot rust kan komen. En dat kan zeker :).
sarina
sarina mrt 27 '08
Ha ha, kom eens langs bij mij.... Ik hou ook van opgeruimd, dus rommel tref je niet zo gauw aan, maar als ik zeg dat elke vierkante centimenter is benut dan méén ik dat echt.... Bovendien houden we erg van antiek, dus elke rommelmarkt levert wel weer iets op.... maar waar láááát je het. Zelfs op de muren is geen plekje meer over voor een schilderij....
Kamizja
Kamizja mrt 27 '08
he, nims, weer niet gelukt, ik laat dat ene stukje nu los hoor...
en ja, gelukkig vind ik in mijn volle rommelhuis ook nog wel ergens een plekje waar serene rust heerst... en anders maak ik wel een "safe spot" in mijn hoofd
JulienMoorrees
Sarina, Tja waar laat je het?

Het vierkante, grijze archief misschien? Komen ze netjes iedere week voor je opruimen.
es
es mrt 27 '08
Erg mooi geworden NiMs, en ja, dat archief hebben wij ook, daar berg ik momenteel ook veel in op, haha!
liesanne
liesanne mrt 27 '08
Mooi resultaat! Leuk om zo even binnen te kijken..... net zoals van een foto kan je van iemand z'n huis ook altijd veel 'lezen' over de eigenaar, vind ik....
JulienMoorrees
En wat lees je uit deze foto over mij? Ben daar wel benieuwd naar.
liesanne
liesanne mrt 27 '08
Haha, ik wíst dat ik deze vraag zou krijgen....
Zal er een keer voor gaan zitten, heb nu niet veel tijd meer en moet morgen om half zes op
sarina
sarina mrt 28 '08
Zelfs dat vierkante grijze ding is zo ontworpen dat je er precies het afval van twee weken in kunt 'bewaren'. O wee als je een keer opruimt en een zak extra erbij wilt gooien..... Dan wil dat deksel echt niet meer dicht....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki