Loading...
nl

Foto leren lezen

Nimue
Nimue mrt 22 '08
Zou iemand mij kunnen leren hoe je foto's moet lezen?
Groeten, Nimue
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 22 '08
Hoi Nimue,

Fotolezen is vaak een kwestie van gewoon doen. Dus neem wat oude foto's hier op het forum, kijk goed naar de ogen, en schrijf op wat je denkt hoe deze persoon is. Meestal krijg je antwoord, en lees je ook waar je mis of goed zit. Je kan je dan hierop concentreren, en zien of je het ook herkent. Als je dat een paar keer hebt gedaan, merk je al heel snel of je deze gave bezit, of niet.

Gewoon doen dus :)en het is niet erg. Wij maken ook allemaal fouten hoor, dus gewoon beginnen en zien waar het eindigt.
Nimue
Nimue mrt 22 '08
Hoi nims,

Bedankt voor de tip, of beter gezegt: handlijding.
Ik ga er zeker op oefenen. Ik laat nog wel weten of het ook echt is gelukt...

Groetjes Nimue
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 22 '08
Je kan het resultaat van je lezing ook online plaatsen (als reactie bij de foto) en dan zal je vaak persoonlijk van die persoon zelf ook antwoord krijgen.

Veel success! En ik ben benieuwd hoe het gaat.
Thomas A
Thomas A mrt 24 '08
Kijk naar een mens en doorvoel wat jij voelt.............
admin
admin mrt 24 '08
Je mag mij wel als proefkonijn gebruiken.
Het zal wat lastiger zijn misschien omdat mijn dochter erbij staat.
Debiorah
Debiorah mrt 24 '08
Het is al eeuwen geleden dus bij deze, stel ik mijzelf ook beschikbaar voor een lezing! :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 24 '08
Lieve mensen, zouden jullie voor jezelf een nieuw topic voor jezelf willen aanmaken met een verzoek om te lezen, anders wordt het wel erg rommelig hier in dit topic. Ik heb daarom ook de berichten aangepast.

P.s. Debiorah, een onbewerkte foto is het makkelijkste om te lezen, dus ik zou dan ook een onbewerkte foto plaatsen als ik jou was, om onze nieuwe lezer het niet meteen het moeilijkste te maken.
es
es mrt 24 '08
Ik stel me ook beschikbaar om te lezen, mijn foto staat onder het kopje 'ik ben ook nieuwsgierig geworden' oid.
Klink ik al erg wanhopig? ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420