Loading...
nl

Mijn jongste spruitje

admin
admin mrt 19 '08

Kunstwerkje van mijn jongste, effe opscheppen hoor :)
Ook hij gaat binnenkort getest worden, niet omdat ik twijfel of hij een autismespectrumstoornis heeft, dat zien we wel. Maar zoals meestal kun je met een rapport in je handen veel meer.
En dan maakt hij zoiets, ik vind het zo bijzonder!
Hij wil ook graag kunstenaar worden later, ik ben benieuwd of hij dat vast blijft houden, Thom is immers pas 9.
Delen:
gast
gast mrt 19 '08
Natuur talentje!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 19 '08
Heel knap voor een 9 jarige. Wat stelt het voor? Zit er ook nog een verhaaltje bij?
RanNutai
RanNutai mrt 19 '08
Je mag er best ff lekker over opscheppen (moeders trots) :D
Het is ook heel mooi vindt ik en dat voor een mannetje van 9.
Knap werk, echt waar.
Hoelang is hij daarmee bezig geweest?
admin
admin mrt 20 '08
Ha ha, nou dat was best grappig Nims, Thom kwam binnen rennen gisteren en riep onder het neerkwakken van zijn tekening, " mooi hé mam, ik weet alleen niet wat het voorsteld.." :D
Thom is er een paar weken mee bezig geweest, op woensdag hebben ze op school knutselclub.
Deze vind ik zo mooi, dat ik er een lijstje voor wil kopen.
De juf zei dinsdag al dat hij als enige op school een zeer goed had voor tekenen :)kunstenaartje in de dop.
Beschermengel
Beschermengel mrt 20 '08

Wat mooi!!

Ik zie er iets mexicaans in, de hoed, het verdeelde gezicht ..de (helderziende) ogen ...en onderaan een ruimteschip jaja ...ik kan het niet laten :Pmaar in mexico zijn heel veel ufo's waargenomen!

Heeft je zoontje iets met mexico?...ik vindt het echt heel mooi!!
es
es mrt 20 '08
Heel mooi Karin!!
Echt een kunstenaar!!
dragon
dragon mrt 20 '08
wow Karin wat prachtig!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 20 '08
Vraag eens waar hij dit plaatje gezien heeft? Misschien weet hij niet wat het betekend, maar het lijkt wel alsof hij dit binnengekregen heeft.
Grunie
Grunie mrt 20 '08
Wow! het doet mij denken aan een picasso gezicht.
Knap, knap! En zo mooi wanneer mensen al van jongs af aan weten wat ze willen doen later.
admin
admin mrt 21 '08
Nims, hij heeft het nergens gezien, gewoon fantasie, de kinderen kleuren een tekening en knippen hem dan in stukken en plakken het dan weer in een andere vorm aan elkaar.

Nou dat kan nog veranderen hoor Grunie :D
Anne
Anne mrt 21 '08
Ziet er erg mooi uit :)
Hij maakt dus wel meer van zulk soort kunstwerkjes?
Aan deze tekening te zien heeft hij er echt talent voor, het zal waarschijnlijk nog verder ontwikkelen als hij blijft tekenen en knutselen ;)
Debiorah
Debiorah mrt 23 '08
Jammer dat het plaatje zo klein is!
Ik vind het helemaal geweldig, super artistiek!

Het lijkt wel een mengeling van mayakunst en picasso!
Ik zou zeggen ga zo door Thom! Het is echt schitterend!
sarina
sarina mrt 23 '08
Ik heb er nu al een paar keer naar gekeken, blijf het een prachtig en bijzonder kunstwerk vinden. Wel duidelijk denk ik op welk gebied de 'intelligentie' van Thom ligt. Echt mooi hoor. Geef hem maar een zoen van de juf, ha ha......
admin
admin mrt 23 '08
[img][/img]

In het groterderder dan.. :D
es
es mrt 23 '08
Echt heel mooi!! Hij tekent heel mooie, vloeiende lijnen, en hoe hij de vlakken in heeft gekleurd met de verf, ziet er snel en vloeiend uit, echt heel goed gedaan!!!
sarina
sarina mrt 23 '08
Echt prachtig!!! Het knappe is dat het helemaal 'klopt', de kleuren en de indeling en natuurlijk het totale plaatje. Lijst deze in en geniet er elke dag van! En natuurlijk de complimenten aan Thom, wat zal hij trots zijn....
admin
admin mrt 24 '08
Thom is een hele stille, echt een "einzellganger"(ja ik weet het umlaut :)) ik heb hem de commentaren laten lezen en hij glunderde van trots!
Hij heeft van de juf een boek gekregen waar hij al zijn tekeninggen in kan plakken.
Zijn schilderijtej is ingelijst met een wissellijst Sarina, dat was wel grappig van de week, Nims zei dat ik eens moest vragen of hij dit eerder ergens had gezien, " ja mam, naast mijn bed hangt hij toch"...ha ha heerlijk die nuchterheid, verder heb ik maar niets gevraagd.
Lekker laten verven.
Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '08

haha ...leuk hoor! ja kinderen zijn zo puur he, je kunt veel van ze leren hoor!
Debiorah
Debiorah mrt 24 '08
Prachtig Karin, en tercht dat hij trots is! Ik vind het echt heel bijzonder. Stille wateren....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki