Loading...
nl

Ruimteschip

Beschermengel
Beschermengel mrt 18 '08


Een paar dagen geleden weer iets bijzonders meegemaakt ..en ik denk dat het te maken had met de V en het losse vel..het was dezelfde man die ik zag die het V teken gaf.

Ik zat in een Ruimteschip ( echt waar!) ik zat achterin ..en kon zo in het heelal kijken, voorin zaten 2 mannen met gladde helmen op ..het waren volgens mij lichtwezens ...lang licht haar onder de helm uit.

ik was de enige die er zat ( als passagier ) en toen ik besefte waar ik was ..was ik weer terug in mijn bed.

Nu ben ik boeken gaan zoeken over lichtwezens in Ruimteschepen en kwam uit bij het boek van Ashtar ... heeft iemand hier ook ervaringen mee?
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mrt 18 '08
http://members.tripod.com/~ACCNL/welkom.html

de website waar informatie staat
RanNutai
RanNutai mrt 19 '08
Nee, ik heb daar nog geen ervaring mee.
Ik heb al wel eens een dergelijk ruimteschip waargenomen, aan de buitenkant en heel dichtbij.
dragon
dragon mrt 19 '08
wow beschermengel,

hoe zag dat ruimteschip eruit?
Beschermengel
Beschermengel mrt 19 '08

Hallo RanNutai en Dragon,

Wat fijn dat jij ook zoiets hebt meegemaakt RanNutai!
hoe zag het Ruimteschip er bij jou uit?

Dragon, ik zat in het schip dus de buitenkant heb ik niet gezien jammer! ik zat achterin er waren ongeveer 6 rijen stoelen voor mij (1 rij met 5 of 6 stoelen dus ongeveer 36 plaatsen.

Voorin waren 2 stoelen met 2 Lichtwezens? ze hadden gladde helmen op en er stak lang haar uit de helmen.
De gezichten kon ik niet echt goed zien, maar leek toch wel erg veel op de man die ik gezien had met het V teken!

Nims vroeg me nog wie de entiteit was ...nu denk ik Ashtar..hij lijkt er in iedergeval veel op de beschrijving die ze geven, lange man ongeveer 2 meter 10 ..lang haar...spits gezicht..bijzondere ogen. klopt allemaal.

Als je het boek leest zijn het lichtwezens die samenwerken met Jezus ..Michael ..St Germain en nog vele andere en willen ze de mensheid helpen bij de overgang naar de nieuwe wereld.

Als de mensheid in gevaar is (door natuurrampen enz) ze de mensen die hun trilling verhoogd hebben kunnen opstralen en zo helpen.

Ze waarschuwen ook dat als het zo ver is je niet bang moet zijn ..ze kunnen binnen 15 minuten de hele mensheid overstralen ( die willen) en die meetrillen . De lage energieen gaan niet mee..dus de mensen die nog niet zo ver zijn.

Het is nu zo...als ik me afstem op de persoon Ashtar...ik een heel apart gevoel krijg ..een bepaalde trilling gaat door mijn lijf.
Ik ben benieuwd wat er nog komen gaat! maar ik hou jullie op de hoogte.

http://www.atlantis2012.com/modules.php?name=News&file=article&sid=947

Hier staat een Channeling van Ashtar
es
es mrt 19 '08
Het enige wat ik weet over ruimteschepen is van dromen van vroeger. Een van de dromen was net na mijn middelbare schooltijd, ik stond in de schooltuin, en boven de school hing een ruimteschip met een aantal mensen erin. Blond haar, blauwe ogen, een stuk of 5 mensen waren het, en ze zwaaiden naar me.

Meer weet ik niet, ik ben nooit op zoek gegaan naar info hierover.

Het klinkt wel heel erg mooi wat je beschrijft!!
RanNutai
RanNutai mrt 19 '08
 Origineel bericht van: beschermengel

Wat fijn dat jij ook zoiets hebt meegemaakt RanNutai!
hoe zag het Ruimteschip er bij jou uit?


Moeilijk te beschrijven, maar ik zal eens een poging wagen.
Hij hing rechtboven me en heel dichtbij dus wat ik gezien heb was een enorm groot rond voertuig, grijs/zilverachtig van kleur, er zaten ook veel lampjes aan de onderkant waarvan de kleuren wit en rood, verdeeld in 2 ringen, de buitenste ring waren witte lampjes en binnenste waren rode lampjes.
Ook zat er een soort bol aan de onderkant in het midden van het schip alsof dat een uit/ingang zou moeten zijn.
Eigenlijk leek het veel op wat je in films ook wel eens ziet, alleen was dat de realiteit.

Dat beeld staat op m'n netvlies gebrand alsof ik het vandaag heb meegemaakt.
Dat ding was ook ongelovelijk snel, op het moment ik probeerde heel goed te kijken was ie ook weer weg, je ziet niet dat ie vertrekt, hij was ineens weg.

M'n moeder heeft het die zelfde dag ook meegemaakt alleen hoorde zij er een hele hoge fluittoon bij.
Beschermengel
Beschermengel mrt 19 '08

Es,
het was een droom.. maar je kunt zien wat een inpakt het op je gemaakt heeft, want je weet het nu nog precies te vertellen, mooi he, en wie weet zat er toch echtheid in, want was je toen al bezig met ruimteschepen? nee he denk het niet.

Ikzelf was er ook niet mee bezig...maar zat er wel ineens in! ..haha het houd me wel bezig hoor!

RanNutai,

Ja ik denk ook dat je dit nooit meer vergeet! was je klein toen je dit zag? is het lang geleden.

En heb je dit gewoon overdag meegemaakt..of lag je in bed en tussen waken en slapen ( want zo heb ik het beleeft)
Want toen ik het besefte was ik ineens terug in mijn bed.


es
es mrt 19 '08
Beschermengel, ik weet het niet meer, maar ik was wel al van school af denk ik, dus een jaar of 19.
Ik weet niet meer wat mijn toestand was, ik geloof dat ik meteen erna wakker schrok. Maar zeker weet ik het niet.
Ik was geen ufoloog nee, maar droomde altijd wel veel over ufo's vroeger. Ik ging ook regelmatig de ruimte in in mijn slaap, werd dan meegenomen.
Van een keer weet ik het nog duidelijk, ik weet nog hoe het voelde zelfs, fris, koel, en er was iemand bij me die me mee omhoog nam, heel ver, maar ik zag niemand, voelde het wel. Ik zag de aarde niet, alleen maar sterren en zwart, en dus die frisse koelte. Maar jee, dat zijn dromen van 20 jaar geleden, en ik weet ze nog. Ik verlang nog wel eens terug naar dat vliegen, dat was heel bijzonder!!
Beschermengel
Beschermengel mrt 19 '08


Ja dat geloof ik zomaar! dat je terug verlangt naar het vliegen,
Je hebt toch wel meerdere keren ervaringen er mee als ik , het was de 1e keer dat ik zo iets meemaakte ook geen droom ofzo vroeger gehad.

Een paar jaar geleden had ik een ervaring die ik vertelde tegen mijn parapsycholoog toen vroeg hij of ik ervaringen had met ufo's ik zei nee, hij vroeg of ik mijn lichaam na wilde kijken op kleine driehoekjes die misschien in mijn lichaam geplant waren...ik heb niks gevonden!

Ik vond het toen maar raar, maar nu geloof ik het wel.

Nou ik ben benieuwd wat er verder nog gebeurt.
Ik ben benieuwd of jij ook nog ervaringen er mee krijgt, laat je het me dan weten?

Mijn nieuwschierigheid is gewekt :P
RanNutai
RanNutai mrt 19 '08
 Origineel bericht van: beschermengel

RanNutai,

Ja ik denk ook dat je dit nooit meer vergeet! was je klein toen je dit zag? is het lang geleden.

En heb je dit gewoon overdag meegemaakt..of lag je in bed en tussen waken en slapen ( want zo heb ik het beleeft)
Want toen ik het besefte was ik ineens terug in mijn bed.


Ik was een jaar of 16, 10 jaar geleden dus, ik bezorgde des tijds de ochtend krant en ik weet nog goed dat het rond half 6 sochtends was op het moment dat ik de krant in de brievenbus gooide kreeg ik het gevoel alsof ik bekeken werdt, om een of andere vage reden keek ik omhoog en zag het ruimteschip/ufo.
Beschermengel
Beschermengel mrt 20 '08


Jeetje wat een ervaring zeg!!
heb je dit ooit tegen mensen verteld? ...heel veel mensen hebben zo iets van ..het zal wel..het klinkt ook vaak zo ongeloofwaardig he, ik twijfelde ook of ik het wel zou vertellen ( mensen verklaren je al gauw voor <:)

Maar als je gaat zoeken op internet zijn er toch behoorlijk wat mensen die er ervaringen mee hebben!

Ik vindt het in ieder geval erg interresant hoor en ben erg nieuwschierig er naar geworden.
RanNutai
RanNutai mrt 21 '08
Nee, heb dit nooit aan mensen vertelt alleen aan m'n moeder maar ze had 'm zelf ook gezien.
En inderdaad mensen denken al gelijk dat je rijp bent voor de psychiater.
het klinkt inderdaad ongeloofwaardig voor veel mensen, maar dit zijn typisch van die dingen die mensen eerst een keertje meegemaakt moeten hebben voordat ze eigenlijk een keer gaan geloven dat het er daadwerkelijk is.

Dat zelfde heb je ook met geestverschijningen en dergelijke.
Het is ook zo moeilijk om het allemaal maar even te bewijzen, bij een foto wordt er gezegd hij is bewerkt bij een filmpje precies zo...
soms zou ik toch willen dat er niet zoiets bestond als computers en bewerkingstechnieken, dan zou het bewijzen van dat soort dingen een stuk makkelijker worden :P

Op internet kom je het veel tegen ja, maar ik denk dat het ook in hoofdzaak is dat mensen daar vrij anoniem kunnen blijven onder een nickname ofzo...
daarom ben ik ook zo blij dat ik dit forum gevonden heb kan ik tenminste vrijuit praten over dit soort dingen zonder het gevoel te hebben dat iemand denkt dat ik rijp ben voor het "gekkenhuis".
Beschermengel
Beschermengel mrt 22 '08

Ja inderdaad je moet het eerst zelf meemaken eer je het wilt geloven, en er zal heus eens ...ooit...bewijs komen dat ze bestaan, zowel geesten als ruimtewezens ...zijn eigenlijk ook entiteiten of lichtwezens.

Ja ik ben ook erg blij dat ik hier alles kan vertellen wat ik mee maak! dat is heel verlichtend hoor! haha

Je wilt het zo graag aan iedereen vertellen, maar niet iedereen gelooft het, hier gelukkig wel!
RanNutai
RanNutai mrt 22 '08
Inderdaad, ik hoef bij de buren ook niet aan te komen dat ik geesten heb gezien en ufo's, dan is er maar 1 ding dat ze weten te zeggen: jij bent niet goed wijs, zoiets bestaat niet.
(bespeur ik daar angst voor het onbekende?)

Niemand zou mij geloven, tenminste niet in deze buurt waar ik woon, daar zijn ze net iet wat te nuchter voor denk ik.
Gelukkig heb ik daarom net als jij dit forum gevonden om er eens lekker over te discusseren/praten, lekker je verhaal kwijt kunnen.

Inderdaad, als je zoiets meemaakt wil je het liefst nog in de krant zetten, er zal alleen niemand zijn die het echt gelooft.
daarom hou ik vaak mijn mond over dat soort dingen, behalve als mensen mij vragen of ik geloof in paranormale dingen dan ben ik daar wel heel eerlijk in, maar ik treed vaak niet in detail.
Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '08


Ja mensen hebben vaak hun oordeel al klaar voordat ze zich er in verdiept hebben, maar ik kijk er door heen hoor, het is mijn waarheid! en jou waarheid.

Dus fijn dat we het hier kwijt kunnen...we hebben hier allemaal iets wat anders is als het (normale) maar ja wat is normaal he :)

Ja als ik iets bijzonders heb meegemaakt zou ik het ook liefst tegen iedereen willen vertellen, maar ja dat kan nu eenmaal niet...daarom schrijf ik alles op, en komt het een keer uit dan kan ik het alsnog vertellen.

Ik voel me in iedergval erg blij als ik iets meemaak, het heeft me ook geholpen om uit een diep dal te komen, voor mij is het een bewijs dat er veel meer is als alleen het aardse.
RanNutai
RanNutai mrt 24 '08
Wat is normaal, das een goeie, heb ik een lange tijd over nagedacht, en normaal is voor iedereen persoonlijk, wat voor mij normaal is betekend niet dat het voor jou of iemand anders ook normaal is :)

en je hebt gelijk, ik denk dat wij en andere mensen op dit forum wat hoger op de lat staan als het om paranormale verschijnselen gaat.

maar buiten dat vindt ik het wel bijzonder dat ik iemand op dit forum tegenkom die ook iets heeft meegemaakt met ruimteschepen/ufo's en wezens...nooit gedacht.
Beschermengel
Beschermengel mrt 24 '08



En volgens mij zijn we de enige :Phaha

Jammer dat er niet meer mensen reageren, maar misschien komt het nog!
es
es mrt 24 '08
Ikzelf helaas niet, alleen in dromen, maar mijn ouders hebben jaren terug op Vlieland een ufo gezien.
Ze waren 's avonds aan het wandelen over het eiland, mijn broer en ik waren op onze boot, wegens bedtijd helaas. :)
Ze waren in de buurt van de vuurtoren (aardig stuk weg van de jachthaven nu ik er zo over nadenk!) en zagen een licht vanachter de duinen, vanaf het strand dus omhoog gaan. Het ging horizontaal heen en weer, steeds een stukje hoger en toen ineens schoot het recht omhoog. Ze hebben nog een hele tijd een licht puntje gezien. Er was nog een stel aan het wandelen, en die hebben met de aanwezige verrekijker (je weet wel, zo'n groot staand geval) geprobeerd te kijken. Mijn vader heeft ooit nog wel beschreven hoe het eruit zag, kan het me niet meer herinneren, is bijna 25 jaar terug ofzo. Het interessante was dus dat mijn ouders niet alleen waren, er was nog een echtpaar, en ze zagen de vuurtorenwachter naar buiten komen en met een verrekijker ook naar de ufo kijken. De volgende dag zijn ze naar het strand gegaan, hebben op die plek een stuk verbrand touw gevonden, verder niets.
Jaren later waren we weer Vlieland, ik was voor het laatst mee, en we gingen de vuurtoren bezichtigen, hij was die dag open.
Mijn moeder sprak de vuurtorenwachter aan over die avond, jaren ervoor, over 'het lichtende ding' wat vanaf het strand kwam. De vuurtorenwachter schrok zichtbaar, en hield toen een verhaal over een weerballon en dat er wel vaker weerballonnen werden opgelaten op het strand, en dat die nog heel lang zichtbaar zijn.
Mijn ouders zeiden later dat hij dat verhaal verzonnen had, want een weerballon had niet zo veel lichtjes, en gaat niet horizontaal en dan enorm snel verticaal omhoog. :)

Maar zelf heb ik nooit wat gezien helaas, we zitten hier wel in de aanvliegroute van Schiphol, dus er hangt wel genoeg in de lucht. :-D
Beschermengel
Beschermengel mrt 26 '08


Ja zie je ...ik denk dat veel meer mensen hier ervaringen mee hebben, maar het uiteindelijk toch niet durven te vertellen.

En de vuurtorenwachter wist zich waarschijnlijk ook geen raad..haha

Leuk dat je het me wilt vertellen..zo'n tijd geleden maar vergeten doe je het niet!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki