Loading...
nl

Ruimteschip

Beschermengel
Beschermengel mrt 18 '08


Een paar dagen geleden weer iets bijzonders meegemaakt ..en ik denk dat het te maken had met de V en het losse vel..het was dezelfde man die ik zag die het V teken gaf.

Ik zat in een Ruimteschip ( echt waar!) ik zat achterin ..en kon zo in het heelal kijken, voorin zaten 2 mannen met gladde helmen op ..het waren volgens mij lichtwezens ...lang licht haar onder de helm uit.

ik was de enige die er zat ( als passagier ) en toen ik besefte waar ik was ..was ik weer terug in mijn bed.

Nu ben ik boeken gaan zoeken over lichtwezens in Ruimteschepen en kwam uit bij het boek van Ashtar ... heeft iemand hier ook ervaringen mee?
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mrt 18 '08
http://members.tripod.com/~ACCNL/welkom.html

de website waar informatie staat
RanNutai
RanNutai mrt 19 '08
Nee, ik heb daar nog geen ervaring mee.
Ik heb al wel eens een dergelijk ruimteschip waargenomen, aan de buitenkant en heel dichtbij.
dragon
dragon mrt 19 '08
wow beschermengel,

hoe zag dat ruimteschip eruit?
Beschermengel
Beschermengel mrt 19 '08

Hallo RanNutai en Dragon,

Wat fijn dat jij ook zoiets hebt meegemaakt RanNutai!
hoe zag het Ruimteschip er bij jou uit?

Dragon, ik zat in het schip dus de buitenkant heb ik niet gezien jammer! ik zat achterin er waren ongeveer 6 rijen stoelen voor mij (1 rij met 5 of 6 stoelen dus ongeveer 36 plaatsen.

Voorin waren 2 stoelen met 2 Lichtwezens? ze hadden gladde helmen op en er stak lang haar uit de helmen.
De gezichten kon ik niet echt goed zien, maar leek toch wel erg veel op de man die ik gezien had met het V teken!

Nims vroeg me nog wie de entiteit was ...nu denk ik Ashtar..hij lijkt er in iedergeval veel op de beschrijving die ze geven, lange man ongeveer 2 meter 10 ..lang haar...spits gezicht..bijzondere ogen. klopt allemaal.