Loading...
nl

heb ik het en hoe moet ik er mee omgaan

tim123
tim123 mrt 12 '08
hoi,

Ik ben 14jaar en heb ontdekt dat ik een gaven heb
ik zat zaterdag avond voor mijn pc en ik kreeg iets binnen van
ga urie geller kijken op tv.
Ik ging kijken en na de uitzending kreeg ik het gevoel dat ik ook iets kon.
Ik ging meteen op google zoeken en ben er achtergekomen dat ik
heldervoelend ben denk ik teminste.
De volgende dag in de klas deed ik een vinger op een vriend van me
ik kreeg hoofdpijn en voelde me misselijk woorden na 5min was het weer over.
Ik dacht aan negative energie.Maar is het ook zo?

Trouwens als ik me diep constereer en me handen 15cm bij elkaar van daan houdt voel ik eneregie veld ik ken het een beetje indrukken en als ik me gevoel uit me handen haal drukt het me handen weg wat is dit???

Meer mensen in mijn familie hebben gavens mijn oma kan wonden genezen je voelt er iedegval er niets meer van
mijn broer die kan soms apperaten zomaar aanzetten als ze stuk zijn

dus heb ik heldervoelend heid en wat is die enrgie
en wat kan je er nouw ech mee?

ps:sory voor de typ fouten als die er in zitten
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 12 '08
Welkom Tim,

Dat met je handen is je eigen energieveld, en het klinkt alsof je een poging tot magnetiseren hebt gedaan. Als je dit rustig probeert te voelen, zul je merken dat je steeds meer kunt voelen van de energievelden om je heen. Wel wil ik je waarschuwen dat je het op je eigen tempo moet doen, en niet teveel wilt doen, want anders heb je het op een gegeven moment niet meer onder controle. Dus gewoon rustig aan, je er wat meer in verdiepen (door hier bijvoorbeeld veel te lezen) en zeker alles vragen wat er in je opkomt. Wij weten hier heel goed wat je wel en niet kunt, en of je ergens voorzichtig mee moet doen, of niet :).

Groetjes Julien.
tim123
tim123 mrt 13 '08
erg bedankt maar dan heb ik nog wat vragen er over
wat kan je dan met energie velden?
hoe kan je voelen dat het een negatief of posetiefe energie veld is?
Thomas A
Thomas A mrt 13 '08
Ha die Tim, welkom hier op Merudi!!!!

Ga ook eens aanschaffen "intuïtieve ontwikkeling" van Linda Keen. Dit boekje zal je snel en intensief opweg helpen wat jouw willen weten betreft!

sucses

Thomas
Beschermengel
Beschermengel mrt 13 '08

Hoi Tim...Welkom hier,

Ikzelf heb ook veel aan het boek, Licht op de Aura ...Healing via het menselijk energieveld..gehad. (van Barbara Ann Brennan)
Maar wat Thomas zegt is ook goed hoor, er zijn er eigenlijk vele van.

Daar kun je ook leren je eigen energieveld te zien en voelen, het is maar een greep uit de vele boeken hoor.
es
es mrt 13 '08
Hoi Tim,

welkom hier, wat je voelt is je eigen aura. Probeer dit maar eens: Je houdt je handen voor je borst tegen elkaar aan, en haalt ze langzaam een heel stuk uit elkaar. Als je weer langzaam naar elkaar toe beweegt voel je de weerstand toenemen, opeens verdwijnen en weer toenemen en weer verdwijnen. Een aantal keer. Dat zijn de verschillende lagen van je aura.
Ga inderdaad maar veel lezen, en als je last krijgt van teveel dingen voelen, bescherm jezelf dan door een zilveren of gouden koepel om jezelf heen te zetten. NiMs heeft ook hier iets geschreven over een gouden pyramide, dat is ook een hele goede tip. En vergeet jezelf niet lekker stevig aan de aarde vast te maken. Maar dat kom je vanzelf tegen als je over dit soort dingen gaat lezen.
Ook een goed boek vond ik Energetische Bescherming (of zoiets) van Fons Delnooz. Heb ik veel aan gehad.

Succes ermee!
admin
admin mrt 13 '08
Hallo Tim,

Welkom in ons midden!
Wat Es bedoelt met je aan de aarde vastmaken heet eigenlijk gronden.
Dat kun je al doen door gewoon lekker tegen een dikke boom aan te gaan zitten, met je handen in de aarde te wroeten of gewoon een wandelingetje maken in de natuur.

Goede tips allemaal!

p.s. maak je maar geen zorgen om je tiepvauten hoor, dat probleem heeft iedereen hier wel eens :)
tim123
tim123 mrt 13 '08
erg bedankt voor de tips en trouwens wat bedoelen jullie met een gouden of zilver koepel?
Ik ga binnen kort een boek halen over deze kracht ik wil er graag
mee leren omgaan.
es
es mrt 13 '08
Hihi, klopt Karin, maar ik dacht het even simpel te houden voor Tim! :)
En Tim, op internet is ook al veel te vinden, te beginnen op deze site. :)
tim123
tim123 mrt 13 '08
er is inderdaat veel te vinden maar wat valt er nouw presies in
mijn gaven en wat niet?
en hoe moet ik nouw tegen de mensen om heen gaan gedragen laten
merken dat ik krachten heb of niet?

ik wil graag veel dingen over weten en wat nouw echt de basis
is van het heldervoelend zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 13 '08
Hoi Tim,

Alles over de pyramide van licht kun je vinden via:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/13790/page/#Post13790

Het zal je goed kunnen helpen.
tim123
tim123 mrt 13 '08
kennen fouten krachten me dan zomaar opsporen of is het ook om soms
energie velden te blokeren?
JulienMoorrees
Ja ze kunnen je opsporen als je ervoor openstaat. Daarom is het ook belangrijk om als eerste je pyramide te maken, zodat ze geen contact meer met je kunnen maken. Via deze pyramide sluit je jezelf namelijk af.
Beschermengel
Beschermengel mrt 13 '08

Zo ( lijkt wel een beetje op Debiorah ) hihi
tim123
tim123 mrt 13 '08
de zon is dat een energie bron?
want ik geniet er altijd van en word dan meestal blij

en trouwens die chakra's waar zijn die nouw voor
ik hoor hier en daar energie en doorstroming er van
en in belans houden

en hoe vaak moetje die drie hoek maken?

Dankje alvast
Beschermengel
Beschermengel mrt 13 '08

Chakra's zijn werkzaam in ons fysieke, emotionele en mentale lichaam. Als onze chakra's goed werken dan is elk lichaam in evenwicht

De driehoek kun je altijd maken wanneer je je niet prettig voelt of bang bent of wat dan ook het maakt niet uit. Het beschermt je altijd!

Ja de zon is een enorme energiebron! ik word daar ook altijd heel blij van...ik denk meerder mensen hoor :P
Thomas A
Thomas A mrt 13 '08
En ook werkt het heel goed als je gewoon met vrienden gaat chillen Tim en oplet wat waarheid is en wat niet. Lijkt misschien niet zo belangrijk, maar is het wel. Gaat ook over de eigen gevoeligheid en deze spiegelen aan je (harte)waarheid. Die moet je dus flink ontwikkelen, door voor-al 'gevoelig' waar te nemen. De rest komt vanzelf..............
JulienMoorrees
De zon is 1 van de belangrijkste aardse energiebronnen, het is de levensadem voor het materiele leven op deze planeet. Dus wat jij voelt, klopt helemaal! Ik geniet altijd echt van zonlicht, geeft je zoveel energie.
tim123
tim123 mrt 14 '08
Dankje voor het antwoord!
trouwens ik kreeg vandaag trillingen door me heen van me hoofd tot borst kast en beetje in mijn benen wat ik eigelijk nooit heb wat is dit?

En trouwens ik kwam vandaag heel veel kraaien tegen die ik eigelijk
niet zo vaak ziet is dit een teken erges van?

Alvast bedankt!
Wullabee
Wullabee mrt 14 '08
hi Tim,

Kraaien zijn dieren die voor spiritualiteit staan,en het betekend dat je meer met je-zelf bezig moet zijn.
De trillingen zijn energie.
Is er iemand die met je bezig is?je energie stuurt mischien?

lg brigit
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske