Loading...
nl

Ik ben heel nieuwsgierig geworden!

es
es mrt 11 '08
Het is de laatste tijd zo druk met fotolezingen, ik ben eigenlijk toch wel heel nieuwsgierig geworden. Ik zou jullie graag willen vragen of jullie ook eens een foto van mij willen lezen. Ik ben heel benieuwd wat er uitkomt.
Succes en alvast heel hartelijk bedankt voor jullie inspanningen!

http://images.merudi.net/displayimage.php?pid=1132&fullsize=1
Delen:
admin
admin mrt 11 '08
Wat heb jij een lief gezichtje Es!
Wat ontzettend leuk je eens te kunnen zien :)
es
es mrt 12 '08
Hee, je kan ook overdrijven he! :)
Had je trouwens gezien wat een bijzondere foto dit is? Ik heb zowaar een stukje van De Bron vastgelegd! De Bron van Strijki, linksbovenaan de foto! Zal ik hem ook in de Orbs-photogallery zetten? LOL!
admin
admin mrt 12 '08
Wah, jij werkt met de knijperski- symbolen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 14 '08
Hallo Es,

Ik wil zeker ook jouw foto lezen! Zoals gewoonlijk hoor ik graag wat er wel / niet klopt, en ook is het onder voorbehoud.

Ik zie iemand die harmonieus is, en dit ook zoekt. Ruzies vind je verschrikkelijk en kan je ook niet tegen. Jij moet echt iets uitpraten / uitgepraat hebben anders kan je er echt niet van slapen.

Je bent geen extroverte persoonlijkheid en vind het niet zo belangrijk om op de voorgrond te staan. Je vind het prima om op de achtergrond te staan. Je bent echter wel zo nieuwschierig dat je wel precies wilt weten hoe het allemaal in elkaar zit.

Je bent redelijk handig en vind het prima om zelf dingen uit te zoeken. Hoewel je zelf vaak vind dat je iets niet kunt, blijkt dan toch weer als je het probeert, dat je het dan toch blijkt te kunnen.

Jij kan goed priegelen. Zeg maar van dat knutselwerk waar je heel veel geduld voor nodig hebt. Je bent daarom ook creatief en ik vind jou wel iemand die zelf gemaakte kaarten maakt, of schilderd.

Ik zie ook een gekwetsheid in je. Iets waardoor jij moeite hebt met bepaalde dingen in je leven, en misschien zelf ook wel dingen laat, die je liever wel had willen doen. Kijk uit dat het je niet teveel beperkt in je dagelijks leven. Vergeet niet dat het al een hele tijd geleden is, en jij ondertussen ook alweer een heel stuk veranderd bent.

Misschien ligt het aan de foto, maar ik zie tranen in je ogen staan. Ik weet niet precies wat ik ermee aanmoet, dus daarom zeg ik er alleen maar over dat je wat meer dingen moet gaan loslaten. Misschien zit ik er helemaal naast, maar ik denk het eigenlijk niet.

Je hebt een gouden hart, en dat is één van je sterke kanten. Je zorgt voor alles en iedereen, en je voelt je daar super goed bij. Helemaal top!

Complimententjes heb je moeite mee om te ontvangen, en dat zal ook een groot gedeelte door je onzekerheid komen. Daarom wil ik je zeggen, ik ben trots op je, dat je zo'n confronterende lezing aandurft! Goedzo!

Ok, dit was mijn lezing. Ik zou het erg leuk vinden als ik hoor wat er wel / niet klopt :).

Groetjes Julien.
es
es mrt 14 '08
 Origineel bericht van: Karin
Wah, jij werkt met de knijperski- symbolen!

Ja, dat zijn enorm sterke symbolen, zet er maar eens een op je neus, haha!
es
es mrt 14 '08
 Origineel bericht van: NiMS
Hallo Es,

Ik wil zeker ook jouw foto lezen! Zoals gewoonlijk hoor ik graag wat er wel / niet klopt, en ook is het onder voorbehoud.

*** Hoi NiMs,
ik zal mijn reactie bij de *** zetten.

Ik zie iemand die harmonieus is, en dit ook zoekt. Ruzies vind je verschrikkelijk en kan je ook niet tegen. Jij moet echt iets uitpraten / uitgepraat hebben anders kan je er echt niet van slapen.

*** Dat klopt. Discussies ga ik niet uit de weg, maar ruzies wel. Ik moet wel zeggen dat dat wel verbeterd is de laatste jaren, het is erger geweest.

Je bent geen extroverte persoonlijkheid en vind het niet zo belangrijk om op de voorgrond te staan. Je vind het prima om op de achtergrond te staan. Je bent echter wel zo nieuwschierig dat je wel precies wilt weten hoe het allemaal in elkaar zit.

*** Ja, dat klopt. :)

Je bent redelijk handig en vind het prima om zelf dingen uit te zoeken. Hoewel je zelf vaak vind dat je iets niet kunt, blijkt dan toch weer als je het probeert, dat je het dan toch blijkt te kunnen.

Jij kan goed priegelen. Zeg maar van dat knutselwerk waar je heel veel geduld voor nodig hebt. Je bent daarom ook creatief en ik vind jou wel iemand die zelf gemaakte kaarten maakt, of schilderd.

*** Ik ben eigenlijk ambachtelijk meubelmaker van beroep. Ik hoop er ooit nog wel eens wat mee te kunnen doen. Ik ben nu voornamelijk aan het scrapbooken en mijn man vindt dat ik moet gaan schilderen. Heb wel een paar dingen gedaan, en hij vindt dat ik daar meer mee moet gaan doen. Tja, tijd!!
Maar het klopt inderdaad! Ik heb het ook echt nodig, word chagrijnig als ik een week niets heb kunnen doen.

Ik zie ook een gekwetsheid in je. Iets waardoor jij moeite hebt met bepaalde dingen in je leven, en misschien zelf ook wel dingen laat, die je liever wel had willen doen. Kijk uit dat het je niet teveel beperkt in je dagelijks leven. Vergeet niet dat het al een hele tijd geleden is, en jij ondertussen ook alweer een heel stuk veranderd bent.

*** Ja, dat klopt wel. Ik weet niet precies wat het is, ik denk meer het totaal van wat er allemaal in mijn jeugd is gebeurd. Ik ben inderdaad een hoop veranderd. Gelukkig maar, want het was niet best. :$

Misschien ligt het aan de foto, maar ik zie tranen in je ogen staan. Ik weet niet precies wat ik ermee aanmoet, dus daarom zeg ik er alleen maar over dat je wat meer dingen moet gaan loslaten. Misschien zit ik er helemaal naast, maar ik denk het eigenlijk niet.

*** Volgens mij klopt dat ook. Ik ben natuurlijk mijn oudste dochter verloren, en ik loop al een aantal dagen rond met een verdrietig gevoel onder de oppervlakte. Het wil er nog niet uit, en geen idee waar het vandaan komt. Zal wel met die gekwetstheid en het loslaten te maken hebben.

Je hebt een gouden hart, en dat is één van je sterke kanten. Je zorgt voor alles en iedereen, en je voelt je daar super goed bij. Helemaal top!

*** Nou, oeh, dat is wel een beetje zo, maar ik hou tegenwoordig goed mijn grenzen in de gaten, en laat sommige dingen toch maar liggen! Zo heel zorgzaam ben ik nou ook weer niet hoor, ik ga soms liever scrappen, hahahaha!! Vooral als het huishoudelijke klusjes betreffen. :#

Complimententjes heb je moeite mee om te ontvangen, en dat zal ook een groot gedeelte door je onzekerheid komen. Daarom wil ik je zeggen, ik ben trots op je, dat je zo'n confronterende lezing aandurft! Goedzo!

*** Nou, dank je wel! Ik heb er ook lang over gedaan voordat ik hier een foto neerzette. Maar zo confronterend is jouw lezing ook niet, je hebt heel veel positieve dingen gezegd.

Ok, dit was mijn lezing. Ik zou het erg leuk vinden als ik hoor wat er wel / niet klopt :).

Groetjes Julien.

*** Nou, alles dus! Ik ben blij met de positieve beoordeling, zeg maar. :PFijn om te horen, dank je wel!!

Esther
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 15 '08
Graag gedaan en bedankt voor je reactie!
es
es mrt 23 '08
Misschien nog iemand anders die mijn foto wil lezen? Ben nog steeds nieuwsgierig. :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki