Loading...
nl

Help je kind! - Nieuw op Merudi

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 11 '08
Vanaf vandaag is het Help je kind! forum toegevoegd aan Merudi. Dit forum is geheel in het beheer van Debiorah en volledig ondersteund door Merudi.

Na overleg leek het ons een enorme toegevoegde waarde voor Merudi aangezien er een goede relatie tussen nieuwe tijdse kinderen en gedragsgerelateerde problemen bij kinderen. Gezien het grote bereik dat Merudi al heeft, kan dit beide fora een enorme sprong voorruit helpen.

Wij wensen Debiorah heel veel success met dit super initiatief!
Delen:
Thomas A
Thomas A mrt 11 '08
And so am I en graag ondersteun ik e.e.a.

Fantastisch Deborah!
Debiorah
Debiorah mrt 11 '08
Dankje Nims, ik voel me bijzonder trots! :)

Ik hoop dat het net zo'n fijne en vertrouwde plek wordt als Merudi.

Voor iedereen die zich betrokken voelt bij speciale kinderen.
Waar men elkaar kan ontmoeten om informatie, levensvragen en ervaringen te delen.

Omdat ik weet dat er al veel merudianen met bijzondere verhalen en inzichten zijn, wil ik bij deze een oproep doen om mee te werken aan dit initiatief.

Elke stap is er een!
Anne
Anne mrt 11 '08
Debiorah wat leuk! :)Ik vind het een goed idee van je.
Ik ga er zo eens een kijkje nemen.
Succes ;)
admin
admin mrt 11 '08
admin
admin mrt 11 '08
gefeliciteerd Deborah, ik vind het een aanwinst!
gast
gast mrt 11 '08
Mooi initiatief Debiorah. Ik hoop dat je ook open staat voor eerste hands ervaringen en inzichten.
Debiorah
Debiorah mrt 11 '08
Dank allemaal, ben nu druk bezig te promoten. :)

@karin: bijzonder mooi stukje! misschien ook leuk voor help je kind? ;)

@gast: Hoe bedoel je dat precies, ik sta er zeker open voor, maar het is niet zozeer in mijn belang. Dus als jij die hebt, ik zou zeggen deel ze!
Beschermengel
Beschermengel mrt 11 '08





Heel goed Debiorah!
gast
gast mrt 11 '08
Ik bedoel; heb je er iets aan om het van de andere kant te horen hoe het ervaren wordt. Van een ervaringdeskundige zou ik maar zeggen (ofwel van de nieuwetijdse mens zelf)
Er wordt hier veel gesproken door de ouders, en mensen die met ze werken, van nieuwetijdse kinderen maar weinig met die nieuwetijdse kinderen zelf.
Hoe die (gewezen) kinderen tegen de maatschappij aan kijken en de discussies over hun hoofd heen. Mogen we mee praten?
Debiorah
Debiorah mrt 11 '08
Wat denk jij dan! Tuurlijk! :)
Overigens meen ik zelf ook een nieuwetijdskind/mens te zijn. Dat is ook de reden dat ik zo meevoel met deze kinderen en omgeving. Ik herken mezelf, en erken de kinderen. In mijn overtuiging zijn ze er niet voor niets!
Het is niet alleen een kind opvoeden en helpen, voor degen die dit doen is het ook een heel proces van vallen en opstaan. Naar mijn mening leren deze kinderen ons het hart te openen en ons beeld van het leven opnieuw te vormen.
Dus Gast ik ben heel benieuwd!
sarina
sarina mrt 11 '08
Fantastisch initiatief, natuurlijk wil graag helpen, xxx Sarina.
Debiorah
Debiorah mrt 12 '08
Dat vind ik geweldig Sarina! Jij hebt veel te vertellen :)
gast
gast mrt 12 '08
Dat is heel mooi gezegt, Debiorah! Ze zijn er om ons hart te open en dat we gaan zien wat er werkelijk is en niet wat we denken hoe het was of moet zijn.
Dat het geen makkelijke opgave is voor beide partijen blijkt alleen al aan het aantal gespreksgroepen en dergelijke die over dit onderwerp gaan.

Weet je dat ik op de MDGO-AW ook een scriptie heb geschreven over autisme. Toen was er een stuk minder over bekend, maar zeker niet afwezig. Jammer genoeg zit die in de opslag anders had ik nog wat stukjes uit de oude doos kunnen schrijven.
liesanne
liesanne mrt 12 '08
Fijn hoor -Help je kind- op Merudi!!! Veel succes ermee!
es
es mrt 12 '08
Goed idee Nims en Debiorah!
Alles op een plek vergroot vast de bezoekersaantallen en dus de deelname!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki