Loading...
nl

Ze laten me niet met rust

RanNutai
RanNutai mrt 8 '08
Mijn slaapkamer zit vol met entiteiten hetzij negatief of postief, in ieder geval zijn het mensen die ik niet ken, ze vielen mij voortdurent lastig, met dekens van me af trekken tot rare geluiden aan toe, mijn honden slapen ook daar en zelfs hun sliepen niet rustig meer, ze waren nogal opgefokt.

Nu moet ik erbij zeggen dat m'n slaapkamer des tijds niet erg vrolijk eruitzag, alles in m'n kamer was wit muren plafond etc...
uiteindelijk heeft het mij doen besluiten om m'n kamer eens te verbouwen ik dacht des tijds dat het misschien wel eens zou kunnen helpen.
Rustgevende kleuren gebruikt en inderdaad in het begin heeft het wel geholpen geen last ik kon rustig slapen en had van niets of niemand last.

Tot 5 a 6 weken nadien, toen begon het weer en uitgereknd als ik net in m'n bed lag kamer is overigens pikkedonker zonder licht.
Na een poosje was ik het helemaal zat ik kreeg echt geen rust meer, overdag liep ik erbij als een zombie lijkbleek (slaap gebrek).
tot ik een keer vergat m'n nachtlampje uit te doen, halleluja ik had geen last meer sinds dien slaap ik eigenlijk alleen nog maar met dat lampje aan. :S

Maar dat is niet helemaal de bedoeling, ik wil ook wel eens rustig kunnen slapen zonder dat lampje.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Of is er iemand met een soort gelijke ervaring?

Wat ik wel even erbij moet vermelden is dat het me nergens met rust laat overal waar ik ook ga logeren al ga ik op vakantie naar china het volgt me.
Delen:
Wullabee
Wullabee mrt 8 '08
hi,

Ik heb t gevoel dat ze je aandacht voor iets vragen.vooral omdat t niet uit maakt waar je bent.
Je kan vragen of ze je duidelijk maken kunnen wat ze willen,en komt er niks dan vraag je ze vriendelijk en resoluut je huis te verlaten,
Jij bent uiteindelijk de chef in eigen huis.
lg soul
RanNutai
RanNutai mrt 9 '08
Dat zou heel goed mogelijke kunnen zijn, ik ga het eens proberen kijken wat eruit komt.

Hartstikke bedankt voor je reactie soullove
Anne
Anne mrt 9 '08
Hallo RanNutai,

Heb je ook dromen? Zoja watvoor dromen.
Ik zelf slaap ook altijd met een licht aan anders kan ik echt niet slapen en voel ik me niet veillig.
Verder heb ik ook wel last gehad van entiteiten in me slaapkamer. Ik schrok er eerst van en kon niet slapen ervan. Daarna heb ik gezegd dat ze weg moesten gaan en heb ik er geen aandacht aan geschonken ookal voelde ik aanwezigheid dit heb ik vol gehouden en daarna verdwenen ze.

Je kan je zelf ook in het licht plaatsen. Dan visualiseer je wit licht om je heen en zeg je dat er geen negatieve dingen bij je kunnen komen.
Zo kan je ook je kamer in het licht plaatsen.
En je kan je gids vragen of deze jou wilt bescheremen. Je hoeft je gids overigens niet te kennen om dat te vragen.

Groetjes aNNe
RanNutai
RanNutai mrt 9 '08
@Anne

Ik heb inderdaad ook dergelijke dromen, ik weet alleen niet of dat iets met elkaar te maken heeft, vooral 1 droom blijft me heel erg bij, dat gaat over mijn malthezertje (Lady), zij verdronk in m'n droom en wat ik ook deed het beestje gaf geen reactie.
En zo nog meer van dat soort dromen, heel apart.
Ook heb ik een keer gedroomd over mijn overleden Oma, die stond recht voor me in een wit gewaad ze praatte tegen me maar ik verstond niet wat ze zei hoe zeer ik ook m'n best deed.
Anne
Anne mrt 9 '08
RanNutai,

Ik heb ook heel veel dromen gehad over mensen en mijn kat die dood gingen ik zag ze doodgaan ze verdronken of ze werden vermoord/ of neergeschoten. Of ik zelf ik zag mezelf doogaan. Hierdoor voelde ik me heel de dag kut.

Wel raar dat jij dat ook hebt. Ik weet nog steeds niet de betekenis van al die dromen. Maar ze zijn wel vreemd en zullen zeker wat betekenen.
of het in verband staat met entiteiten dat zou misschien wel kunnen dat ze je op 1 of andere manier bang willen maken/ aandacht van je willen.

Dat je hebt gedroomd over je oma kan misschien wel betekenen dat ze nu ook bij je is tussen al die negatieve en positive entiteiten in je kamer.

Wat voel je hier zelf allemaal over?
RanNutai
RanNutai mrt 9 '08
Wat m'n oma betreft voelt het best goed, het was m'n enigste oma maar tevens ook m'n lievelings oma, elke vakantie en elk weekend was ik bij haar, we hadden een hele hechte band, dus ik vindt het niet beangstigend dat ze voor m'n neus staat in m'n droom, ik vindt het zelfs een heel erg mooi iets, maar wat me wel beangstigd is dat over m'n hondje die leeft nog ze is pas 3 geworden en heb al 2x over een droom over haar gehad 1x door verdrinking om het leven gekomen en 1x dood geschoten.

Ik heb ook geen flauw idee wat dat te betekenen heeft het benauwd me wel erg moet ik zeggen.
Als ik die nacht daarover gedroomd heb dan voel ik me de hele dag opgelaten en hou m'n hondje de hele dan in gaten in hoop dat er niks met haar zal gebeuren.

Ik weet niet maar aan de ene kant heb ik ook het idee dat het wat met vroeger te maken heeft ik ben toen mijn aller eerste hondje kwijtgeraakt door een ernstige ziekte, heb er helaas geen afscheid van kunnen nemen, ik ben er des tijds 3 maanden ziek van geweest, zou dat het misschien kunnen wezen?

Als iemand het weet hoor ik het graag.
Beschermengel
Beschermengel mrt 9 '08


Ik denk het wel,

Verdrinken symboliseert het ondergedompeld worden in de zee van het leven en daarom een verlies van het ego.

En denk dat je niet bang hoeft te zijn voor het verliezen van je hondje ...maar dat het meer symbolisch is.
Anne
Anne mrt 9 '08
ja ik denk ook niet dat je hondje echt dood gaat het is meer symbolisch voor iets anders.

watvoor dromen heb je nog meer??
Want het lijkt veel op de dromen die ik heb beschreven in me vorige bericht....
Gek
RanNutai
RanNutai mrt 9 '08
Nu ik het zo teruglees lijkt het inderdaad veel op de dromen die jij gehad hebt, was me eerst nog eigenlijk niet zo opgevallen.

De droom die me het meest bij staat is: Ik was bij mijn oma samen met m'n ouders koffie aan het drinken en zo ineens was m'n oma verdwenen, toen ben ik naar buiten gelopen waar ik een stadje opmerkte dat stadje was omringt door groene rook, ik dacht dat er ook paarse rook bij zat maar weet het niet zeker meer, ik werdt nieuwsgierig en ik ging naar dat stadje eenmaal aangekomen ging ik een huis binnen, maar daar bleek het ongelovelijk te spoken veel poltergeist verschijnselen zoals kopjes en schotels die door de lucht vlogen, deuren die dicht slaan, tafels die verschuiven...ik werdt er bang van, ik heb dus geprobeerd keihard weg te rennen wat me niet lukte, maar er stond wel een racefiets die ik gepakt heb en daar kon ik wel weer op wegkomen ik ben toen zo ver mogelijk weg gegaan en kwam uiteindelijk uit in de stad waar ik geboren en getogen ben maar al jaren niet meer woon.

Voor de rest weet ik het eigenlijk niet meer wat voor dromen ik allemaal heb de meeste dromen vergeet ik weer op het moment ik wakker wordt.
Debiorah
Debiorah mrt 9 '08
Ik snap dat je niet vrolijk word van al die bezigheid in je kamer. Maar zoals ook al genoemd is jij hebt de macht om ze weg te sturen, maar dan moet je die macht wel grijpen. Vind je het niet apart dat een lampje helpt? Denk je dat het werkelijk de macht van de lamp is of is het lampje een middel om jezelf af te kunnen schermen? Ook denk ik dat ze er niet voor niets zijn, vaak als ze echt zo blijven hangen hebben ze iets duidelijk te maken. Het kan zijn dat jij ze daarbij kan helpen.

wat je beschrijft over je oma, ga er maar vanuit dat ze bij je is (geweest). Ik kom wel gelijk met de deur in huis vallen maar ik denk dat het belangrijk is voor jou om iets met je gaves te doen. :)Je hebt ze anders zou je de entiteiten niet opmerken.

Wat ik ook teruglees uit je dromen is je angst. Vooral in je laatste beschrijving komt voor mijn gevoel erg naar voren dat je vlucht voor paranormale verschijnselen, aan de ene kant wil je het wel want het is een deel van je aan de andere kant weet je niet wat je ermee aan moet en duwt het dan liever van je af.

Groen staat vaak voor harmonie en heling, paars staat voor het paranormale en verheffing. Een huis staat vaak voor je innerlijke wereld en heeft betrekking op je ziel en de manier waarop je het leven inricht. Vervolgens de fiets om te vluchten...in spirituele zin symbool voor dualiteit.

De dood in dromen staat symbool voor verandering, een uitdaging in het leven, door je houding tov het leven bij te stellen en te accepteren dat je opnieuw kunt beginnen.

De dromen over je hondjes kunnen verschillende betekenissen hebben, je kan hierdoor in contact gebracht worden met de gebeurtenis die je al beschreef, een verband met je angst is dan ook niet moeilijk te vinden. Maar een hond staat ook voor loyaliteit en betrouwbaarheid. Tevens staan honden ook symbool als wachters van de onderwereld, denk maar aan egypte anubis.

Misschien komt het allemaal wat direct over maar ik schrijf wat erin me opkomt en ik heb erg sterk het gevoel dat je niet zozeer vlucht voor de entiteiten maar voor je eigen gaves en onzekerheden hierin. Das overigens helemaal niet gek! Ik heb het gevoel dat je een bepaalde stap moet nemen, je weet geloof ik ook wel wat dat is, ik wil je niet alles in de mond leggen dus ben erg benieuwd hoe jij hier tegenover staat.

:$Pleas correct me if im wrong!
RanNutai
RanNutai mrt 10 '08
 Origineel bericht van: Debiorah
Ik snap dat je niet vrolijk word van al die bezigheid in je kamer. Maar zoals ook al genoemd is jij hebt de macht om ze weg te sturen, maar dan moet je die macht wel grijpen. Vind je het niet apart dat een lampje helpt? Denk je dat het werkelijk de macht van de lamp is of is het lampje een middel om jezelf af te kunnen schermen? Ook denk ik dat ze er niet voor niets zijn, vaak als ze echt zo blijven hangen hebben ze iets duidelijk te maken. Het kan zijn dat jij ze daarbij kan helpen.

Ik denk me veiliger te voelen door het lampje, maar andere kant weet ik donders goed dat het eigenlijk niks oplost en dat de entiteiten toch wel blijven of het lampje uit of aan is.

wat je beschrijft over je oma, ga er maar vanuit dat ze bij je is (geweest). Ik kom wel gelijk met de deur in huis vallen maar ik denk dat het belangrijk is voor jou om iets met je gaves te doen. :)Je hebt ze anders zou je de entiteiten niet opmerken.

Ik heb gaves inderdaad, tenminste ik ben vaak genoeg met de neus op de feiten gewezen vooral door m'n moeder.

Wat ik ook teruglees uit je dromen is je angst. Vooral in je laatste beschrijving komt voor mijn gevoel erg naar voren dat je vlucht voor paranormale verschijnselen, aan de ene kant wil je het wel want het is een deel van je aan de andere kant weet je niet wat je ermee aan moet en duwt het dan liever van je af.

Dat is waar, ik verstop het eigenlijk nog liever dan dat ik er iets mee zou doen, ook omdat ik niet weet wat ik ermee aan moet en hoe ik ermee om moet gaan, vandaar dit forum natuurlijk.

Groen staat vaak voor harmonie en heling, paars staat voor het paranormale en verheffing. Een huis staat vaak voor je innerlijke wereld en heeft betrekking op je ziel en de manier waarop je het leven inricht. Vervolgens de fiets om te vluchten...in spirituele zin symbool voor dualiteit.

De dood in dromen staat symbool voor verandering, een uitdaging in het leven, door je houding tov het leven bij te stellen en te accepteren dat je opnieuw kunt beginnen.

De dromen over je hondjes kunnen verschillende betekenissen hebben, je kan hierdoor in contact gebracht worden met de gebeurtenis die je al beschreef, een verband met je angst is dan ook niet moeilijk te vinden. Maar een hond staat ook voor loyaliteit en betrouwbaarheid. Tevens staan honden ook symbool als wachters van de onderwereld, denk maar aan egypte anubis.

Misschien komt het allemaal wat direct over maar ik schrijf wat erin me opkomt en ik heb erg sterk het gevoel dat je niet zozeer vlucht voor de entiteiten maar voor je eigen gaves en onzekerheden hierin. Das overigens helemaal niet gek! Ik heb het gevoel dat je een bepaalde stap moet nemen, je weet geloof ik ook wel wat dat is, ik wil je niet alles in de mond leggen dus ben erg benieuwd hoe jij hier tegenover staat.

Je hebt hier absoluut gelijk in, ik ben inderdaad onzeker over m'n gaves, omdat ik gewoon weg niet weet hoe ik ermee moet omgaan.

:$Pleas correct me if im wrong!


Bedankt voor de duidelijke omschrijving en uitleg, ik begrijp hieruit dat ik dus op paranormaal gebied nog veel dingen moet leren, maar ook ervoor moet gaan openstellen en niet meer proberen weg te stoppen.
admin
admin mrt 10 '08
Dat met een lampje herken ik wel, heeft niemand anders dat?
sarina
sarina mrt 10 '08
Ik heb ook altijd licht aan als ik slaap, al vanaf dat ik kind was... Nu brandt het licht op de overloop, en hebben bijna alle kinderen licht....
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '08
Ik heb ooit een vriendin van mij geholpen van de gewoonte dat ze iedere nacht met het licht aan moest slapen. Na 1x een zielenkoppeling met haar te hebben gehad, hoefde ze nooit meer het licht aan. Tijdens de zielenkoppeling heb ik een pyramide van licht voor haar gemaakt, waarin ze veilig kan gaan slapen. Gebruik dus je pyramide en je hebt nergens last meer van!
sarina
sarina mrt 10 '08
Ik vind het ook praktisch, val ik niet gelijk van de trap met m'n slaperige hoofd....
admin
admin mrt 10 '08
Ja, ik heb ook altijd een nachtlichtje aan, niet op mijn kamer maar op de gang, wel heb ik de deur altijd op een kiertje.
Ik slaap nogal vast en ik hoor de kinderen anders niet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '08
Dat het practisch is, ben ik met je eens, maar over die situatie had ik het niet. Ik had het over de situatie waarop je niet meer zonder licht durft te gaan slapen, en er zelfs door wakker ligt.
admin
admin mrt 10 '08
Ook dat herken ik wel...
vroeger mocht er bij mij thuis nooit een nachtlampje aan, verschrikkelijk vond ik dat, ik was panisch in het donker.
Toen ik op mezelf ging wonen was ik 24 en mijn oudste was toen 8 maanden. Het eerste jaar had ik werkelijk overal licht branden, slaapkamer, keuken, gang, huiskamer, zo bang was ik.
Uiteindelijk ben ik steeds meer lampjes uit gaan doen en kan ik nu zonder licht slapen.
Maar ik kan me wel herinneren dat ik me vroeger van alle kanten aangevallen voelde zodra het licht uitging, heel soms gebeurt dat nog en dan doe ik gewoon lekker een klein lampje aan.
Mijn kinderen hebben altijd een klein lichtje gehad, ik vond het zo´n waanzin een gillend en bang kind in het donker te zetten.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki