Mijn slaapkamer zit vol met entiteiten hetzij negatief of postief, in ieder geval zijn het mensen die ik niet ken, ze vielen mij voortdurent lastig, met dekens van me af trekken tot rare geluiden aan toe, mijn honden slapen ook daar en zelfs hun sliepen niet rustig meer, ze waren nogal opgefokt.
Nu moet ik erbij zeggen dat m'n slaapkamer des tijds niet erg vrolijk eruitzag, alles in m'n kamer was wit muren plafond etc...
uiteindelijk heeft het mij doen besluiten om m'n kamer eens te verbouwen ik dacht des tijds dat het misschien wel eens zou kunnen helpen.
Rustgevende kleuren gebruikt en inderdaad in het begin heeft het wel geholpen geen last ik kon rustig slapen en had van niets of niemand last.
Tot 5 a 6 weken nadien, toen begon het weer en uitgereknd als ik net in m'n bed lag kamer is overigens pikkedonker zonder licht.
Na een poosje was ik het helemaal zat ik kreeg echt geen rust meer, overdag liep ik erbij als een zombie lijkbleek (slaap gebrek).
tot ik een keer vergat m'n nachtlampje uit te doen, halleluja ik had geen last meer sinds dien slaap ik eigenlijk alleen nog maar met dat lampje aan.
Maar dat is niet helemaal de bedoeling, ik wil ook wel eens rustig kunnen slapen zonder dat lampje.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Of is er iemand met een soort gelijke ervaring?
Wat ik wel even erbij moet vermelden is dat het me nergens met rust laat overal waar ik ook ga logeren al ga ik op vakantie naar china het volgt me.