Ik snap dat je niet vrolijk word van al die bezigheid in je kamer. Maar zoals ook al genoemd is jij hebt de macht om ze weg te sturen, maar dan moet je die macht wel grijpen. Vind je het niet apart dat een lampje helpt? Denk je dat het werkelijk de macht van de lamp is of is het lampje een middel om jezelf af te kunnen schermen? Ook denk ik dat ze er niet voor niets zijn, vaak als ze echt zo blijven hangen hebben ze iets duidelijk te maken. Het kan zijn dat jij ze daarbij kan helpen.
wat je beschrijft over je oma, ga er maar vanuit dat ze bij je is (geweest). Ik kom wel gelijk met de deur in huis vallen maar ik denk dat het belangrijk is voor jou om iets met je gaves te doen.

Je hebt ze anders zou je de entiteiten niet opmerken.
Wat ik ook teruglees uit je dromen is je angst. Vooral in je laatste beschrijving komt voor mijn gevoel erg naar voren dat je vlucht voor paranormale verschijnselen, aan de ene kant wil je het wel want het is een deel van je aan de andere kant weet je niet wat je ermee aan moet en duwt het dan liever van je af.
Groen staat vaak voor harmonie en heling, paars staat voor het paranormale en verheffing. Een huis staat vaak voor je innerlijke wereld en heeft betrekking op je ziel en de manier waarop je het leven inricht. Vervolgens de fiets om te vluchten...in spirituele zin symbool voor dualiteit.
De dood in dromen staat symbool voor verandering, een uitdaging in het leven, door je houding tov het leven bij te stellen en te accepteren dat je opnieuw kunt beginnen.
De dromen over je hondjes kunnen verschillende betekenissen hebben, je kan hierdoor in contact gebracht worden met de gebeurtenis die je al beschreef, een verband met je angst is dan ook niet moeilijk te vinden. Maar een hond staat ook voor loyaliteit en betrouwbaarheid. Tevens staan honden ook symbool als wachters van de onderwereld, denk maar aan egypte anubis.
Misschien komt het allemaal wat direct over maar ik schrijf wat erin me opkomt en ik heb erg sterk het gevoel dat je niet zozeer vlucht voor de entiteiten maar voor je eigen gaves en onzekerheden hierin. Das overigens helemaal niet gek! Ik heb het gevoel dat je een bepaalde stap moet nemen, je weet geloof ik ook wel wat dat is, ik wil je niet alles in de mond leggen dus ben erg benieuwd hoe jij hier tegenover staat.

Pleas correct me if im wrong!