Loading...
nl

lees aub mijn foto :)

schaap
schaap mrt 6 '08

lees mijn foto please
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '08
Hallo schaap,

Wil je nog dat je foto gelezen wordt? Ik wil namelijk even weten hoe serieus je bent ;).
schaap
schaap mrt 10 '08
ja dat wil ik graag :)

ik heet nick en ben 19 jaar :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '08
Zou je dan misschien een iets scherpere foto kunnen maken waarbij je recht in de camera kijkt? Dan is het voor ons lezers wat makkelijker :).
peter58
peter58 jun 25 '08
Schaap ? De naam schaap zoals ik het lees ben je dat niet. Daar bedoel ik mee .....als er een schaap over de dam is. Je bent niet echt een meeloper , maar word er wel eens mee in getrokken .Wij hebben allemaal wel eens kattekwaad uit gehaald En soms is de schade die berokkend is aan derde niet de bedoeling geweest. Maar wat nu als het je het spijtgevoel je achtervolgt .Je zou je spijt kunnen gaan betuigen maar krijg je het uit je strot. Of maar dat denk ik niet ben je gewoon in het zielige bankje gaan zitten.

Hier laat ik het even bij
Amber
Amber jul 17 '08
Ik was nieuwsgierig op de site aan het lezen en kwam jou foto tegen en heb me voor jou geregistreerd.

Het gevoel wat ik bij jou(foto) krijg is dat je dringend met iemand (een vertrouwenspersoon) moet gaan praten voordat je foute definitieve beslissingen gaat maken die niet terug te draaien zijn. Het gevoel en de gedachte die in jou hoofd rondging op dat moment laat het los!

Misschien zeg ik nu iets waarbij je zoiets hebt van waar heeft ze het over. En heb ik het totaal fout. Maar ik moest dit even zeggen. Ik hoop dat je mijn raad opvolgt als je weet waar ik het over heb. Zo niet dan heb ik niets gezegd smile

Voordat ik het berichtje hierboven had gelezen. Had ik het gevoel dat er iets gebeurd is waar je niet mee kan leven. Ik denk dat het niet door jou komt maar ben je in deze situatie door iemand anders gekomen.

Zoals ik al zei als je niemand in je omgeving hebt om mee te praten zoek dan een ander vertrouwens persoon die je kan helpen.

Ik zie een sterker persoon in jou dan hoe jij je nu voelt.
Steek je hand uit en reik naar de hulp die je nodig hebt.

Er is altijd een oplossing!
Paradijs
Paradijs jul 17 '08
Hallo jongen.

Je bent een zeer gevoelige lieve jongen, dat soms de buitenwereld
met zich meedraagt, wat het soms zwaar maakt.

Je vraagt je veel af, van het Waarom sommige dingen gebeuren, en trekt je dingen aan.

Wat je moet leren is loslaten en vertrouwen, je bent een goed kind, je komt wel op je pootjes terecht..

Je krijgt later een gelukkig gezinnetje en een hele lieve vrouw.
Jullie worden een prachtig stel...een voorbeeld voor velen.

De liefde komt er voor je aan, en dat is net wat je nodig hebt.

Veel geluk en liefde voor jou..

Geniet ervan, je hebt het verdiend..
ps mail mij even terug wat je er van vind en heb je nog meer vragen, vraag...oké-.

Dag.
Paradijs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske