Loading...
nl

bernadette wie kan mijn foto lezen

admin
admin mrt 6 '08
Hallo Benadette (?)
Misschien kun je een kort stukje schrijven bij je foto.
Het staat een beetje raar zo, alleen een foto en verder niets...
leona
leona mrt 6 '08
oke ik ben bernadette ben 27 jaar en heb een dochter van 4 jaar
admin
admin mrt 6 '08
Je heet dus echt Bernadette, ik twijfelde even door de andere naam aan de linkerkant.
Welkom Bernadette, leuk dat je je even voorstelt :)
leona
leona mrt 6 '08
dankje ja heet echt bernadette haha hoop dat iemand mn foto kan lezen
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '08
Hoi Bernadette,

Ik wil graag een poging wagen. Hij is onder voorbehoud en ik hoor graag wat er wel en niet klopt aan de lezing.

Je doet heel goed je best! Ik heb het gevoel dat jouw leven niet één van de makkelijkste is, en dat jij er echt wat voor moet doen. En ik zie dat je eigenlijk best wel trots bent op hoe je het zelf doet. Heel goed! Zie ik graag.

Toch ben ook jij niet helemaal tevreden (maar ja, wie is dat eigenlijk wel?). Je zou graag wat meer regelmaat en ritme willen hebben. Eigenlijk wil je wat meer rust. Soms heb je het gevoel dat jouw leven jou leeft, in plaats van dat jij je leven leeft.

Je hebt een zachtaardig karakter en hebt een hekel aan kwetsen en zeker gekwetst worden. Jij zal nog liever weglopen, dan dat je ernaar kijkt.

Je hebt een afwachtende houding, en zal niet snel voorop lopen, en de aandacht naar je toetrekken.

Je weet heel goed wat je wilt, en gaat er ook echt voor. Jammergenoeg ben je geen doorzetten, dus op het moment dat er iets tegenzit, dan zal jij niet verder gaan.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
leona
leona mrt 10 '08
hoi nims nou eigenlijk kan ik er weinig op zeggen klopt allemaal aardig bedankt voor het lezen.
Mochten er nog meer zijn die mn foto kunnen lezen ben ik er erg benieuwd naar.

Groetjes bernadette
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '08
Hoi Bernadette,

Graag gedaan hoor. Je zegt dat het allemaal aardig klopt, dus ik ben benieuwd wat er dan eigenlijk niet klopt :). Groetjes.
leona
leona mrt 10 '08
hoi vroeger had ik geen door zettings vermogen maar sids ik weer op eigen benen sta na 6 jaar huwelijk wat strande ja ik nu door tot dat ik heb wat ik wil maar de rest klopt wel

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki