Loading...
nl

FallingStar

Hypnose
Hypnose mrt 4 '08
Wil iemand mijn foto ook lezen? :)

Delen:
inneke
inneke mrt 4 '08
Ha, een elfje! :)
Hypnose
Hypnose mrt 4 '08
Wat bedoel je met elfje? :$
inneke
inneke mrt 4 '08
je ziet eruit als een elfje vind ik :)
Hypnose
Hypnose mrt 4 '08
Haha dankje! :)
Hypnose
Hypnose mrt 5 '08
Iemand die het wil proberen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 5 '08
Hoi Fallingstar,

Ik wil het zeker proberen. De lezing is onder voorbehoud van fouten, dus het kan uiteraard niet helemaal kloppen. Ik hoor graag welke dingen er wel of niet kloppen.

Ik zie iemand die moeite heeft met bepaalde dingen die voor anderen niet zo ingewikkeld zijn. Dit komt waarschijnlijk omdat jij over veel dingen op een andere manier denkt, dan dat de meesten dat doen. Dit is verder niet goed of fout, maar wel anders en zorgt ervoor dat jij er wat meer moeite mee hebt.

Ik doe hier normaal nooit iets mee, en heb ook geen idee of het klopt, maar heb jij als sterrenbeeld toevallig vissen?

Je doet geen vlieg kwaad en hebt de beste bedoelingen altijd. Toch moet je wel uitkijken dat je bij jou niet de druppel berijkt, want dan kan je behoorlijk een krengetje zijn :). Maar als dat gebeurd, dan is dat ook wel echt verdiend.

Je bent super gevoelig, en hebt moeite om alle informatie te verwerken die je zo af en toe over je heen krijgt. Kan me goed voorstellen dat het niet zo makkelijk voor je is.

Ik zie een grote onzekerheid die eerder met je leeftijd en uitstraling te maken heeft, en die vanzelf wel over gaat. Als je je daar zorgen over maakt, dan kan ik je nu verzekeren dat dat echt helemaal goed gaat komen met je. Gewoon een kwestie van ervaring opdoen, en vaker dingen doen die je eng vindt :).

Ik merk nog wel een gesloten gedeelte, diep in jezelf verborgen. Je hebt hier zelf ook nog niet in gekeken, maar hoort wel echt bij je. Probeer dit eens te openen, en veel meer van jezelf te leren dan dat je je nu beseft. Het zit nu echt goed dicht want ik kom er ook niet doorheen zonder jou te moeten open breken, en dat wil ik niet. Ik denk dat je dit al vanaf heel kleins hebt dichtgedaan, en eigenlijk pas de laatste tijd weer beetje bij beetje bij je aan het bovenkomen is.

Wanneer jij wat meer rust in jezelf krijgt, en ook meer ervaring, heb jij zeker de gave om foutloos mensen te kunnen lezen, en ook bijvoorbeeld fotolezen te kunnen. Ik zie jou ook voorwerpen lezen, en daarbij dingen vertellen. Misschien dat je dat nu al een beetje kunt, maar het gaat echt heel goed bij je worden.

Goed dit was mijn lezing voor nu. Ik hoor heel graag wat je ervan vindt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki