Loading...
nl

het stoute topic

dragon
dragon feb 29 '08
Hallo stoute Merudianen!

Soms als ik de topics lees, dan krijg ik een overdosis "lief, liefde, mooi, fijn, bedankt, etc".

Ik weet dat het helemaal aan mijn stemming ligt hoe ik de wereld zie en hoe alles op mij overkomt, dus geen kritiek op jullie!

alleen word ik er soms een beetje baldadig van en krijg ik zin om stoute dingen te zeggen...wat nou lief!
begrijp me goed, ik bedoel niet dat ik gemene dingen wil zeggen.

Vergelijk het met het eten van iets dat mierzoet en zacht is. Daarna krijg ik de behoefte om iets zouts, knapperigs en pittigs te eten.

Ok, dat was hem stelletje vervelende oelewappers ;)

Dragon grrrrrr

hihihihihihihihihi
Delen:
gast
gast feb 29 '08
Hihi, ik begrijp helemaal wat je bedoeld Dragon :)
inneke
inneke feb 29 '08
Haha, ik doe zelf regelmatig mee aan dat lief, mooi, fijn, bedankt-gedoe. Wanneer het oprecht uit m'n hart komt dan voelt dat goed en eerlijk. Dan stroomt en kriebelt het! Maar ik heb gemerkt dat ik het soms doe vanuit 'gewoonte' of 'om aardig gevonden te worden' en dan baal ik van mezelf en denk ik: "het is dringend tijd dat ik afscheid neem van het forum".
"Liefde kan hard zijn en helemaal niet mooi omdat de liefde de waarheid is."
I'm learning...
Boeiend boeiend boeiend!!!
En nu mag ik geen dankjewel zeggen he Dragon voor je 'reminder' :D
Lena
Lena feb 29 '08
Koekje erbij? :P
gast
gast feb 29 '08
Ja lekker, en doe mij ook maar een frozen cappuccino :)
Met slagroom.
inneke
inneke feb 29 '08
euh, nou dat klinkt heerlijk. Mmm, maar ik liever goeie pure chocolade als ik mag kiezen. Kom jij het ons brengen Lena?
Lena
Lena feb 29 '08
Jeetje Inneke, zat vanavond na te denken over vakantie ed.Das toevallig
Nederland op zich heb ik nog lang niet ontdekt,en Belgie ook nog niet :D
inneke
inneke mrt 1 '08
Ooh altijd welkom in de Lierse polders...of in Blankenberge...of in Wéris (Ardennen) of in de Mariagrot van Meersel-Dreef, of in Antwerpen of.... :D
admin
admin mrt 1 '08
Schuif die chips eens Dragon!
Hebberd! :D
Thomas A
Thomas A mrt 1 '08
Gelukkig heb ik in het ver-leden een hoop heftige posts geplaatst!!!

Angst, boosheid, rancune, sterven, afgescheiden gedrag, enz..........

dus uuuhhhhhhhhhhh, och
Maryssa
Maryssa mrt 1 '08
Tja Dragon,

Als iedereen vanuit respect en integriteit reageert, dan lijkt me er niets aan de hand. Als dat niet het geval is dan moet iedereen die zich aangesproken voelt hier over nadenken.

Mogelijk is er iets in jou wat wil losbreken. Dat heeft niets met de toon en sfeer van de reacties en topics op dit forum te maken maar alles met hoe je in het leven staat en tegen dingen aan kijkt.

Maryssa
gast
gast mrt 1 '08
Maryssa, als je jezelf hebt doorgrond kun je de intenties en beweegredenen van de ander herkennen en zijn dit dus niet nog vastzittende dingen in jezelf.
Maryssa
Maryssa mrt 1 '08
Gast, ik ben het met je eens, dat het niet als vanzelf dan iets hoeft te zijn wat vastzit in jezelf. Maar het was mijn gevoel dat ik heb beschreven bij het lezen van de mail van Dragon.
Lena
Lena mrt 1 '08
Dragon is ons stoute draakje,af en toe een prikje hier en daar! :D
Persoonlijk vindt ik het prachtig even lekker gek doen, niet zo zoet allemaal.
Thomas A
Thomas A mrt 1 '08
Hierbij Dragon dus uitgenodigd om een 'pittig' onderwerp te starten!!!@!!!!
Debiorah
Debiorah mrt 1 '08
Haha ik vind het gewoon super dat ons draakje af en toe haar vuur komt spugen! En ja misschien is het soms allemaal wat zoetsappig, eerlijk gezegd zie ik dat niet eens! Dus vind het wel leuk om zo te lezen hoe anderen daar tegenaankijken.

Nou moet ik eigenlijk ook nog wat stouts zeggen he? :S

Foei, stokertje! :D
liesanne
liesanne mrt 2 '08
Welkom terug, Dragon...
bedankt dat je dit onderwerp onder onze aandacht brengt...
wat lief dat je ons geen kritiek geeft....
wat mooi dat je geen gemene dingen wilt zeggen....
wat fijn dat je zelfinzicht hebt ten aanzien van dit alles....

en wanneer je ons oelewappers noemt voel ik dat dit in liefde is geuit.....
nogmaals bedankt ......!!!!



veel light en liefs van Liesanne :D
inneke
inneke mrt 2 '08
hihi, oink oink, knor knor-geweldig Liesanne!
admin
admin mrt 2 '08
En ik zal wat minder chips eten.... :$

Liesanne helemaal raak!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '08
Ik vind het een goed punt. Soms als mensen iemand de waarheid probeert te vertellen, en dat niet lief en positief verpakt, krijgt ie meteen een aantal Merudianen over zich heen, die zich meteen aangevallen voelt. Misschien moeten we iets kritischer worden naar elkaar toe, en elkaar gewoon de waarheid te durven vertellen.

Waarom zou je bang zijn voor het antwoord? Als je iemand terecht, terecht wijst, dan is daar weinig mis mee, volgens mij.
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki