Loading...
nl

Witte God?

Ambs
Ambs feb 26 '08
Ik ben eigenlijk toch wel erg benieuwd naar jullie mening over het volgende, omdat het iets is wat ik mij al ong 15 jaar af vraag.

Ik lag dus net in bed en was dus heel erg bang geworden omdat mijn slaapkamer helemaal zwart werd, en geloof me ik ben nog nooit zo bang geweest als toen.
Vervolgens verschijnt er een man achter mij, die zich heel erg boos maakte over wat er gaande was in mijn kamer.
En stuurde alles wat zwart was weg, vervolgens ging er het een en ander over en weer tussen hem en mij, maar niet iets was je een echt taal kan noemen, de energieën gingen over en weer en dat was DE taal die er gesproken werd. De enige woorden die ik letterlijk te horen kreeg was witte god. Nu had hij ook wel een bol van wit licht om zich heen en droeg een wit gewaad. Maar achteraf was ik totaal verbaast. Ik met mijn niet kerkelijke opvoeding...die ineens bijgestaan werd door iemand die zich witte god noemde??? Wat moest ik daar nou weer mee?
Nou in elk geval is mij die avond wel duidelijk geworden, dat ik nooit meer lastig gevallen zou worden en dat is ook nooit meer gebeurd. Ik weet dat ik nooit meer bang hoef te zijn.

Liefs Amber
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '08
Dit was volgens mij een beschermengel. Wel iets persoonlijker voor jou, dan een "gewonen" engel, dus ik vermoed dat je hem al eens vaker hebt ontmoet.
Beschermengel
Beschermengel feb 27 '08


Ja eerlijk gezegd dacht ik dit ook, een heel goede beschermende gids!
Ambs
Ambs feb 27 '08
Aan bescherming ontbreekt het ook echt niet dat is iets waar ik me heel erg van bewust ben.
Het is al wel een tijd geleden, maar die hele gebeurtenis van toen staat tot in de detail in mijn geheugen gegrift en als ik er aan denk voel ik ook wat ik toen gevoeld heb, niet de angst maar wel de energie tussen hem en mij van toen.
Beschermengel
Beschermengel feb 29 '08


Ja dat blijft! is een beschermende energie! tussen je gids en jou.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki