Ik wil toch weten wat het was, we zijn het er beide over eens dat het geen toeval kan zijn.
Ik heb een vriendin uit Nederland (ik woon in Belgie). Ze is ook paranormaal. Gisteren kreeg ik het ineens ontzettend warm, werd ik misselijk en duizelig en kreeg ik hoofdpijn. Ik zat met momenten op het randje van flauw vallen, op de autorit naar mijn vriend zijn appartement, had ik het gevoel dat wat ik zag niet mijn beelden waren...Alsof ik naar een film keek, toen ik eindelijk in bed geraakt was (na een half uurtje ongeveer) kreeg ik het gevoel dat ik naar S moest sturen (ik ga haar naam even niet noemen) dus ik stuurde haar een sms'je, dat ik me echt niet goed voelde en of zij een keer wilde voelen, dat ze me niet moest vragen waarom uitgerekent zij. (ze is een tikkeltje onzeker)
Ik kreeg een sms'je terug dat ze een half uurtje geleden plots enorm misselijke en duizelig werd, en hoofdpijn kreeg. Ook had ze het gevoel dat haar ogen (beelden) niet van haar waren.
Toen ik bevestigde dat ik precies hetzelfde had. Waren we het er beide over eens dat het geen toeval kon zijn.
Ik ben een indigo en S is een kristalkind. Zij is wat ouder dan mij. Wel is het zo dat we elkaar perfect aan voelen en al een aantal 'strijdjes' samen gestreden hebben... (zowel op paranormaal niveau als op gewoon menselijk niveau)
iemand enig ide wat dit kan zijn?