Loading...
nl

Vriendin en ik worden gelijk ziek?

Ayasha
Ayasha feb 25 '08
Ik wil toch weten wat het was, we zijn het er beide over eens dat het geen toeval kan zijn.
Ik heb een vriendin uit Nederland (ik woon in Belgie). Ze is ook paranormaal. Gisteren kreeg ik het ineens ontzettend warm, werd ik misselijk en duizelig en kreeg ik hoofdpijn. Ik zat met momenten op het randje van flauw vallen, op de autorit naar mijn vriend zijn appartement, had ik het gevoel dat wat ik zag niet mijn beelden waren...Alsof ik naar een film keek, toen ik eindelijk in bed geraakt was (na een half uurtje ongeveer) kreeg ik het gevoel dat ik naar S moest sturen (ik ga haar naam even niet noemen) dus ik stuurde haar een sms'je, dat ik me echt niet goed voelde en of zij een keer wilde voelen, dat ze me niet moest vragen waarom uitgerekent zij. (ze is een tikkeltje onzeker)

Ik kreeg een sms'je terug dat ze een half uurtje geleden plots enorm misselijke en duizelig werd, en hoofdpijn kreeg. Ook had ze het gevoel dat haar ogen (beelden) niet van haar waren.

Toen ik bevestigde dat ik precies hetzelfde had. Waren we het er beide over eens dat het geen toeval kon zijn.
Ik ben een indigo en S is een kristalkind. Zij is wat ouder dan mij. Wel is het zo dat we elkaar perfect aan voelen en al een aantal 'strijdjes' samen gestreden hebben... (zowel op paranormaal niveau als op gewoon menselijk niveau)

iemand enig ide wat dit kan zijn?
Delen:
es
es feb 25 '08
Het is wel maf, want ik had dat dus ook afgelopen weekend. Geen beelden ofzo, maar wel duizelig, misselijk en hoofdpijn. Ben vroeg naar bed gegaan. Ik moet zeggen, dat ik gewoon aan een virus dacht, maar eergisteren zat ik ook heel raar in mijn vel. Ik was heel opgefokt, en moe, en moest me inhouden naar de kinderen toe. Mijntje had ook een zeer kort lontje. En toen ik het er met Ben over had had hij precies hetzelfde.
Ik vroeg me af of het misschien een trillingsverhoging was, en wilde gisteren daar een vraag op dit forum over stellen, maar heb het niet gedaan, omdat ik het toch maar bij een virus liet. Maar nu jij dit schrijft krijg ik toch weer vraagtekens. Ik weet er alleen het fijne niet van, kan je niet helpen, maar ik vind het wel opvallend!

Esther
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '08
Eerste woord waar het mee te maken heeft is verantwoordelijkheid. Voor de rest moet de droom die Kath vannacht heeft, meer gaan vertellen. Wordt vervolgd.
es
es feb 26 '08
Nou, ben benieuwd. Lekker geslapen Kath? :)
Ik zal in ieder geval een deel van mijn droom opschrijven, in een ander topic. Ik ben wel benieuwd naar wat anderen daar over te zeggen hebben.
Ayasha
Ayasha feb 26 '08
lekker geslapen wel, maar NiMS. Ik zie nauwelijks in wat een navelpiercing te maken heeft met verantwoordelijkheid ;)

Ik wil nl heel graag eentje en ga die wsl ook laten zetten (zonder medeweten van moeders want die wil het niet)

Mijn droom ging er over dat ik hem had laten zetten en hij erg veel pijn deed en helemaal rood was enz en ook het verbergen verliep niet helemaal vlekkeloos! Toen werd ik gewekt door mijn kleine Jack die nodig moest. Volgende droom was net dat ik hem had laten zetten en het heel goed ging met verbergen en genezen enz...
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '08
Navelpiercing heeft niets te maken met verantwoordelijkheid lieve schat :D. Wel mijn iriterende gevoel gisteravond in mijn maag. En dat werd versterkt met het lezen van jouw verhaal, en komt op dit moment weer opzetten. Dus het heeft zeker te maken met verantwoordelijkheid. Maar zoals ik je ook al via msn zei, de droom die je gaat hebben gaat meer inzicht geven.

Je navelpiercing heeft namelijk wel degelijk met iets te maken, en in dit geval je zonnevlecht. Je zonnevlecht is verantwoordelijk voor je empatische gaves.

Als ik ga kijken naar een disharmonieuze zonnevlecht uit zich dat in het volgende: Je wilt het liefste alles naar je hand zetten, je innerlijke wereld en buitenwereld controleren, macht uitoefenen en veroveren. Maar dit wordt door een rusteloosheid en ontevredenheid voortgestuwd.

Bij een goede werking van je zonnevlecht heb je een gevoel van vredigheid, innerlijke harmonie met jezelf, het leven en je plaats daarin. Je accepteert jezelf zoals je bent en je bent in staat om je gevoelens en eigenaardigheden van anderen te respecteren.

Om dan alles te combineren met elkaar zie ik de piercing als iets wat een gat maakt in je zonnevlecht (navelpiercing) en zorgt voor een disharmonieuse werking die samengaat met je vriendin. Ik weet niet of jullie relatie de laatste tijd veel is veranderd, maar iemand (buiten jullie) is daar verantwoordelijk voor. Heeft zij ook iets gedroomd?
Ayasha
Ayasha feb 27 '08
die relatie is absoluut niet veel veranderd. S en ik gaan en komen zoals het ons uit komt. Beide een beetje zwervers ;)maar uiteindelijk blijft de band even sterk. Als we elkaar nodig hebben zijn we er voor elkaar.

Ik maak me niet zo'n zorgen om die zonnevlecht, alstie tot zoveel in staat is, dan vind ie vast ook wel een manier om om een stukje metaal van amper 1.6 mm te raken ;)Alstie dat niet kan vind ik het maar een zwak dingetje. Hij werkt sowieso ni al te best bij mij dus.......

En die empatische gaves kwijt spelen zou ik eerlijk gezegd niet zo een ramp vinden...Misschien dat metaal ook wel paranormale dingen geleid...?

Ik wacht overigens nog steeds op een pm van jou.... ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '08
Ik denk niet dat je de navelpiercing letterlijk moet nemen als de fysieke piercing, maar waar het symbool voor staat in je droom. In dit geval het doorboren van je vleugelchakra.

Nou bedenk ik me wel dat je twee dromen hebt, waarvan de énè mis is gegaan, en de 2e goed. Misschien vragen je spirituele gaves wel om een 2e kans van jou. De vorige keer was misschien niet zo leuk voor je (pijn, rood en verbergen) maar de 2e keer gaat het misschien wel een stuk beter.
Ayasha
Ayasha feb 27 '08
misschien hadden mijn spirituele gaves en alles wat het met zich meebracht zich niet zo k u t moeten gedragen ;)

Bovendien gebruik ik mijn gaves nog altijd. Enkel nog maar heel sporadisch... :)

anders negeer je depm even..?
Maryssa
Maryssa feb 27 '08
Als mensen heel erg met elkaar bezig zijn in gedachten dan kan het zijn dat je ook elkaars lichamelijke klachten, waarneming en emoties oppikt. Jullie hebben blijkbaar een telepatische band samen. Op het moment zelf is dat misschien niet altijd even prettig maar je kunt er ook naar kijken dat jullie altijd met elkaar in verbinding staan en dat is iets heel bijzonders.

Fijne avond nog,

Maryssa
Ayasha
Ayasha feb 28 '08
Daar zijn we gisteren idd achter gekomen...Ik voelde gisteren in de cinema dat ze aan me dacht...Thuis gekomen, meteen vragen of alles goed was...Bleek dat ze enkel aan mij gedacht had in een verhaal...Dat als ik het niet wist hoe ze dat moest neerzetten, wie dan wel... :=
Maryssa
Maryssa feb 28 '08
Misschien is jouw vriendin zich niet bewust van de kracht van gedachten. Je kunt aan iemand denken op een alledaagse, wat vluchtige manier en het daarna loslaten maar je kunt je ook bewust of onbewust erg focussen en dan merkt een gevoelige ontvanger (jij) dat. Je zou haar kunnen vragen als ze dat kan, om als ze aan je denkt dat iets minder intensief te doen. Het is moeilijk omdat je gedachten soms niet kunt sturen. Maar mogelijk wel iets rustiger voor jou.

Groetjes Maryssa
Lena
Lena feb 28 '08
Maryssa,ik ga er in mee en herken het ook, mensen die heel dicht bij elkaar staan kunnen over en weer elkaar aanvoelen.
Hoofdpijn, een rilling, maar ook onbestemd, zenuwachtig,en voelen dat er iets is.
Achteraf klopt dit vaak.
Soms ook heel vervelend inderdaad.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 28 '08
Dat er sprake van geestelijke verbondenheid is wel duidelijk. Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp is de oorzaak van het warm worden, misselijk zijn, duizelig worden en de hoofdpijn. Ervanuit gaande dat één van jullie de zender is, en de ander de ontvanger, zou je eens moeten zoeken naar wie van jullie degene was, bij wie het is begonnen en als het lukt, waarom het is begonnen.
Ayasha
Ayasha feb 29 '08
Ik vermoed dat het bij mij begonnen is...Maar waarom?

maryssa ik vermoed dat ze wel beseft wat gedachten kunnen doen maar zich er niet bewust van is dat ze zo geconcentreert is op mij..Wanneer je bezig bent met het schrijven van een verhaal ben je altijd erg geconcentreert...Als je dan per ongeluk iemand er bij neemt die je onrechtstreeks 'linkt' met het verhaal.... :)
Lena
Lena feb 29 '08
Kan me niet voorstellen dat ik iets doe. Ervaar het zelf dat ik ontvang.
Wel lastig omdat er meerdere personen zijn waar ik me mee verbonden voel.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki