Anne,
Eigenljk hoeven we niet bang te zijn, er bestaan geen slechte entiteiten.Er bestaan 2 soorten entiteiten, degene die over zijn gegaan en degene die niet zijn overgegaan, dus niet naar het licht.
Ik heb een stukje uit Channelen van
http://www.lifechanging-energy.com
Terug naar entiteiten aan het bed. Naast de ontwikkeling en de toenemende gevoeligheid van de zintuigen is er tevens een 2e reden waardoor men dit vaker voelt voordat men gaat slapen.
Wanneer men zich voorbereid op het slapen, gaat men lekker liggen, word het knopje "denken"uitgezet en komt met tot rust.
Wanneer het knopje "denken"uitgaat, is er dus meer plaats voor je zintuigen.
Jouw zintuigen ontvangen informatie van buitenaf.
Een gootsteen die druppelt, het bed dat kraakt, maar ook het gevoel dat er iemand naast je bed staat.
Voor het slapen gaan is men dus ontvankelijker voor het voelen, zien, horen,ruiken en proeven van energieén.
Het is logisch als je bang bent. Je kent ons niet, weet niet wat we van je willen ( als we al iets van je willen) en bovenal: Het is nieuw.
Voordat ik je vertel wat je kunt doen omje prettiger te voelen, als je bang wordt van wat je opvangt, wil ik je het volgende zeggen:
We zijn er altijd in liefde. We verlangen niets van je en willen je niets opdringen. Je bent altijd veilig. We zijn er voor je in liefde.
Zo doe ik het dus Anne, niet bang zijn, weet dat je beschermt word en veilig bent.