Loading...
nl

Ongewenste logee

Maryssa
Maryssa feb 16 '08
Hallo allemaal,

Een tijdje terug had ik iets heel vreemds. Ik ging na een lange dag naar bed en lag nog een beetje de dag te overdenken en was dus nog wakker. Ineens leek het net of er "iemand" achter me ging liggen. En ik weet echt zeker dat ik alleen in bed was gestapt en alleen thuis was! Heel eng vooral ook omdat dat "iets" aanvoelde als een echt lichaam! Weet iemand wat dat was en wat ik eraan kan doen om te voorkomen dat dat nog eens gebeurd?
Delen:
Debiorah
Debiorah feb 16 '08
ik kan je niet zeggen wat het is maar wel wat tips geven.
Je kan jezelf beschermen door helder wit licht om je heen te visualiseren. Hierdoor scherm je jou energie af. Ook kan je hetgeen in je burt is wegsturen, gewoon hardop of in jezelf. Stel duidelijke grenzen en sta hier volledig achter. Ik hoop dat dit je kan helpen.
admin
admin feb 16 '08
Je zou kunnen bidden als je dat prettig vind, mocht het iets negatiefs zijn dan helpt dat meestal wel.
Het witte licht is een perfecte tip!
Ook kun je gewoon vragen of datgene wat je lastig valt weg wil gaan. Wees wel duidelijk en laat goed merken dat je er niet van gedient bent!
Regelmatig gaat er bij mij ook iets op mijn benen zitten s´nachts in bed, de eerste keer was ik vreselijk bang maar in de loop der tijd merkte ik dat ik geen angst hoefde te hebben.
Er gebeurde verder namelijk niets, wat het is weet ik niet zeker, maar ik vermoed dat mijn katten in Zomerland het gezellig vinden om af en toe langs te komen. Een andere verklaring heb ik niet.
admin
admin feb 16 '08
Zomerland= gene zijde
Debiorah
Debiorah feb 16 '08
Grappig Karin dat heb ik ook! Vind het ook niet erg als mijn poezenvriendjes nog eens langskomen. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 16 '08
Maryssa, volgens mij had jij een uittreding, en het lichaam dat je achter je voelde was eigenlijk je eigen lichaam. Meestal bij een uittreding stijg je naar boven, maar het komt soms ook wel eens voor dat je een uittreding via je voeten had. Ik weet niet of je precies kunt beschrijven hoe je je voelde, en wat je aan het doen was. Maar mijn eerste gevoel was dat je op dat moment een uittreding had.
Beschermengel
Beschermengel feb 17 '08


Ja ik herken dit ook!

Een jaar of 2 geleden is dit gebeurt, ik lag in bed al een poosje, toen ik ineens een kat hoorde spinnen en knorren, ik dacht, goed luisteren of dit wel echt is ( want ik heb geen kat)..toen voelde ik 2 pootjes tegen mijn lichaam zo als poezen doen bij hun moeder, trappen alsof ze melken.

Ik heb dit een poosje aangevoeld en gehoord, dat ik zeker wist dat ik het me niet verbeelde, toen draaide ik me om en deed het licht aan...NIETS TE ZIEN!

Dit is een paar keer gebeurt, ik ben na gaan vragen bij de buren of hier een kat had gewoond ( met eigenaars) ik was verhuisd en had geen kat in dit huis gehad.
Ja het klopte er woonde toen een vrouw en die had een kat maar was er gestorven.
Ik heb de kat toen naar het licht gestuurd, en heb hem niet meer gehoord of gezien.
Ik vondt het wel grappig!

Ik heb dit ook een keer met een man gehad, en dit was niet grappig.
Ik zag hem in de deuropening staan, hij was een lange man met blonde krullen hij keek me aan en zei dat hij met me naar bed wilde ( echt waar!) ik werd vreselijk bang en zei dat tie weg moest gaan en ik kroop onder de dekens.
Toen voelde ik de deken zachtjes omhoog gaan, ik trok de deken weg en weer om mij heen en zei ga weg alsjeblieft!!

Wat was ik bang toen!!

Ik ben toch weer in slaap gevallen en heb geen last meer van de man gehad. ( ik had hem niet naar het licht gestuurd zo ver was ik toen nog niet.
Anne
Anne feb 17 '08
Beschermengel, dat lijkt me een vreselijke ervaring dat met die man. Bah!

Ik zelf heb eerst hamsters gehad 2 in me kamer en snachts maakte ze geluidjes ze graven piepen en liepen in dat draaimolentje. Nu hoor ik ze nog steeds soms graven en in dat molentje lopen. Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik ow het zijn me hamsters want ik was zo gewent aan het geluid en stond er niet eens bij stil dat ze er niet echt meer waren.

Verder voel ik heel vaak als ik in bed lig dat ik word aangeraakt bij me hand en me gezicht en voel een koude wind over me heen. Me kat staat soms naar de muur achter me te kijke midden in de nacht en als ik dan ook kijk zie ik niks.
Ik schenk er verder niet zoveel aandacht aan en denk er niet veel bij na en probeer gewoon te gaan slapen.
Beschermengel
Beschermengel feb 17 '08


Ja ik denk toch dat we s'nachts vaak bezoek krijgen , van zowel dieren als mensen (entiteiten) en de ene keer voelen of zien we ze en de andere keer niets.

Ik ga dan ook altijd in een lichtbad naar bed!! hihi ...ik baad me in het licht zodat ik geen enge of negatieve dingen meer meemaak.

En lief dat je gereageerd hebt!

Ik voel ook zoals jij...wel windvlagen of aanrakingen maar ben daar niet bang van ..ik vindt dat zelfs wel prettig!

En echt negatieve dingen maak ik niet meer mee....het is nu meestal mooi wat ik te zien krijg..dus houden zo !!
Anne
Anne feb 17 '08
Ik zie verder nog niet zo veel. Maar ik voel wel aanwezigheid. Verder slaap ik wel slecht soms. Maar ik wil het nog niet zien volgens mij ik heb me daar nog niet open voor gezet misschien dat ik dan wel meer kan zien. Maar ik ben soms al hele dag van slag door dromen die ik heb gehad.
Als ik nu voel dat ik word aangeraakt dan denk oke het is weer zo ver en dan verder denk ik er niet aan en ga slapen ik negeer het maar misschien moet ik het niet negeren hoe doe jij dat beschermengel??
Maryssa
Maryssa feb 17 '08
Hee Debiorah, dank je wel voor je antwoord. Ik twijfel of ik een uittreding had want was erg in het hier en nu met mn gedachten, was echt net in bed gestapt en lag gewoon mijn dag te overdenken. Raar was het wel. Er werd ook aan mn dekbed getrokken ben toen uit bed gesprongen en heb gevraagd of het weg kon gaan omdat ik wilde slapen. Toen gewoon gaan slapen en was het verder ok.Ik had in die tijd een ex die volgens mij ook nog veel aan me dacht. Ergens wel eens gelezen dat als je veel aan iemand denkt dat je je dan ook kunt manifesteren in dezelfde ruimte.Nu al een poosje geen ongewenste logee's gehad alleen gewenste ;)Fijn weekend nog het laatste stukje!

Groetjes Maryssa
Maryssa
Maryssa feb 17 '08
Hallo Karin,

Wat een mooie omschrijving voor gene zijde, Zomerland. Lief ook dat jouw katten je nog met bezoekjes vereren. Het klopt dat bidden helpt (al ben ik totaal niet gelovig) Wat ik tegenwoordig ook doe is aan mijn bed mijn overleden opa opstellen, engel Michael en god. Dat geeft mij veel rust en een gevoel van bescherming. En gewoon maar het licht aan doen als het "niet goed voelt" in mn kamer helpt ook. Slaap lekker voor straks succes en sterkte met alles!

Groetjes Maryssa
admin
admin feb 18 '08
 Quote:
Het klopt dat bidden helpt (al ben ik totaal niet gelovig) Wat ik tegenwoordig ook doe is aan mijn bed mijn overleden opa opstellen, engel Michael en god.


Dit kan ik niet helemaal volgen.. :)
Beschermengel
Beschermengel feb 18 '08
Anne,

Eigenljk hoeven we niet bang te zijn, er bestaan geen slechte entiteiten.Er bestaan 2 soorten entiteiten, degene die over zijn gegaan en degene die niet zijn overgegaan, dus niet naar het licht.

Ik heb een stukje uit Channelen van http://www.lifechanging-energy.com

Terug naar entiteiten aan het bed. Naast de ontwikkeling en de toenemende gevoeligheid van de zintuigen is er tevens een 2e reden waardoor men dit vaker voelt voordat men gaat slapen.
Wanneer men zich voorbereid op het slapen, gaat men lekker liggen, word het knopje "denken"uitgezet en komt met tot rust.
Wanneer het knopje "denken"uitgaat, is er dus meer plaats voor je zintuigen.
Jouw zintuigen ontvangen informatie van buitenaf.
Een gootsteen die druppelt, het bed dat kraakt, maar ook het gevoel dat er iemand naast je bed staat.

Voor het slapen gaan is men dus ontvankelijker voor het voelen, zien, horen,ruiken en proeven van energieén.
Het is logisch als je bang bent. Je kent ons niet, weet niet wat we van je willen ( als we al iets van je willen) en bovenal: Het is nieuw.
Voordat ik je vertel wat je kunt doen omje prettiger te voelen, als je bang wordt van wat je opvangt, wil ik je het volgende zeggen:

We zijn er altijd in liefde. We verlangen niets van je en willen je niets opdringen. Je bent altijd veilig. We zijn er voor je in liefde.

Zo doe ik het dus Anne, niet bang zijn, weet dat je beschermt word en veilig bent.
Beschermengel
Beschermengel feb 18 '08





............
Anne
Anne feb 18 '08
Beschermengel, Je hebt gelijk als je het knopje denken kan uitzetten meestal voordat je gaat slapen dan is er meer plaats voor je zintuigen.
Maar dit doe ik overdag ook vaak onbewust/vanzelf automatisch.

''Je kent ons niet, weet niet wat we van je willen ( als we al iets van je willen) en bovenal: Het is nieuw.''
Waarom praat je met we? net of je er ook bij hoort snap ik even niet helemaal.

Groetjes aNNe
Beschermengel
Beschermengel feb 18 '08


Daar bedoel ik de Beschermengelen , gidsen of lichtwezens mee lieve Anne, die zijn altijd om je heen al je hele leven lang, alleen omdat je nu gevoeliger word merk je ze op.

Ik bedoel er mee dat ze zich niet aan je willen opdringen, maar ze zijn er wel! en daar hoef je beslist niet bang voor te zijn.
Anne
Anne feb 18 '08
Oke beschermengel,
Maar was Jij niet bang in het begin??
En wat bracht je ertoe om ze te ''accepteren''
Beschermengel
Beschermengel feb 18 '08


De enige keer dat ik echt bang was dat was met die man waar ik van vertelde en wist nog niet hoe alles inelkaar zat.

Ik ben me er in gaan verdiepen toen ik zelf ervaringen kreeg ( na het overgaan van mijn kind 12,5 jaar geleden)

Ik kreeg spontaan beelden en filmpjes en stemmen en was er absoluut niet bang van, voor mij was het een contact met die andere wereld waar mijn kind was.

Natuurlijk accepteerde ik het ik was maar wat blij! ik heb mijn kind dan ook vaak gezien daar in die andere wereld, soms in heel heldere dromen maar ook in flitsen of beelden soms symbolisch maar soms ook heel helder een beeld van hem dat hij heel blij was.

Dus daarom ben ik heel gezegend dat ik contact kan leggen zowel met mijn kind als met de lichtwezens die ik vaak voel of soms mag zien.
Anne
Anne feb 18 '08
Dat is heel mooi beschermengel ;)

Ik laat het gewoon verder op me afkomen en dan zie ik wel wat er gebeurt enzo ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki