Loading...
nl

Mexico

Anne
Anne feb 14 '08
Heb een paar dagen geleden een droom gehad over mexico.
Het was echt een leuke droom ik heb meestal helemaal geen leuke dromen maar nu ik erover nadenk was deze echt leuk.

Ik was in Mexico. In een stadje in de woestijn de zon scheen en ik voelde me zo blij zo op me gemak. De woestijn om me heen de mexicaanse mensen, de huizen,de planten de bloemen de spaanse sfeer ik voelde me gewoon thuis. Echt thuis. Er kwam een gedachten in me op in die droom van als ik naar mexico zou gaan dat ik me echt thuis zou voelen.

Zowiezo heeft mexico me altijd al aangetrokken. Als ik films keek die zich afspeelde in mexico of spaanse muziek luister voel ik me helemaal geweldig. Het voelt als thuis. Terwijl ik hier in nl woon voelt het niet als thuis nl voelt voor mij niet veel maar als ik aan mexico denk dan lijkt dat me thuis te zijn.
De mensen, indianen, de mayasteden, de sfeer de woestijn, de cactussen de zee het strand alles bij elkaar voelt zo goed.

Nu ik deze droom heb gehad ben ik vastbesloten om een keer naar mexico te gaan en te kijken of het echt als ''mijn thuis voelt'' zoals het voelde in me droom..
Delen:
gast
gast feb 14 '08
Gewoon een keer doen!
Ik heb hetzelfde met heel zuid-amerika. Nu schijn ik zelfs een half zusje te hebben in Mexico. Ben van plan haar een keer te gaan opzoeken. Hoop dat dat ook gaat lukken want de verhalen die ik tot nu toe gehoord heb over haar leven zijn echt heel triest.
Anne
Anne feb 15 '08
ik hoop het ook voor je gast dat je haar een keer kan opzoeken ;)
Jij hebt dus een aantrekkingsgevoel voor heel zuid amerika... wat trekt je precies zo aan??
Anne
Anne feb 15 '08
Ik vraag me ook af waar deze aantrekkingsgevoelens vandaan komen. Het is heel apart. Als je over dat onderwerp praat bijv waar je zo aantrekkingsgevoel bij hebt dan heb ik heel sterk het gevoel of ik er al zo veel van af weet net of ik het al eens heb meegemaakt.

Met mexico is dat ook zo en ik heb nog wat meer onderwerpene wat me sterk aantrekt.
Maar ook spanje en italie, ierland
Zowiezo geschiedenis over indianen en maya's, de kelten en egypte. Waar het vandaan komt weet ik niet. Maar het is altijd al zo geweest. De 2de wereldoorlog trekt me ook erg aan.
Me vader ook hij leest heel veel boeken erover enzo en weet heel veel ervan af als je hem hoort praten erover lijkt het net of hij het heeft meegemaakt.

Hebben jullie dat ook? Dat sommige onderwerpen of dingen je zo erg sterk aantrekken.
Anne
Anne feb 18 '08
MmM niemand vind zker mexico net zo aantrekkelijk als ik :P
gast
gast feb 18 '08
Ik weet niet wat me aantrekt. Maar ik heb altijd een zwak voor indianen gehad en ook voor de zuid- Amerikaanse oorspronkelijke inwoners. Equador staat hoog op mijn lijstje van must-have-seens. Waarom??? Dat weet ik ws pas als ik er ben.
Anne
Anne feb 18 '08
Ja dat denk ik ook als je er pas bent geweest weet je waarom het zo aantrekkelijk voor je is.
Ik zelf denk als ik in mexico ben dat ik me er echt thuis voel. Of dat mijn thuis is. Dat is eigenlijk wel raar
gast
gast feb 18 '08
Ik zit nu eigenlijk al in Zuid-Amerika. Moet zeggen dat het me prima bevalt hier. Het voelt wel een beetje als thuis maar dat komt ws ook wel omdat we hier wonen. De sfeer is gewoon zoveel relexter dan in Nederland. Je staat ook echt af en toe te kijken wat er hier allemaal gedaan wordt. Of er nu regels zijn of niet het maakt niet uit, als het kan dan kan het of het niet "mag" is vaak niet eens im frage. Is wel even wennen maar geloof me; het went heel snel.
Anne
Anne feb 18 '08
Ow echt waar? waar zit je dan in zuid amerika??
gast
gast feb 18 '08
Curacao.
Wendy's
Wendy's feb 22 '08
hee.. ik heb wel eens een terugkeerende droom gehad over mexico!

ik wist echt alles, en de weg.. er waren indianen en familie van mij!

zeker wel appart
Anne
Anne feb 22 '08
Haha leuk wendy :)
Ben je ook van plan daarom een keer naar mexico te gaan?
Misschien dat zulk soort dromen iets met een vorige leven te maken hebben.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki