Heb een paar dagen geleden een droom gehad over mexico.
Het was echt een leuke droom ik heb meestal helemaal geen leuke dromen maar nu ik erover nadenk was deze echt leuk.
Ik was in Mexico. In een stadje in de woestijn de zon scheen en ik voelde me zo blij zo op me gemak. De woestijn om me heen de mexicaanse mensen, de huizen,de planten de bloemen de spaanse sfeer ik voelde me gewoon thuis. Echt thuis. Er kwam een gedachten in me op in die droom van als ik naar mexico zou gaan dat ik me echt thuis zou voelen.
Zowiezo heeft mexico me altijd al aangetrokken. Als ik films keek die zich afspeelde in mexico of spaanse muziek luister voel ik me helemaal geweldig. Het voelt als thuis. Terwijl ik hier in nl woon voelt het niet als thuis nl voelt voor mij niet veel maar als ik aan mexico denk dan lijkt dat me thuis te zijn.
De mensen, indianen, de mayasteden, de sfeer de woestijn, de cactussen de zee het strand alles bij elkaar voelt zo goed.
Nu ik deze droom heb gehad ben ik vastbesloten om een keer naar mexico te gaan en te kijken of het echt als ''mijn thuis voelt'' zoals het voelde in me droom..