Hallo allemaal,
Graag wil ik jullie op de hoogte stellen van een gedachtenspinsel die ik had tijdens mijn vakantie. Van alles wat jullie hier nu kunnen vinden wil ik een internationale website maken die voor iedereen zoveel mogelijk toegankelijk is. Daarnaast wil ik het van nims.nl weghalen, aangezien dit weinig te maken heeft hiermee.
Ik een verzamelnaam verzonnen (en dat is moeilijk joh ) voor de boodschappen die Gabriel en Michael uitdragen. Deze heb ik Merudi gedoopt. Dus de volgende keer als iemand vraagt wat je geloofd, kun je kort antwoorden met merudi :p .
Kortom, binnenkort is er een nieuwe URL voor dit alles. Je kan alvast kijken naar http://www.merudi.net waarop ik ook de rest van de teksten ga plaasten! Als alles een beetje op orde is, wordt ook het forum verplaatst hiernaartoe.
p.s. vanmiddag heb ik ook het forum geupdate naar een nieuwere versie van de software. Er kunnen dus kleine dingetjes anders zijn zoals je het gewend bent
Oh ja, misschien is het je opgevallen dat er nu ook categorien zijn. Dit om het forum ook te integreren met de internationale website. Ik ben er nog niet helemaal uit of dit een goed idee is, en of deze software dit ondersteunt. Maar goed voorlopig gewoon even proberen, en dan zien we wel verder .
Wat vinden jullie ervan?