Loading...
nl

Zo intens mooi blauw....

Vlinder
Vlinder feb 13 '08
Ik ben in een gebouw en het is er helemaal wit... ikzelf ben ook in het wit gekleed...
Ik sta naast een bed waarop een man ligt en ik zie een zwarte schim met een groot mes in zijn handen... ik vraag..."Wat is hier gaande, wat ga je doen met dat mes?" Iemand hoor ik zeggen: "Deze man is ter dood veroordeeld...."... Toen sneed de zwarte schim in de voeten van de man die op het bed ligt.. zijn voeten trekken mijn aandacht... ze zien eruit als opgedroogde klei, met van die barsten... als opgedroogde modder...
De Zwarte schim sneed met het mes in deze voeten... en ik keek naar de man in het bed... ik zei: "Heey, zo gaat deze man niet dood, je doet hem alleen maar pijn...." Terwijl ik dit zeg, kijk ik naar de man in het bed... ik zie dat hij ineens licht gaat geven... hij wordt gehuld in een intens blauw licht... heel helder intens lichtblauw.. zoals de lucht op een zonnige zomerdag...
Ik neem de man in mijn armen en hij draait zijn hoofd naar me toe en zegt: "Ik hou van jou..." Dan valt hij in slaap in mijn armen en ik draag hem door het witte gebouw... Ik voelde een intense liefde en behoefte om voor deze man te zorgen....
Ik leg hem in een bed bij het raam waar het zonlicht naar binnen schijnt.... en loop de kamer uit... en ik weet dat ik deze man niet meer zal zien, mijn taak zit erop... en terwijl ik dat dacht keek ik nog een keertje om naar het zonovergoten bed... het raam stond ineens open en de man was weg....het bed was leeg.... en met een glimlach op mijn gezicht werd ik wakker...

Deze droom heeft me heel erg aangegrepen, vooral het blauwe licht...
Ik ben benieuwd wat jullie over deze droom kunnen vertellen....

Lieve groetjes Yvonne
Delen:
Beschermengel
Beschermengel feb 13 '08


Wat een prachtige droom zeg, en zo symbolisch ..helder intens blauw licht is voor mij Maria energie, de liefde die je voelde en de woorden , ik hou van jou..

Je mag nu verder...een stapje hoger!

Zo zie ik jou droom,

liefs Beschermengel
Beschermengel
Beschermengel feb 13 '08




.............
Vlinder
Vlinder feb 13 '08
Lieve Beschermengel,

Heel erg bedankt voor jouw reactie.... dat stapje hoger ben ik inderdaad gegaan....

Lieve groetjes Yvonne
Beschermengel
Beschermengel feb 18 '08


Graag gedaan hoor!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki