Loading...
nl

De vreemde begrafenis

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 13 '08
Hoi Karin en anderen :). Ik had vanochtend weer een droom waar ik graag een verklaring voor zou willen. Hoewel ik er zelf wel eentje heb (een verklaring) wil ik hem toch even delen.

Ik was in een ruimte waarin een aantal voor mij bekende mensen stonden. Dit was familie van mij. Het was een soort van Aula, en ik bleek op een begrafenis te zijn. Het was de begrafenis van mijn nichtje. We waren aan het wachten op de "gebeurtenis". Een deur naast de aula ging open, en daar kon je naar de kist toe. Ik had pas later door dat die deur open was, dus ik was geiriteerd dat ik het "gemist" had. Dus ik liep snel door de deur en zag daar een lege kist. Bovenaan het hoofdeinde van de kist stond een TV. Daarop was mijn nichtje te zien, die op de klok aan het kijken was. Toen het 9:55 was, vroeg ze: "Mag ik? Is het al tijd?" en haar vriend die naast me stond, schudde ja. En toen gaf ze een teken, en viel haar hoofd neer en was ze overleden. Ik begon te huilen en werd boos op de mensen om mij heen. "Hoe kunnen jullie haar nu gewoon laten gaan!", riep ik. "Waarom hebben jullie haar niet tegen gehouden?". Toch wist ik dat ze dat niet konden, en dat ze zelf echt had beslist om te gaan.
Delen:
admin
admin feb 13 '08
Och Nimsie, ik heb momenteel tijd zat en zal vandaag eens in jouw en liesanne´s droom duiken.
Ik had al een zere rug en een flinke kou, nu heb ik gisteren mijn kop gestoten aan een balk op de zolder en heb een kapotte kop en vanmorgen werd ik wakker met een keelontsteking dus....
Ik ben voorlopig nog niet uit de lappenmand :)

liefs,
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 13 '08
Och jee, beterschap en doe vooral rustig aan he!
liesanne
liesanne feb 13 '08
Karin, ik denk dat je de droom van gast bedoelt...
Van mij ook veel beterschap gewenst!!
Beschermengel
Beschermengel feb 13 '08





............
admin
admin feb 14 '08
Beschermengel
Beschermengel feb 14 '08


Whaa .. mooi!!

Leuk he die plaatjes, ze zeggen soms meer als woorden.

Ik ben blij dat je het me geleerd hebt ( van de plaatjes)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 16 '08
Hoi Karin,

Ik vroeg me af, of je alweer wat beter bent, en nog een ideetje hebt over deze droom.
admin
admin feb 17 '08
Nims, ik ben je niet vergeten, maar door de griep ben ik erg achter in mijn administratie en eerlijk is eerlijk, ik heb deze week via, via hyves ontdekt en heb dar ongemerkt errug veel tijd ingestoken waardoor ik mijn hele schema door de war heb geknuddelt.
Vandaag dus een hoop in orde maken en dan kan ik mij weer op de dromen storten.

Ik ben soms hopeloos :)maar ik meen het goed!
Chaotisch is een beter woord :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 17 '08
Geen probleem :)hyves is altijd leuk. Mijn hyve http://goedzo.hyves.nl
admin
admin feb 18 '08
Ik heb je uitgenodigd <:)
admin
admin feb 19 '08
Jouw droom Nims,

Het begint in een aula, was de aula groot en symetrisch dan staat ze voor je innerlijke zelf.
Ook kan het symbool staan voor het onontdekte gedeelte van je eigen psyche.
Je nichtje, wederom een symbool voor de onontdekte (verwaarloosde) delen van jouzelf, in dit geval duidt je nicht er op dat je wat meer aandacht aan je "vrouwelijke" kant zou mogen geven.
De openstaande deur, weer hetzelfde Nims, iets uit jouw onbewuste probeert naar je bewuste te komen, jij bent degene die de toegang kan verschaffen.
De tv kom ik niet uit Nims, wel de tijd die wordt genoemd.
De negen staat voor volledige harmonie en de vijf staat voor geluk.
Het laatste stuk geeft me het gevoel dat je teveel vasthoud, het is tijd om wat dingen te laten gaan en daardoor ruimte te creeeren voor iets nieuws.

Ik ben benieuwd wat je van mijn uitleg vind, ik twijfel zelf een beetje..



JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 19 '08
Hoi Karin,

Ik snap hoe lastig hij is. De aula was niet groot en ook niet symetrisch. Het was een echte aula, klein zaaltje, maar herinner me dat hij vooral rood was. Hingen ook van die fluwelen gordijnen.

Loslaten zou wel heel goed kunnen, maar ja, heeft iedereen dat eigenlijk niet altijd?

Ik weet het niet zo goed deze uitleg. Komt niet helemaal juist over.
admin
admin feb 20 '08
Ja loslaten zal bij iedereen regelmatig terugkomen.
Daarvoor droom je vaak omdat je dan in je onderbewuste dingen verwerkt die je overdag meemaakt of dingen die je bezighouden.
Je weet het niet zo goed met deze uitleg, dat begrijp ik.
Dat is nou juist waar deze droom om draait, iets wat je niet kent kun je niet her-kennen.
Mijn twijfel kwam van mijn onzekerheid over mijn eigen kunnen, daarmee wil ik niet zeggen dat ik persé gelijk heb, dat zeker niet.
Maar ik blijf wel achter mijn uitleg staan.
Gisteravond en vanmorgen heb ik het nog een paar keer doorgelezen en toch blijf ik bij dat kleine stukje terugkomen, het loslaten is ook niet het thema Nims.
Het is een middel om het doel te bereiken.

Jammer dat het niet juist over komt, :)toch graag gedaan.
Beschermengel
Beschermengel feb 20 '08



Ik heb gekeken in mijn droomboek er daar staat TV voor: een herhaalde opvoering van aspecten uit het leven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 20 '08
Hoi Karin en Beschermengel,

Als ik jullie goed lees, draait de kern van deze droom om:
Iets wat ik niet kan herkennen, maar zich toch steeds weer herhaalt in mijn leven?

Even checken of ik jullie reacties goed begrepen heb. In ieder geval bedankt voor de moeite.
Beschermengel
Beschermengel feb 21 '08


Ja daar lijkt het wel op!

Het eerste wat in mijn hoofd kwam was, (TV) de helderziendheid die nog niet helemaal aan stond, de deuren stonden wel open maar de TV uit? maar in mijn dromenboek stond het toch anders, iets herhaald zich steeds weer! mischien toch je helderziendheid!
die zich kenbaar wil maken en wil werken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '08
Ik dacht dat deze helderziendheid allang aan het werk was bij me? Heeft het misschien ook te maken met wat ik op die tv zag? Iemand die kwam te overlijden?
Beschermengel
Beschermengel feb 21 '08


Ja dat is het ook ( je helderziendheid allang aan het werk) maar nog niet helemaal, je ziet volgens mij nog niet alles en de persoon die erin voorkwam op tv, die heeft er denk ik mee te maken!

Dit schrijf ik uit puur gevoel hoor, dus ik ben geen alles weter..
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '08
Ok bedankt! Ben benieuwd of Karin het ook met je eens is.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki