Hoi Karin en anderen . Ik had vanochtend weer een droom waar ik graag een verklaring voor zou willen. Hoewel ik er zelf wel eentje heb (een verklaring) wil ik hem toch even delen.
Ik was in een ruimte waarin een aantal voor mij bekende mensen stonden. Dit was familie van mij. Het was een soort van Aula, en ik bleek op een begrafenis te zijn. Het was de begrafenis van mijn nichtje. We waren aan het wachten op de "gebeurtenis". Een deur naast de aula ging open, en daar kon je naar de kist toe. Ik had pas later door dat die deur open was, dus ik was geiriteerd dat ik het "gemist" had. Dus ik liep snel door de deur en zag daar een lege kist. Bovenaan het hoofdeinde van de kist stond een TV. Daarop was mijn nichtje te zien, die op de klok aan het kijken was. Toen het 9:55 was, vroeg ze: "Mag ik? Is het al tijd?" en haar vriend die naast me stond, schudde ja. En toen gaf ze een teken, en viel haar hoofd neer en was ze overleden. Ik begon te huilen en werd boos op de mensen om mij heen. "Hoe kunnen jullie haar nu gewoon laten gaan!", riep ik. "Waarom hebben jullie haar niet tegen gehouden?". Toch wist ik dat ze dat niet konden, en dat ze zelf echt had beslist om te gaan.