Loading...
nl

Hallo allemaal (Maryssa)

Maryssa
Maryssa feb 6 '08
Hallo allemaal,

Mijn naam is Maryssa, 32 jaar en ben me de laatste jaren meer gaan interesseren voor het paranormale.Ik leg ook tarot kaarten van Rider Waite voor vrienden en bekenden. Niet te zweverig maar wel in contact met gevoel en meer bewust zijn van energieen, omgaan met intuitie. Gevoeligheid is niet altijd prettig. Stuur mij naar de meubelafdeling van een kringloopwinkel en ik weet niet hoe snel ik buiten kan komen omdat het me naar de keel vliegt. Ook energie van anderen pik ik op en raak ik soms maar moeilijk kwijt. Je kent het wel, lekker in je vel zitten en aan het eind van de dag na samen met een collega in 1 ruimte te hebben gezeten zonder dat er iets vervelend is gebeurd ga je met een rothumeur naar huis. Zullen vast wel meer mensen last van hebben. Deze site en dit forum zijn leuk om met anderen van gedachten te wisselen en ervaringen te delen.

Groetjes Maryssa
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '08
Hoi Maryssa,

Van harte welkom op Merudi. Ik weet precies wat je bedoeld met aanvoelen, en zo zijn er hier nog veel meer :). Maar dat zal je waarschijnlijk niet verbazen. Als je vragen hebt, stel ze gerust!
admin
admin feb 7 '08
Hai Maryssa,

Leuk je hier te zien! :)
Vlinder
Vlinder feb 15 '08
Hallo Maryssa,

Welkom hier ik hoop dat je veel herkenning zult gaan vinden... en ik ben benieuwd naar je verhalen over je gevoelligheid en hoe je daar mee om gaat... want veel mensen hebben hier ook misschien moeite mee en samen kunnen we elkaar helpen....

Ik wens je veel inzicht en een leuke tijd hier op t forum..

Lieve groetjes Yvonne
Maryssa
Maryssa feb 16 '08
Hallo Karin,

Lief hoor, dat jij me op dit forum welkom heet! Voelt als een warm bad! Dank je wel.

Liefs en goed weekend,

Maryssa
Debiorah
Debiorah feb 16 '08
Fijn je op Merudi te ontmoeten! Hopelijk een tijd van plezier en inzichten!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki