Loading...
nl

Ambs stelt zich even voor

Ambs
Ambs feb 6 '08
Hallo

Ook ik zal me even voorstellen
Ik ben Amber en ben 33 jaar en kom uit het noorden van het land.
Samen met mijn twee dochters van 8 en 6 jaar woon ik in ons huisje, echt ons thuishonk.
Ik ben opgegroeid in een warm gezin, een paranormale moeder en een vader die geen grijs kent, enkel zwart of wit. Dus in beide werelden opgegroeid, met m'n hoofd in de wolken en de voeten op de grond. Al met al niks is vreemd, maar toch stiekum proberen alles te relativeren, haha.
Van af jongs af aan al super gevoelig, dus inmiddels is dit ook niet meer dan normaal voor mij en alles draait dan ook om het gevoel. Dit is ook de rode draad waarmee ik mijn kinderen opvoed.
Ook al is de werels te hard, het hoeft niet zo te zijn en als je het dan ergens kan veranderen dan beginnen we maar bij onze kinderen. Een idealist den top dus.
Nu werk ik gewoon op een kantoor, maar mijn droom is om in de toekomst met kinderen te gaan werken. En dat zal ook zeer zeker gebeuren. Dat is een droom wat al 10 jaar leeft en wat dit jaar dan ook eindelijk van start zal gaan.
Al 10 jaar lang heb ik mij verdiept in het hele nieuwetijds gebeuren en durf te zeggen dat ik er inmiddels ook wel een klein beetje vanaf weet.
Ook mag ik me graag bezig houden met kabalistische nummerologie.
Al is het vaak te veel informatie en kennis om allemaal te kunnen onthouden en dat vind ik weer een nadeel hier aan.
Nou ik heb weet het gevoel als of ik weer van de hak op de tak ga en ik van alles en nog wat vergeet, dus als er nog vragen zijn...
Ik zou zeggen brand maar los ;)

Liefs Amber
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '08
Hoi Ambs,

Welkom hier. Je was al eventjes lid, maar je hebt je nu toch voorgesteld :). Ik hoop dat je op Merudi kunt vinden wat je zoekt en als er nog vragen zijn, dan horen we deze vast wel!
admin
admin feb 7 '08
Hoi Ambs,

Welkom hier in ons midden :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie