Loading...
nl

Waar vind ik salie?

es
es feb 5 '08
Hoi allemaal,

ik heb vorige week mijn buurvrouw een reikibehandeling gegeven. Ik trok een ja maar kaart, degene die zei Nee, dit is boven je pet. Toen ze me belde om te bevestigen heb ik ja gezegd, en nog een kaart getrokken. 'Ja, en nu niet meer zeuren'. Natuurlijk moest ik heel hard lachen en ben naar de buurvrouw toegegaan.
Zij voelt zich nu prima, maar ik kwam bij de behandeling (vlak voordat ik begon) een entiteit tegen. Ik heb mijn mond gehouden en afgewacht. Ik sprak haar gisteren weer, gevraagd hoe het ging. Helemaal prima, maar ze had af en toe een vervelend gevoel dat er iets bij haar in de kamer was. Dus toch boven mijn pet.
Ik ben aan het uitzoeken wat ik nu moet doen, boeken erbij, etc.
Is er iemand die nog tips heeft op dat gebied, en weet waar ik salie kan krijgen? Dit is voor mij de eerste keer dat ik zoiets ga doen, weet niet of ik dit kan, moet echt moed verzamelen! En salie. ;)

Ik hoop dat julie me kunnen helpen,

groetjes, Esther
Delen:
inneke
inneke feb 5 '08
salie vind je overal waar ze kruiden verkopen:op de markt, in reform en biowinkels en in sommige suppermarkten.

Succes!
es
es feb 5 '08
Ook de gedroogde bladeren? Stom zeg, dat ik niet eens aan de supermarkt gedacht heb. Ik ga vanmiddag eens kijken. Dank je wel Inneke!
inneke
inneke feb 5 '08
zeker ook de gedroogde. 't is ook een gewoon keukenkruid he :-)
Debiorah
Debiorah feb 5 '08
Ik weet niet of er in jouw omgeving ook een heksenwinkeltje is maar daar verkopen ze vaak wel Salie smudge. Ik neem aan dat je deze wilt gebruiken in een reinigins/zuiveringsritueel?
admin
admin feb 5 '08
Jij bedoelt witte salie om te reinigen?
Meestal hebben ze die in heksenwinkels of reformzaken.
Het is wel erg duur.
Mocht je er niet aan kunnen komen, dan geef maar een gil.
In mijn beruchte stenenwinkel kan ik het voor je halen en evt. opsturen als je het echt niet kan vinden.

Jij woonde toch in Den-Bosch Es, of in de buurt?
Rij dan eens naar de Helftheuvelpassage en ga eens bij de reformwinkel kijken?
Of vergis ik me nu skrikkeluk ;)
admin
admin feb 5 '08
Ja ik vergis me dus.
het is Mimi die hier vlak bij woont.
Sorry Es ik ben een wanhoop met namen.
Maar mijn aanbod geldt hoor, hou er rekening mee dat je tussen de 5 en tien euro zit als je een zakje haalt.

http://www.nativeart.nl/Native%20Scents.htm
Hier kun je een beetje de prijzen zien.

http://www.tarotconsult.com/pages/woning%20reinigen.htm
Hier staat een prima ritueel hoe te gebruiken, het voorbeeld is met wierrook, die vervang je simpel door de salie.
Wel op een schoteltje of schaaltje.
Het is de bedoeling dat de salie smeult en niet brand, het ruikt erg sterk!
Dus als het brand uitblazen en verder laten smeulen net als een wierrookstokje.

Doe je wel voorzichtig.. :D

es
es feb 6 '08
Hoi Karin, ja, ik bedoelde inderdaad de witte, en bij ons in de supermarkt hebben ze alleen verse, haha! Of zo'n potje gemalen salie.
Ik heb van mijn master een tekst gekregen van de Hosanna Clearing, die heb ik uitgeprint en aan mijn buurvrouw gegeven.
Ik heb haar nog niet gesproken, ze heeft gebeld gisteravond, maar wij zaten in Paradiso. The Tower of Power, yeah! Mijn linkeroor zit helemaal dicht, aahhhh, ik was mijn oordopjes vergeten, die neem ik normaal altijd mee.

Maar goed, ik ga zo eens even horen wat de buurvrouw ermee gedaan heeft,en dan hoor je nog of het nodig is, hopelijk niet!
En wij wonen dus tussen Hilversum en Amsterdam, in Nederhorst den Berg.

En ik doe voorzichtig hoor! Gelukkig hebben we hier niet een dicht bos voor de deur, maar de bomen hier voor de deur wil ik ook niet missen! :)En bedankt voor het ritueel! Gelukkig vond ik ook in een reikiboek een soortgelijk ritueel, dus het zou moeten lukken!

Groetjes uit Nederhorst den Beerenburgh!

Es
es
es feb 6 '08
Vanochtend nog even met de buurvrouw gebabbeld, jee wat kan die kletsen, was zo 3 kwartier verder.
Ze belde om te vragen wat ik met haar gedaan had vannacht, niets dus. Dat doe ik niet zomaar zonder overleg.
Ze heeft de Hosanna Clearing gedaan en vanacht een bijzondere nacht gehad, met een heleboel energieen om haar heen. Klinkt toch wel alsof het gelukt is, dus dat moet ze nu even afwachten, of ze nog dingen merkt. Mooi he? Ik ben heel blij voor haar. :)
Bedankt allemaal voor jullie input, en ik ga zeker een keer achter de salie aan, maar voor nu is het niet nodig. :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki