Loading...
nl

De loslopende Olifanten

Beschermengel
Beschermengel feb 3 '08


Ik droomde dat ik in een straat liep, opeens kwamen van alle kanten Olifanten aangelopen.
Ik riep nog tegen mijn man, dit droom ik nu altijd! ( meestal droom ik van tijgers of leeuwen die loslopen en mij achterna zitten) ik liep snel naar een lantarenpaal die precies tussen een gracht en de straat stond..ik dacht zo ziet hij mij niet.
De grote Olifant kwam snel naar mij toe gelopen ...en ooohh wat was ik bang!!.....ik had mijn handen omhoog zodat ik dus bijna niet te zien was..dacht ik.

De Olifant kwam met zijn kop tegen de lantarenpaal en was mij aan het aftasten..ik voelde echt zijn adem en slurf ..ik zei zachtjes tegen hem dat ik bang was en dat tie weg moest gaan, toen pakte hij met zijn slagtand mijn linkerarm en wilde me daar weg halen...ik stond daar best gevaarlijk als ik viel, viel ik in het water, maar hij wilde me helpen!

Toen ik los was van de paal rende ik hard weg....ik werd wakker en ben weer verder gaan dromen.

De verzorgster was er van de Olifanten en mijn Olifant stond in een gang te wachten tot hij opgehaald werd, ik stond erbij en was niet meer bang, maar het viel me op dat hij toch kleiner was geworden.

Ik kijk vanmorgen in de krant (telegraaf) staat er een hele grote Olifant op de laatste pagina. :#
Delen:
admin
admin feb 3 '08
Mag ik?? Ja??
Beschermengel
Beschermengel feb 3 '08


Jaaaa ..haha graag!
admin
admin feb 3 '08
Ik zal mijn best doen "ma" :D
admin
admin feb 3 '08
Vanaf vanmorgen draait kundalini weer op volle toeren..
Dat zou je kunnen vergelijken met spontaan ADHD krijgen(zo omschrijf ik het meestal bij gebrek aan beter :)).
Dan ben ik enorm stuiterig en kan dan echt niet stilzitten :D
Vandaar dat ik deze keer erg snel ben voor mijn doen.

Beschermengel,

Het is werkelijk een prachtige droom!
De uitleg is eigenlijk heel simpel.
Kom je in je droom een kudde dieren tegen dan zou dat kunnen duiden op het feit dat jij niet erg zelfstandig zou zijn, eerlijk gezegd denk ik niet dat dit het geval is, toch zet ik dit er even bij.
Dan de olifant, de olifant staat symbool voor bescherming.
Bescherming niet in de trant van wereldse maar in het spirituele vlak.
Hij tast je af met zijn slurf, dat wil zeggen dat je in het waakbestaan door "iets" of iemand word beschermd.
In het verleden ben je hier inderdaad bang voor geweest volgens de droom ( ik vermoed zelf dat dat staat voor de allereerste beelden die je boven hebt gekregen en dat je daar in het begin wel huiverig voor was). Hij pakt je arm, je kunt rekenen op hulp en troost van boven.
Later lijkt de olifant een stuk kleiner, jouw angst is dus een heel stuk verminderd, zoniet weg.
Ik heb zelf het sterke gevoel dat je een engel op bezoek hebt gehad die je wilde laten weten dat je veilig bent en dat er goed op je wordt gepast van boven.

Een hele mooie droom...

Beschermengel
Beschermengel feb 3 '08


Oooohh wauw...wat een mooie uitleg zeg!! kreeg er kippevel van!

Wat de zelfstandigheid betreft, vroeger en nu praat ik van voor het overlijden van mijn kind was ik erg afhankelijk dus was beslist niet zelfstandig..nu na veel pijn en lijden is dat wel omgekeerd dus ben wel zelfstandiger geworden, ik heb veel moeten leren om zo ver te komen.

Er is me al eens meer verteld dat ik veel bescherming uit de spirituele wereld heb, en dat geloof ik zomaar! ik ben daar ook heel erg blij mee.

Het klopt ook dat ik in het verleden er een beetje bang voor was, nu niet meer hoor! maar dat zeg je ook!


Goed zeg! ik ben er erg blij mee! ik heb zelf ook al zitten kijken in een droomboek maar kwam niet verder als kracht en trouw.

En wat een mooie foto!! ja zo zag ik ze ..en wat is het eng als je ze in je droom voor je ziet.. het is zo echt joh! ik voelde gewoon zijn huid en adem.

Ik heb na deze droom nog een droom gehad, ook een korte droom over een hand die uit een kist stak...dit heb ik na de olifanten gedroomd.
Ik zal hem strakjes of morgen opschrijven, als je wilt ben ik erg benieuwd wat je er uit haalt.

Wat fijn dat je zoveel energie hebt! dat ontbreekt me nog wel is
Heel erg bedankt dat je zo snel gereageerd hebt...ik ben je erg dankbaar ..mijn kind ;)
admin
admin feb 4 '08
admin
admin feb 4 '08
Zeg je nou sorry..?
Waarvoor?

Liefs,
Beschermengel
Beschermengel feb 4 '08


nee haha..ik moest
eerst het plaatje opslaan
ik had en plaatje
met hugs! een zonnebloem
maar is mislukt denk ik

ik probeer het nog een keer..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki